GSX600F - Wskażnik paliwa

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Gost

GSX600F - Wskażnik paliwa

Post autor: Gost »

Witam,

Jade sobie pewnego słonecznego poranka do pracy na mej Suzuce i spoglądam na wskażnik paliwa i widze jeszcze 1/2 baku to luz jade sobie dalej. Na kolejnych światłach odruchowo rzucam okiem na zegary i co widze? wskazówka od poziomu paliwa leży całkowicie oparta o ten opor (nawet nie tak jak by brakowało paliwa na czerwonym polu, tylko na samym dole)

W pracy pukałem w szybke, ruszałem pływak w baku(po potraktowaniu go śrubokrętem dawał nura i wypływał więc chyba nie utoną, następnie zalałem paliwo po sam korek lecz nic to nie dało :( podniosłem bak i zrobiłem fotki bo nie wiem czy te kabelki są od czujnika)

http://www.mfoto.pl/show.php?id=276192
http://www.mfoto.pl/show.php?id=276195

lecz wszystko tam było na miejscu, czy ktoś wie gdzie może tkwić problem? są od tego wskażnika jakieś bezpieczniki?

Pozdrawiam
bohas
Moderator
Moderator
Posty: 2052
Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Zdzieszowice

Post autor: bohas »

Wypnij te kable, które wchodzą do zbiornika i zewrzyj na chwile przy włączonym zapłonie. Wskazówka powinna pójść do końca (FULL). Musisz stwierdzić co padło. Jeśli wskazówka pójdzie do końca to potencjometr w zbiorniku padł, jeśli nie pójdzie, to podłącz miernik zamiast kabli które wchodzą do zbiornika i ruszając pływakiem zobacz czy zmienia się oporność.

Ps. W ramach przypomnienia prawo Ohma: Im wyżej reka nad kolanem tym napięcie rośnie a opór maleje :wink: - żarcik
Gost

Post autor: Gost »

dzięki za pomoc postaram się coś poszperać 8)
KROPEK
Moderator
Moderator
Posty: 6470
Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Polubił posty: 19
Otrzymane Polubienia: 36

Post autor: KROPEK »

Wprawdzie spotkało mnie podobne przeżycie w puszce ale zasada działania ta sama, otóż pic polegał na tym, że w paliwie było tyle syfu(piasek jakieś włosy czy coś włosopodobnego), że ustrojstwo się poprostu zacięło po wykręceniu bebechów ze środka i dokładnym oczyszczeniu wszystko wróciło do normy.
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
ODPOWIEDZ