Problem z czujnikiem luzu GSX 650f 2009r.
: czw, 13 gru 2018, 22:00
Witajcie,
Jak w temacie, mam problem z czujnikiem luzu w Suzuki Gsx 650F 2009 rok. Czujnik zamontowany w moim motocyklu nie pokazywał "luzu" - biegu jałowego, jak zwał tak zwał, nie zapalała się zielona kontrolka N na liczniku, poza tym poprawnie pokazywał przełożenia. Kupiłem drugi czujnik, niestety nie znalazłem z opisem do GSX f i kupiłem do Gladiusa, wizualnie jest taki sam, wtyczka również jest trójkątna - trzy przewody. Podłączyłem i na sucho bez montażu pokazuje wszystko bardzo dobrze, wszystkie biegi oraz luz jest wyświetlany - kontrolka N się świeci.
Ustawiłem luz w motocyklu, to samo na czujniku, przykręciłem i zadowolony że naprawiłem chciałem sprawdzić czy wszystko dobrze wskazuje. No i niestety, włączam jedynką a licznik pokazuje drugi bieg, luz jest ok pokazuje zero i świeci się kontrolka N, na włączonym drugim biegu wyświetla jedynkę na wyświetlaczu.
ktoś ma pomysł w czym może być problem? coś źle robię? czujnik się jakoś kalibruje/ustawia? czy po prostu nie jest odpowiedni do mojego motocykla?
z góry dziękuję za każdą sugestię.
pozdrawiam
Piotr
Jak w temacie, mam problem z czujnikiem luzu w Suzuki Gsx 650F 2009 rok. Czujnik zamontowany w moim motocyklu nie pokazywał "luzu" - biegu jałowego, jak zwał tak zwał, nie zapalała się zielona kontrolka N na liczniku, poza tym poprawnie pokazywał przełożenia. Kupiłem drugi czujnik, niestety nie znalazłem z opisem do GSX f i kupiłem do Gladiusa, wizualnie jest taki sam, wtyczka również jest trójkątna - trzy przewody. Podłączyłem i na sucho bez montażu pokazuje wszystko bardzo dobrze, wszystkie biegi oraz luz jest wyświetlany - kontrolka N się świeci.
Ustawiłem luz w motocyklu, to samo na czujniku, przykręciłem i zadowolony że naprawiłem chciałem sprawdzić czy wszystko dobrze wskazuje. No i niestety, włączam jedynką a licznik pokazuje drugi bieg, luz jest ok pokazuje zero i świeci się kontrolka N, na włączonym drugim biegu wyświetla jedynkę na wyświetlaczu.
ktoś ma pomysł w czym może być problem? coś źle robię? czujnik się jakoś kalibruje/ustawia? czy po prostu nie jest odpowiedni do mojego motocykla?
z góry dziękuję za każdą sugestię.
pozdrawiam
Piotr