Strona 1 z 1
Części zamienne do suzuki GS500
: ndz, 25 lip 2004, 20:16
autor: Pawel
Czy ktoś orientuje gdzie w Wa-wie można kupić tanio oryginalne części do suzuki GS500. Chodzi mi konkretnie o prawą pokrywę silnika, dzwignię hamulca ręcznego, chromowaną obudowę tłumika. Z góry dziękuję.
: ndz, 25 lip 2004, 22:32
autor: maciek
Hmm jeśli w Warszawie to chyba na bazarku.....
Pawel
: pn, 26 lip 2004, 17:34
autor: Pawel
Można wiedzieć gdzie ten bazarek? :lol:
: śr, 28 lip 2004, 22:29
autor: maciek
no jak nie można jak można już ci pisze najbliższy to 11,12-września tor wyścigów konnych warszawa - służewiec.
Jeśli nigdy nie byłeś na takim bazarku to bedziesz mile zaskoczony ilością dostępnych klamotów do motocykli i nietylko.
Pozdrawiam
: pn, 23 sie 2004, 14:13
autor: Franz
A 3-4 wrzesien Łódź stadion Startu ul.św.Teresy przy salonie motocyklowym H... jednoślad Profii to dopiero jest prawdziwy bazar i tam masz duza szanse na znalezienie tego czego szukasz.
zdrowia
: pn, 23 sie 2004, 14:22
autor: Franz
i jeszcze jedno nie wiem czy juz kupiles wszystko czy nie ale klamka hamulca nie musi byc oryginalna z fabryki suzuki tylko np z larrsona zobacz tu ceny sa naprawde atrakcyjne.
http://www.sklep.larsson.com.pl/
a cos takiego jak chromowana obudowa koncowki wydechu w gs-e nie wystepuje.Mozesz kupic albo cala koncowke albo po porstu obic koncowke platem blachy aluminiowej.Metod jest wiele. powodzenia zycze.
pozdro.
: wt, 24 sie 2004, 21:24
autor: Pawel
Dzięki Franz. Koncówkę wydechu zmienie na nowa w nastepnym roku. Z larssona juz skorzystałem.

W tych serwisach zdzieraja nawet za najprostsza duperelę.
: śr, 25 sie 2004, 00:06
autor: Franz
No cieszy mnie bardzo ze moja rada sie przydala.Jak to mowia kto pyta nie bladzi:)
Jakbys mial jeszcze jakies problemy z gsem to wal smialo ja na takim przelatalem przeszlo 15 tys. wiec cos tam wiem
zdruffka
: pn, 30 sie 2004, 15:27
autor: Pawel
Franz moze orientujesz sie jakie czesci sa potrzebne do oddlawienia gs-a rocznik2001.Mimo tego ze zaliczylem ostatnio glebe to troche brakuje mi juz mocy :twisted:
: pn, 30 sie 2004, 20:16
autor: Franz
a na pewno masz zdlawiona wersje? kiedys gs byl produkowany w 2 albo nawet 3 wersjach otwarta miala 46 a potem 45 KM.
Ale czy te nowe tez sa takie tego nie wiem.
a jesli juz masz zdlawiona to nie trzeba zadnych czesci a raczej pozbyc sie co niektorych.Wszytsko zalezy od tego jak dlawiony jest motocykl.
Najczesciej sa to kryzy w kolektorach ktore zmieniejszaja przeplyw spalin i ograniczaja moc.Wystarczy je tylko usunac albo wymienic caly wydech na jakis ladny buczacy:) [mam tu na mysli koncowke i kolektory]
Zdlawiony moze byc tez na gaznikach poprzez uniemozliwienie pelnego otwierania sie przepustnic [tez do zrobienia] dlawic moze takze modul zaplonowy.
to tyle z teorii a w praktyce trzeba wiedziec co jest z twoim moto.
I tak na mordke to nie wiele pomoge:)
Zdruffka
: wt, 31 sie 2004, 21:16
autor: Gość
Zdławiony jest na pewno mam swiadectwo homologacji.Poza tym nie idzie wiecej jak 150km/h.Widze ze metod zdławienia jest kilka. Jade niedlugo na przeglad to zapytam w serwisie co i jak. Swoja droga fachura z Ciebie Franz :shock:
: śr, 1 wrz 2004, 16:50
autor: Franz
Anonymous pisze:Swoja droga fachura z Ciebie Franz :shock:
eeee no nie przesadzajmy
Zdruffka
: pt, 3 wrz 2004, 17:27
autor: Pawel
To jeszcze raz ja. Dowiedzialem sie ze do oddlawienia mojego sprzetu (suzuki gs500 model2001) potrzebne sa dysze glowne rozmia115. Dzwonilem do larssona ale oni nie maja przyporzadkowanych dysz do modeli a ja nie umiem im wyjasnic jakie dysze sa mi potrzebne. Moze ty wiesz cos na ten temat. Kurde az sie "zdyszalem" uff.

: śr, 8 wrz 2004, 15:22
autor: Franz
Hmm a moze zrob tak.Udaj sie do salonu suzuki kaz sobie pokazac jak wygladaja dysze o ktorych ci powiedziano one maja na pewno jakis symbol oznaczenie i wtedy dzwon do larssona.Poztym mysle ze sam raczej tego nie zrobisz wiec potrzebny ci dobry mechanik albo serwis i oni juz beda wiedziec co i jak i na pewno cos ci poradza.
zdruffka
: czw, 25 lis 2004, 10:27
autor: fredi
hello
Już raz pisałem na forum o oddławianiu GS-a ale po problemach moj post znikł wiec postaram się go odtworzyć.
Ja w swoim obcowaniu z GS-ami spotkałem się z dwoma metodami dławienia. Pierwszy sposób dotyczący roczników 1989 - 1993 znajdziesz na mojej stronie której adres masz w podpisie. Drugi sposób zastosowany w roczniku 1998 masz opisany na stronce
http://www.motorrad-stolz.de/forum/messages/973.html niestety po niemiecku wiec musisz sobie rozkodować

. Sam dobrze niemieckiego ne znam ale miej więcej wiem że chodzi tam o wymianę dysz głównych na 115, wymianę przepustnic (lub zaklejenie w niej kilku otworków) i wymianę sprężyny przepustnicy. Nie wiem dokładnie w jaki sposób jest dławiony twój GS ale mysle że zastosowano w tym wyapdku tą drugą metodę. Twój motór był napewno sprowadzany wiec zajrzyj do Briefu tam bardzo często jest napisane w jaki sposób motocykl był dławiony. Dobrze byłoby też rozkręcić gaźniki i poprostu je oblukać. Jeśli chodzi o dysze to dostaniesz w larssonie i jeśli w modelu 2001 masz gaźniki MIKUNI i dysze będą miały taki sam kształt jak te zaprezentowane na mojej stronie to numer larssona dyszy 115 jest następujący 3470099 (dzysze z tableki SOLEX & MIKUNI). Jest jeszcze tabela z dyszami MIKUNI ale mają one inny kształ. Oczywiście przed zamówieniem upwnij się czy numery katalogowe nie uległy zmianie.
W razie jakichś pytań daj znać.