Olej do amortyzarorów GSX-R

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
seeb29

Olej do amortyzarorów GSX-R

Post autor: seeb29 »

Witam
Mam pytanie jaki powinien być olej w przednim widelcu w GSX-R 750 z 2002roku, i czy jak spuściłem stary olej przez odkręcenie zaworków siły odbicia ( tych z dołu) to czy wszystko wyleciało ? ponieważ oleju ma być 473ml a mi wyleciało po 400ml.
Dodam że nie ma żadnych wycieków.
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

wykrec od gory regulacjie( i tak do nalania bedziesz musial to zrobic ), bo moze czesc oleju sie zassala i dopuki nie zrobisz przelotu z obu stron caly nie wyleci. a co do oleju...polecam Motula 15W lub 20W.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
kulka

Post autor: kulka »

witam i pytam,kozystajac z okazji:ile tego oleju do inazumy1200[to samo co bandit]i jakie cisnienie w oponach? :D z gory -Dzieki
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

do mnie weszlo po 500 ml. a co cisnienia to po 2,5 w obu koloach
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
kulka

Post autor: kulka »

dzieki.nigdzie nie moge znalezc danych serw.do gsx 1200
Pit

Post autor: Pit »

Kulka,

O ile wladasz jezykiem angielskim to goraco polecam serwisowki Haynes Manual! Masz tam wszelkie mozliwe dane serwisowe, mnostwo zdjec i gdybys sie uparl to mozesz moto na srubki rozkrecic. Wrzuc na Google haslo: Haynes Manual i masz! Ja tak wlasnie kupilem Manual do swojej Inazumy i jestem bardzo zadowolony. Zakladam ze amorki mamy inne z przodu wiec nie chce Cie wprowadzac w blad podajac dane Inazumy 750...

Pozdrawiam,
Pit
nita

Post autor: nita »

Witajcie:D
Ja planuje wlać motula 15W do gsxr1100, przymierzam się również do wymiany uszczelniaczy lagach , może mi ktoś powiedzieć na co zwrócić uwage, nie chciał bym czegoś zepsuć.
kulka

Post autor: kulka »

:D witaj.zwróc uwage na czystosc :twisted: kolejnosc montarzu[odwrotna do demontarzu :twisted: ]zeby nie zarysowac pow. roboczych lag czyms bo wtedy cala robota na marne. :? przy okazji:ile kosztuje ten MOTUL? :)
nita

Post autor: nita »

Kulka
Olej motul do lagów (10,15,20W) widziałem na allegro już nawet za 35zł
Pozdrawiam
redwater

Post autor: redwater »

do sportowych upside-down sie leje chyba raczej rzadszy olej czyli 10W
Loser

Post autor: Loser »

redwater pisze:do sportowych upside-down sie leje chyba raczej rzadszy olej czyli 10W
Im gestszy lejesz, tym masz twardszy amor.
Wiec nieraz nie warto przestrzegac zalecen serwisowki :)
nita

Post autor: nita »

Wlalem 15w przejechalem na nim juz jakies 500Km i smiga sie bardzo OK.
nie za twardo nie za miekko. no i juz mi tak sprzet nie nurkuje przy hamowaniu, co mnie nieco wkurzalo. Polecam 15w no ale decyzja nalezy do ciebie. :lol: [/code]
Pushkin
Moderator
Moderator
Posty: 923
Rejestracja: czw, 23 lut 2006, 21:55
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Brzeg Dolny/Wołów
Otrzymane Polubienia: 10

Post autor: Pushkin »

nita pisze:...sprzet nie nurkuje przy hamowaniu, co mnie nieco wkurzalo. Polecam 15w no ale decyzja nalezy do ciebie. :lol: [/code]
...i nie tylko do Ciebie, bo i od stanu amortyzatorów ;) Co do olejów do lag, to 2,5 sezona przejeżdziłem na Mobil1 Heavy (Między 15 a 20 W), ale w mojej 22 letniej wówczas Katanie 550 było to uzasadnione. Ogólnie można powiedzieć tak: Mobil produkuje oleje pośrednie (bodajże Normal): 5-10W oraz Heavy- 15-20W. Natomiast Motul ma rozbicie na poszczególne: 5,10,15 oraz 20W. Wiadomo - im bardziej zużyte amortyzatory - tym gęściejszy olej (oczywiście także i twardość możemy olejem regulować - byle ostrożnie). Co do uszczelniaczy - jak się kilku zasad przestrzega - do zrobienia. Ogólnie polecam dorwać mikrofiszkę, coby poznać, jak to w środku wygląda, pamiętać, że wewnętrzna "warga" simeringa jest delikatna i to od niej głównie zależy, czy lagi będą czyste. Ja rury nośne dodatkowo przy zakładaniu uszczelniaczy posmarowałem olejem - 2 sezony i wszystko OK.

Pozdr.
Życie jest piękne, gdy żyć się umie, a człowiek swoje moto rozumie.
GS550M KATANA, GSX1200 INAZUMA-wspaniałe wspomnienia->GSX750S KATANA SREBRNA STRZAŁA po grobową deskę & GSX1400 K4 HELLBOY
Kom. 506 171 241
ODPOWIEDZ