GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
Moderator: Emil
GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
Czołem.
Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem nowej zabawki i przeglądając oferty zwróciłem uwagę na całkiem ładne olejowe GSX-Ry z końca produkcji. Silnik oraz wiele elementów jest zbliżona do tego, co trafiało do GSX-Fa, więc całość powinna być bardzo odporna na zużycie... Wyszukiwarka na forum nie dała rady, więc może ktoś powie mi kilka słów o wadach, zaletach, osiągach i takich tam?
Pozdrawiam.
Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem nowej zabawki i przeglądając oferty zwróciłem uwagę na całkiem ładne olejowe GSX-Ry z końca produkcji. Silnik oraz wiele elementów jest zbliżona do tego, co trafiało do GSX-Fa, więc całość powinna być bardzo odporna na zużycie... Wyszukiwarka na forum nie dała rady, więc może ktoś powie mi kilka słów o wadach, zaletach, osiągach i takich tam?
Pozdrawiam.
-
- Śmigający inaczej...
- Posty: 341
- Rejestracja: pn, 13 mar 2006, 22:07
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: strzelin
- Kontakt:
Re: GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
witam wlasnie sprzedalem magne i tez mysle o gixerku 1100 z 91r. dolaczam sie do kolegi jesli mozna :mrgreen:
moze ktos nas troche oswieci na temat tego sprzeta?
z gory thx :mrgreen: za info jakies
EDIT:
widze ze to dosc egzotyczny sprzet i chyba nikt z BS nie mial do czynienia z takowym :mrgreen:
:roll:
to moze fotke wrzuce :mrgreen: cobysta zobaczyli jak toto wyglada?
moze ktos nas troche oswieci na temat tego sprzeta?
z gory thx :mrgreen: za info jakies
EDIT:
widze ze to dosc egzotyczny sprzet i chyba nikt z BS nie mial do czynienia z takowym :mrgreen:
:roll:
to moze fotke wrzuce :mrgreen: cobysta zobaczyli jak toto wyglada?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
SUZUKI dr 750 BIG
evo 1340 rost / suzuki gsxr 1100 91' / gsxr 1100 86' bomber
ram hemi 5,7 4x4
http://www.bikepics.com/members/kulka/
evo 1340 rost / suzuki gsxr 1100 91' / gsxr 1100 86' bomber
ram hemi 5,7 4x4
http://www.bikepics.com/members/kulka/
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
Nie no Panowie - nie mowcie, ze nie ma w necie info na temat olejakow!!!
Przeciez to kultowy silnik.
Silniki sa kosmicznie wytrzymale, ale niestety gix to sprzet sportowy, wiec takie dziadki musialy dostac niezle w kosc.
Przeciez to kultowy silnik.
Raczej GSX-F czerpal z GSX-Ra.Loser pisze:Silnik oraz wiele elementów jest zbliżona do tego, co trafiało do GSX-Fa, więc całość powinna być bardzo odporna na zużycie...
Silniki sa kosmicznie wytrzymale, ale niestety gix to sprzet sportowy, wiec takie dziadki musialy dostac niezle w kosc.
Re: GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
Witam!
Ja byłem szczęśliwym posiadaczem GSX-R 1100W '93 - czyli opartego na olejaku pierwszego silnika chłodzonego cieczą... Nadwoziowo bardzo podobnie do olejaka- duże, wygodne, mocne - osłona od wiatru jak w dzisiejszych szybkich turystach - bardzo dobra... rama prawie pancerna - jak sie z czasem okazało, mój konkretnie służył małolatom do nauki wheeliego - to skrzynia nie dała rady - II bieg wypadał, ale rama nie ucierpiała... moto cieżkie - wagowo w klasie Hayki - prowadzi sie bardzo stabilnie, nawet przy wysokich prędkościach - zwłaszcza po usztywnieniu seryjnego amortyzatora skrętu - 280 w Borsku nie zrobiło na moto wrażenia ( gorzej z właścicielem, który musiał po tym skorzystać z pralki ) motocykl orginalnie posiada wydech 4w2 - nie polecam 4w1 - pieknie brzmi, ale wibracje jakie wytwarza taki komin po dłuższej jeździe męczą ( sprawdziłem )... do wad ramy nalezy jej kształt - przebiega nad silnikiem, co znacznie utrudnia prace serwisowe ( nie okala silnika jak w późniejszych SRADach ) mój był egzemplarzem skrajnie skatowanym - nikt tak do końca nie wie jaki miał przebieg, ale po rozbiórce elementy silnika, wał, cylindy, tłoki nie wykazywały praktycznie sladów zuzycia - to potwierdza legendarną wręcz trwałość tych silników... kosztował mnie sporo pracy, mimo to jako propozycja do szybkiej turystyki z chęcią kupiłbym ponownie wersje po fejsie w 95 roku...
