Strona 1 z 1

SV 650 N - Czy warto filtr K&N

: pn, 16 kwie 2007, 21:31
autor: Kynias
Witam.
Mam pytanie-czy jest sens inwestować w filtr powietrza firmy K&N do sv 650n?
Nie wiem czy to ma znaczenie ale moja sv-ka ma zamontowany tłumik leovince...
Pomijam oczywiście względy ze filtr jest długowieczny...
To co myślicie o filtrach K&N?
Pzdr

: pn, 16 kwie 2007, 21:52
autor: Emil
"dlugowiecznosc" to w tym wypadku nie element do pominiecia, ale zasadniczy argument zakupu

: pn, 16 kwie 2007, 21:57
autor: Kynias
ok ;)

a oprócz tego jest coś jeszcze ??

: pn, 16 kwie 2007, 22:04
autor: GrudiLee
Jeśli tylko filtr, to generalnie kupując wysokiej jakości materiały eksploatacyjne robisz bardzo dobrze dla twojego moto.

Jednak jeśli to ma mieć ręce i nogi to pamiętaj, że jest to filtr sportowy więc dokup dyno jety, sport świece, power comander i wtedy masz ful wypasik.

Ale z drugiej strony czh nie lepiej zamienić 650 na 1000...

Pozdro
_________________
you can be what you want to be

B12 magia mocy, dźwięk niski i głęboki...

: pn, 16 kwie 2007, 22:05
autor: EvilD
Roznicy nie uswiadczysz w osiagach. Tego typu zabiegi (przelot w wydechu, filtr o wiekszej przeplywnosci powietrza) maja sens jak mozesz przestroic komputer na podawanie nieco wiecej paliwka. A i wtedy roznica jest widoczna dopiero po zsumowaniu kilku takich usprawniaczy.

: wt, 17 kwie 2007, 09:12
autor: Pit
Dokladnie jak pisze EvilD, skoro masz juz Leovinca i chcesz zamontowac K&N to wypadaloby dodac dynojety/powercommandera i udac sie na hamownie aby to wszystko wyregulowac. W innym przypadku pozostaje tylko kwestia 'dlugowiecznosci'.
Oczywiscie musisz K&N'a wyczyscic i 'nasmarowac' co jakis czas :wink: masz do tego odpowiedni 'zestaw serwisowy' K&N.

: wt, 17 kwie 2007, 18:19
autor: figer
kolesie ze scigacza porownywali 2 svki - jedna z przelotem i K&Nem, a druga jak z fabryki - i roznicy nie bylo.

: wt, 17 kwie 2007, 20:57
autor: studi
e tam :wink: musiała byc jakas różnica...chocby w cenie :lol:

a poważnie - kupiłem KN bo lubię czyścić a nie wymieniać no i jest niewielka szansa, że trochę (czytaj mikroskopijnie) mniej spali paliwa...

ale tak jak mówiono wcześniej, żeby było jak należy - trzeba regulowac :wink:

: śr, 18 kwie 2007, 08:47
autor: pator
Koledzy... czy podobna sytuacja jest w przypadku gaznikow? Kombinuje co nieco, bo... 80 KM z 650 zaczyna byc mi po prostu malo!!! Czy leo vince + K&N + synchronizacja gaznikow da pare KM odczuwalnych podczas jazdy :)? warto sie w to pakowac czy... jednak zbierac na nowe moto?

: śr, 18 kwie 2007, 09:16
autor: Pit
pator pisze:Czy leo vince + K&N + synchronizacja gaznikow da pare KM odczuwalnych podczas jazdy :)? warto sie w to pakowac czy... jednak zbierac na nowe moto?
Temat wielokrotnie walkowany na forum a wniosek zawsze ten sam: zbieraj na mocniejsze moto :wink:

: czw, 19 kwie 2007, 07:30
autor: boober
Ja do swojej SV-ki założyłem i nie żałuję! Wzrost mocy raczej nie wystąpił ale są inne zalety.
Tak jak wspomniał Emil dużym plusem jest to, że filtra nie trzeba wymieniac.
Ale mi najbardziej podoba się to, jak zmienił się dźwięk mojej SVki po tym zabiegu! Jako, ze nadal jestem posiadaczem seryjnego tlumika to efekt ten jest bardzo dobrze slyszalny. W przypadku wersji na wtrysku może nie być takiej różnicy, bo z tego co wiem filtr K&N nie rozni sie tam zbytnio konstrukcją od serii (za wyjątkiem materiału filtrującego oczywiście). Tutaj możecie poczytac i pooglądać filtr powietrza K&N w SV650 na gaznikach w akcji ;)

Co do wymiany tłumika, dysz itp. to, moim zdaniem, też nie jest to opłacalna sprawa. Jeżeli komuś brakuje mocy to lepiej zmienić maszynę. Nie oznacza to wcale, że nie planuję takich zmian w swoim moto - poprostu daje mi to wiele radości, a chyba o to w tym wszystkim chodzi :)

Pozdrawiam