Filtry powietrza do VZ800 ?

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ

Jakie mam filtry powietrza w VZ800?

Nie wymieniałem
2
25%
Suzuki
2
25%
K&N
3
38%
Delo
1
13%
Inne
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 8

Dom

Filtry powietrza do VZ800 ?

Post autor: Dom »

Witam wszystkie marudy :)
i mam takie pytanko, kto wymienial i na jakie filtry powietrza do Maraudera? No i jakie wrazenia po wymianie?

Dlaczego pytam. Bo ja w ramach oszczednosci wymienilem na DELO i niby sa ok tyle ze pojawila sie dziura w krzywej mocy i droche mnie to denerwuje. Ponoc wina roznic w srednicy otworu czy cos tam... Niestety nie jestem tego pewien a powrocic do oryginalow mi sie nie chce... :)

Czy ktos uzywa K&N? i jakie sa jego opinie?

A moze ktos wymieniam na oryginalne suzuki?
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

A masz wykresy z hamowni z przed wymiany filtra i po?
Cos nie chce mi sie wierzyc, ze czujesz roznice.
Ja mam DELO i nie odczuwam zadnej roznicy :wink:
ObrazekObrazek
jajo

Post autor: jajo »

wymieniłem na oryginalne, bo dowiedziałem się że do maraudera pasują tylko oryginalne (tzn wejdą inne, ale są one dedykowane do innych modeli i mają inną budowę)

no i cena oryginałów nie różniła się wiele od meiwy
Moto

K&N

Post autor: Moto »

Witam
Miałem oryginały a teraz K&N i muszę przyznać że teraz za nic nie założyłbym standardów.
Oczywiście musisz się liczyć z tym że będziesz musiał wymienić dysze w gaźnikach.
Całość jest raczej trudna do zsynchronizowania, chłopaki z Polandposition musieli skorzystać z hamowni by dokonać tego dzieła.
Ponieważ więcej powietrza wchodzi to i więcej musi wyjść (będziesz głośniejszy)
Ja mam tłumiki wybebeszone w 1\3 i jest git!
Przy okazji proponowałbym zmianę zębatki zdawczej na 16.
Wrażenie jest takie jakbym jechał dużo mocniejszym Motocyklem
Konie ciągną od samego dołu, na ostatnim biegu obroty spadły o jakieś 400 RPM co daje około + 10km/h – REWELACJA
A żeby było ciekawiej spalanie spadło z 4,8- 5,2 przy 80-90km/h do 4,3- 4,6 przy 90-100km.h
Myślę że następnym krokiem będzie Dyno-jet – To dopiero będzie maszynka!

Przejechałem 1400km na takim zestawie (Bieszczady) i szczerze polecam!
Pamiętaj jednak że same filtry nic dobrego nie dadzą VZ jest bardzo wymagający nie tylko w kwestii oleju, ale i synchronizacji gaźników – nadmiar powietrza zuboży mieszankę i motocykl będzie kichał i prychał nie wykazując żadnych chęci do jazdy (sprawdziłem)

W polandposition filtry K&N kosztują niewiele więcej od oryginalnych więc nie wato inwestować w papier zwłaszcza że te cudeńka wystarczy umyć (specjalnym środkiem) i można hulać dalej.

edit - DAAB, jak coś zpraszam na priv

Pozdrawiam
Krzysiek
Vz800 Czysta Desperacja ver.2.0
robson

Re: Filtry powietrza do VZ800 ?

Post autor: robson »

Dom pisze:Witam wszystkie marudy :)
i mam takie pytanko, kto wymienial i na jakie filtry powietrza do Maraudera? No i jakie wrazenia po wymianie?

Dlaczego pytam. Bo ja w ramach oszczednosci wymienilem na DELO i niby sa ok tyle ze pojawila sie dziura w krzywej mocy i droche mnie to denerwuje. Ponoc wina roznic w srednicy otworu czy cos tam... Niestety nie jestem tego pewien a powrocic do oryginalow mi sie nie chce... :)

Czy ktos uzywa K&N? i jakie sa jego opinie?

A moze ktos wymieniam na oryginalne suzuki?
ja wymienilem filtry na k&n , ale na samych filtrach nie bedzie dobrze bo zmiana filtow na inne niz orginalne np kn powoduje duzo wikrza ilosc powietrza do gaznikow co zmienia mieszanke i motor zamiast jechac dusi sie ,dlatego trzeba zmienic dysze w gaznikach tj tzw zestaw dyno jet ,ale to jeszcze nie rozwiazuje problemu do konca poniewaz trzeba to wszystko zestroic w przecietnym serwisie tego na 100% nie zrobia bo nie maja zprzetu trzeba jechac z motorem do dyno jet gdzie robia dwa testy strojenia poniewaz chodzi o zmniennosc wilgotnosci powietrza to sie nazywa stage 1 czyli po prostu tunning nie jestem pewny czy w polsce ktos to moze zrobic tak na 100% jak powinno byc ja zrobilem to w moim maruderze w anglii motor ma jakies 4.8do setki predkosc max ponad 200km/h przy zebatce tylnej 47zebow orginalna 48z koszty jakies 1500pl, aha najwazniejsze maruderek na stage1 lubi sobie troche hlapnac petrol jakies 10l na 100km w zaleznosci od jazdy, ja mam styl dragowy od swiatel do swiatel to 10l
ODPOWIEDZ