Co do olejaków - trudne do zajechania przy minimum nakładów - czyli stosowaniu dobrego oleju i właściwych okresach międzyprzeglądowych... z racji chlodzenia olejem i powietrzem - jak sie ktoś bardzo uprze, może go przegrzać - przy np długim paleniu gumy - takich egzemplarzy radze unikać - i niestety to dość trudne do zdiagnozowania, bo silnik z natury jest głośniejszy od wodniaków i z natury bierze olej - polecam raczej badanie kompresji...
Patrząc na ceny - zrównują sie one z wersjami z chłodzeniem wodnym - za kryterium wyboru uznałbym raczej stan niż rocznik - przebiegi rzędu 50 tys. km. nie stanowią problemu pod warunkiem, że moto było serwisowane - oraz oparło sie przeróbkom domorosłych mechaników - należy szukać wersji orginalnych, nie rozkręcanych, w orginalnych malowaniach
Ja byłem szczęśliwym posiadaczem GSX-R 1100W '93 - czyli opartego na olejaku pierwszego silnika chłodzonego cieczą... Nadwoziowo bardzo podobnie do olejaka- duże, wygodne, mocne - osłona od wiatru jak w dzisiejszych szybkich turystach - bardzo dobra... rama prawie pancerna - jak sie z czasem okazało, mój konkretnie służył małolatom do nauki wheeliego - to skrzynia nie dała rady - II bieg wypadał, ale rama nie ucierpiała... moto cieżkie - wagowo w klasie Hayki - prowadzi sie bardzo stabilnie, nawet przy wysokich prędkościach - zwłaszcza po usztywnieniu seryjnego amortyzatora skrętu - 280 w Borsku nie zrobiło na moto wrażenia ( gorzej z właścicielem, który musiał po tym skorzystać z pralki ) motocykl orginalnie posiada wydech 4w2 - nie polecam 4w1 - pieknie brzmi, ale wibracje jakie wytwarza taki komin po dłuższej jeździe męczą ( sprawdziłem )... do wad ramy nalezy jej kształt - przebiega nad silnikiem, co znacznie utrudnia prace serwisowe ( nie okala silnika jak w późniejszych SRADach ) mój był egzemplarzem skrajnie skatowanym - nikt tak do końca nie wie jaki miał przebieg, ale po rozbiórce elementy silnika, wał, cylindy, tłoki nie wykazywały praktycznie sladów zuzycia - to potwierdza legendarną wręcz trwałość tych silników... kosztował mnie sporo pracy, mimo to jako propozycja do szybkiej turystyki z chęcią kupiłbym ponownie wersje po fejsie w 95 roku...
Co do olejaków - trudne do zajechania przy minimum nakładów - czyli stosowaniu dobrego oleju i właściwych okresach międzyprzeglądowych... z racji chlodzenia olejem i powietrzem - jak sie ktoś bardzo uprze, może go przegrzać - przy np długim paleniu gumy - takich egzemplarzy radze unikać - i niestety to dość trudne do zdiagnozowania, bo silnik z natury jest głośniejszy od wodniaków i z natury bierze olej - polecam raczej badanie kompresji...
Patrząc na ceny - zrównują sie one z wersjami z chłodzeniem wodnym - za kryterium wyboru uznałbym raczej stan niż rocznik - przebiegi rzędu 50 tys. km. nie stanowią problemu pod warunkiem, że moto było serwisowane - oraz oparło sie przeróbkom domorosłych mechaników - należy szukać wersji orginalnych, nie rozkręcanych, w orginalnych malowaniach
-
- Śmigający inaczej...
- Posty: 341
- Rejestracja: pn, 13 mar 2006, 22:07
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: strzelin
- Kontakt:
Re: GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
no i wlasnie stalem sie posiadaczem :jump: ostatniego olejaka :moto: tego co fotke zapodalem w poprzednim poscie . jako ze silniki znam , skupilem sie na stanie ogolnym i jestem z mojego wyboru niezmiernie :mrgreen: zadowolony.
