Strona 1 z 1

GSXF 750 - problem z wchodzeniem na wysokie obroty

: wt, 13 maja 2008, 11:16
autor: mad_trabi
Witam,
mam maly, acz denerwujacy problem z GSXF 750.
Motocykl pod obciazeniem nie chce wchodzic na obroty, objawia sie to szczegolnie na wyzszych biegach, np. przy jezdzie na 6 biegu w okolicach 160 km/h i przyspieszaniu tak w okolicy 7-8 tys RPM nastepuje dziura w gazie. Odkrecam a moto nie przyspiesza, tak jak by nie dostawalo paliwa, odkrece manetke jeszcze bardziej i zaczyna przyspieszac.
Ostatnio zaczelo sie to tez dziac na nizszych biegach, nawet na jedynce, w podobnym zakresie obrotow.
Ogolnie mam wrazenie ze motocykl stracil troche na dynamice, ale do wspomnianych w/w obrotow pracuje ladnie i rowno.
Bez obciazenia motocykl wkreca sie bez problemow. Silnik na wolnych pracuje rowno. Spalanie w normie. Gazniki czyszczone, ustawiane i synchronizowane przed sezonem. Zawory OK, swiece nowe, filtr powietrza OK.
Jakies sugestie :-)
Jakis dobry mechanik, nie zbyt drogi i z wolnymi terminami (marzenia) ktorego mozecie polecic w okolicach wa-wy?

Dzieki
Jacek

Re: GSXF 750 - problem z wchodzeniem na wysokie obroty

: wt, 13 maja 2008, 16:04
autor: gixef
Sprawdź ,czy Ci czegoś nie wessało do filtra powietrza .Jest tak usytuowany ,że nie ma żadnego problemu ,zeby wleciała do środka jakaś szmatka czy cuś. Miałem ten sam problem i okazało się ,że jednak cosik siedzi w środku.

Re: GSXF 750 - problem z wchodzeniem na wysokie obroty

: wt, 13 maja 2008, 18:15
autor: Przemek
Cześć, miałem podobny problem w gsxf 600, po przekroczeniu 6000 tracił moc i nie wchodził na obroty. Po wymianie świec i filtra paliwa jak ręką odjął. Napisałeś, że świece masz nowe, ale podmień je na inny komplet. Powodzenia

Re: GSXF 750 - problem z wchodzeniem na wysokie obroty

: wt, 13 maja 2008, 18:40
autor: Piniu
Dodam do świec jeszcze przewody wysokiego napięcia -warto sprawdzić.
Pzdr
Przemek pisze:Cześć, miałem podobny problem w gsxf 600, po przekroczeniu 6000 tracił moc i nie wchodził na obroty. Po wymianie świec i filtra paliwa jak ręką odjął. Napisałeś, że świece masz nowe, ale podmień je na inny komplet. Powodzenia

Re: GSXF 750 - problem z wchodzeniem na wysokie obroty

: ndz, 18 maja 2008, 22:37
autor: Loser
Dokładnie - świece i przewody. U mnie był problem pod tytułem - problem z zapłonem na jedynm cylindrze, który pojawiał się przy szybkiej jeździe (pęd powietrza powodował obluzowanie jednej z fajek).

Re: GSXF 750 - problem z wchodzeniem na wysokie obroty

: śr, 21 maja 2008, 21:17
autor: Macius-Master
hehe dziwna akcja.. dosłownie dwa tygodnie temu mialem dokladnie to samo. Tzw "dolot" czyli ta guma przed filtrem powietrza mi wypadła. Tak wiec zdejmij siedzenie i tuz przy łączeniu zbiornika z rama pod siedzeniem masz filtr powietrza. Na bank cos z nim nie tak.. Napisz jak juz naprawisz co bylo przyczyna. Pozdr

Re: GSXF 750 - problem z wchodzeniem na wysokie obroty

: czw, 29 maja 2008, 08:57
autor: krajek
Kurczę, mam to samo w moim. Z tym, że rano jak odpalam maszynkę to muszę ją dobrze rozgrzać bo nie chce wchodzić na obroty i zachowuje się tak jakby nie miał siły... Po rozgrzaniu objaw ustępuje ale jeszcze coś mnie niepokoii, gdy jadę z prędkością około 90km/h i chcę gwałtownie przyśpieszyć to się dławi dopiero wyrywa jak odpuszczę lekko manetkę gazu. Filtry, olej i świece wymienioey, regulacja zaworów i synchronizacja gażników zrobione, wymienię przewody od świece i zobaczymy... :evil:

Re: GSXF 750 - problem z wchodzeniem na wysokie obroty

: czw, 29 maja 2008, 10:18
autor: mad_trabi
Witam,
motocykl trafil na serwis, i tak juz musialem wymienic olej.
Swiece OK.
Jak na razie do wymiany filtr powietrza, sprawdzenie ustawienia gaznikow no i doszedl jeszcze łańcuszek rozrzadu. Juz zaczynal hałasować.

Mam nadzieje, że jutro odbiorę, także po weekendzie zdam relacje czy pomogło i co było przyczyną.

Jak coś to motocykl stoi w PitStopie w Warszawie - napiszę jak się nowy serwis sprawdził :-)

EDIT:
Właśnie odstawiłem Suczkę na parking.
W PitStopie wymienili:
filtr powietrza
regulacja gazników
czyszczenie airboxu - trochę syfu się zebrało ;-)

+dodatkowo wymiana łańcuszka rozrządu i uszczelnienie pokrywy zaworowej.

wydano 870pln - wrażenia z jazdy - BEZCENNE :-)
Powodem dławienia, był usyfiony filtr powietrza, a jeszcze 6tkm temu był jak nowy ...