Witam,
tez przesiadlem sie z gs na duze jajko i jestem bardzo zadowolony.
o slabych punkatch i rzeczach ktore nalezy sprawdzic przed zakupem przeczytasz w linku podanym przez Bohasa.
Ja swoje jajko kupilem na poczatku tego roku z przebiegiem okolo 42 tkm, zrobilem juz okolo 9tkm i to bez zadnych problemow.
Jak to olejak silnik chodzi z charakterystycznym dzwiekiem, i to jest jedyna rzecz ktora mnie drazni.
Motocykl jest dosyc ciezki, ale za to do szybszej jazdy turystycznej nadaje sie wysmienicie, ochrona przed wiatrem wystarczajac do jakichs 160 km/h (potem trzeba sie troszke schowac), a w porownaniu do GS koleiny nie robia na nim zadnego wrazenia, to samo poprzeczne nierownosci. Masa przeszkadza troche w czasie manewrow parkingowych, ale jak juz jade to zupelnie nie zwracam na to uwagi, nawet mozna sie bez problemow przeciskac miedzy autami. Mozna tez pojezdzic troche szybciej i nawet daje rade na torze, co prawda z racji masy trzeba uzyc duzej sily aby go ladnie skladac w zakrety
Niedawno wrocilem z dosc dlugiej trasy - 3500km i tylek nie odpadl - wiec jest wygodny.
Spalanie przy przelotowej 150km/h (duzy kufer centralny) - w okolichac 5.3 l/100.
Serwis tani i prosty - przygotowanie do wyjazdu (olej, filtry, zawory, gazniki, swiece) zamknelo sie w kwocie 550 pln.
Jezeli chodzi o zmiany to chyba w 2004 r. zmienil sie ksztal tylnej owiewki i lampy (na troche ładniejszy
)
Jedyne co wyszlo podczas tych 9 tkm - to lancuszek rozrzadu chyba domaga sie juz wymiany (brzeczy na zimym silniku, na cieplym jest ok), wymiana to okolo 500 pln (koszt z napinaczem).
PS. pytanie do znawcow - czy lancuszek trzeba wymieniac razem z napinaczem - czy jak to niektorzy "magicy" twierdza, ze niekoniecznie?
Ogolnie polecam jezeli zamierzasz bawic sie w troche szybsza turystyke, pasazer tez nie moze narzekac na komfort.
Jezeli natomiast szukasz sporta to jednak sa lepsze maszyny do tego typu zabaw...