jednak stara milosc nie rdzewieje
kilka fotek :mrgreen:
http://picasaweb.google.pl/kulkagsx1200/Gixer
Figer - szukalem jakichs informacji przez gooogle i raczej na polskich stronach malo wynalazlem poza tym zco juz wiem , ale w sumie nie wazne -olejak to olejak :mrgreen: bedzie zyl :twisted:
jednak stara milosc nie rdzewieje
kilka fotek :mrgreen:
http://picasaweb.google.pl/kulkagsx1200/Gixer
Figer - szukalem jakichs informacji przez gooogle i raczej na polskich stronach malo wynalazlem poza tym zco juz wiem , ale w sumie nie wazne -olejak to olejak :mrgreen: bedzie zyl :twisted:
SUZUKI dr 750 BIG
evo 1340 rost / suzuki gsxr 1100 91' / gsxr 1100 86' bomber
ram hemi 5,7 4x4
http://www.bikepics.com/members/kulka/
evo 1340 rost / suzuki gsxr 1100 91' / gsxr 1100 86' bomber
ram hemi 5,7 4x4
http://www.bikepics.com/members/kulka/
Re: GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
Akurat w ostatnim Świecie Motocykli jest świetny artykuł o olejowych silnikach Suzuki w różnych modelach motocykli i oczywiście różnych pojemnościach - 600, 750,1100,1200 ccm. Naprawdę nieźle napisany.
A co samego gsx-r 1100 to kolega takim dość długo pomykał - rocznik z początku lat 90 i nie słyszałem żeby na cokolwiek narzekał. Z jego opinii to rzeczywiście motor nie do zajechania.
A co samego gsx-r 1100 to kolega takim dość długo pomykał - rocznik z początku lat 90 i nie słyszałem żeby na cokolwiek narzekał. Z jego opinii to rzeczywiście motor nie do zajechania.
-
- Śmigający inaczej...
- Posty: 341
- Rejestracja: pn, 13 mar 2006, 22:07
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: strzelin
- Kontakt:
Re: GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
no, czytalem śm , jest troche ale np. nie ma danych wersji otwartej .jest tylko 100konna. ale nie o suche dane mi chodzi a raczej o spostrzezenia innych uzytkownikow.
SUZUKI dr 750 BIG
evo 1340 rost / suzuki gsxr 1100 91' / gsxr 1100 86' bomber
ram hemi 5,7 4x4
http://www.bikepics.com/members/kulka/
evo 1340 rost / suzuki gsxr 1100 91' / gsxr 1100 86' bomber
ram hemi 5,7 4x4
http://www.bikepics.com/members/kulka/
Re: GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
Witajcie .
Jestem bardzo szczęsliwym posiadaczem olejaka z 91r. troche fotek mam pod adresem http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... R,1100/388 Co tu dużo mówic, ja mam ten motocykl od 4 lat i nie mam zamiaru zmieniac. Super motocykl i do ostrej jazdy i w mieście świetnie się smiga, na dłuższe trasy jest o wiele wygodniejszy niż inne sprzety (nie powiem jakich marek) w sportowej klasie. Jeśli chodzi o spalanie to uważam za całkiem niezłe ostatnio zrobiłem nim 240km przy jeżdzie mieszanej i weszło do baku 14,5L. Z wad miałem tylko troche problemów z ustawieniem gażników, sprzet jest dośc ciężki przy kupnie należy zwrócic uwagę na łożysko główki ramy i uszczelniacze w przednim zawieszeniu gdzie przy up-side-down łatwo stwierdzic ich stan. Motocykl zdecydowanie nie lubi jazdy w korku chłodnica olejowa (bez wentylatorka) bardzo się grzeje zwłaszcza w gorące dni, ale kto stoi motocyklem w korku !! !!.
Generalnie polecam sprzeta, jak dla mnie rewelacja.
Pozdrawiam
Jestem bardzo szczęsliwym posiadaczem olejaka z 91r. troche fotek mam pod adresem http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... R,1100/388 Co tu dużo mówic, ja mam ten motocykl od 4 lat i nie mam zamiaru zmieniac. Super motocykl i do ostrej jazdy i w mieście świetnie się smiga, na dłuższe trasy jest o wiele wygodniejszy niż inne sprzety (nie powiem jakich marek) w sportowej klasie. Jeśli chodzi o spalanie to uważam za całkiem niezłe ostatnio zrobiłem nim 240km przy jeżdzie mieszanej i weszło do baku 14,5L. Z wad miałem tylko troche problemów z ustawieniem gażników, sprzet jest dośc ciężki przy kupnie należy zwrócic uwagę na łożysko główki ramy i uszczelniacze w przednim zawieszeniu gdzie przy up-side-down łatwo stwierdzic ich stan. Motocykl zdecydowanie nie lubi jazdy w korku chłodnica olejowa (bez wentylatorka) bardzo się grzeje zwłaszcza w gorące dni, ale kto stoi motocyklem w korku !! !!.
Generalnie polecam sprzeta, jak dla mnie rewelacja.
Pozdrawiam
-
- