Strona 1 z 1

GS pytanie....

: śr, 5 kwie 2006, 10:26
autor: loozzz
WItam ;)

Ostatnio kupiłem GS 500.
Jest coś co mnie zastanawia, a mianowicie wolne obroty.
W ksiązce serwisowej jest napisane,ze obroty powinny być 1100-1300. Reguluje się je za pomocą śruby pod gaznikiem. Zaczynam ustawiac a obroty szaleja. Raz 3 tys, a raz mniej niz 500... cholera, jakas ta sruba do bani... Reguluje na rozgrzanym silniku wiec powinno grac.
Natepna rzecz to znow obroty... Po podkręceniu manetki czasem zostaja na poziomnie 3-4 tys... dlaczego??? Jak przegazuje to spadaja... dziwne, bo manetka wraca...
Czy ktos mial juz podobny problem???
Co moze byc przyczyna???

Pozdrawiam
loozzz

: śr, 5 kwie 2006, 10:55
autor: BONIEK
Cześc

Spotkałem sie z podobnym problemem u kumpla w GSF600. Też próbował ustawić obroty za pomacą owej śrubki. Niestety brak wiedzy doporowadziło do całkowitego rozregulowania sprzęta. Mial identyczne objawy, obroty skakały silnik pracował nierówno itd.. Rada jest tylko jedna musisz zrobić synchronizacje i regulacje gaźników w warsztacie albo u kogos kto sie na tym zna, proponuje odrazu wymiane filtra powietrza. Pozatym obroty na poziomie 1300 wydaja mi sie ciupke zbyt durze ale....

Pozdrawiam

:)

: śr, 5 kwie 2006, 10:58
autor: loozzz
narazie zaskoczył i trzyma 900-1000.. Ta srubka nie jest precyzyjna co mnie doprowadza do szewskiej pasji... A ja grafikiem jestem a nie mechaniorem.. ;) Czasami żałuję, hehhe...

Ok. Poprosze o regulacje gaznikow w warsztacie....
Dzieki brachu

: śr, 5 kwie 2006, 16:46
autor: Bachmiński
U mnie w "przechodzonym" GS była bardzo precyzyjna , problemu szukał bym w gaźnikach , regulacja ....

: śr, 5 kwie 2006, 18:49
autor: karus
mi też dobrze dziala ta regulacja.
tylko czasami wolno mi gs zchodzi z tak 3 tys do 1,2 tys. obrotów
tak jakoś słabo "odbija"
pewnie też przydałaby mi sie regulacja gaźników
jak narazie zbieram fundusze bo za regulacje
gaźników sam sie nie będe brał

: czw, 6 kwie 2006, 21:20
autor: Abe
ja tekie problemy miałem zaraz po przejechaniu pierwszysch 200km od salonu. motro nie trzymał obrotów, a mianowicie - gdy na postoju pochuliłem moto i potem znowy do pionu obroty raz sie zmniejszały, raz były coraz wieksze. Ale jakoś samo przeszło i do tej pory nie mam pojecia co to mogło być

: czw, 6 kwie 2006, 21:40
autor: Abe
wartałoby sie znad tym zastanowić, to nie jest dobre - motocykl powinien rzymać obroty nawet jak go na kierownicy postawisz....

: czw, 6 kwie 2006, 22:44
autor: Bachmiński
Warto sprawdzic czy przypadkiem linka gazu lub ssania nie jest żle ułożona. Poruszaj kierownicą w prawo , lewo , jak zmienia obroty to masz odpowiedz.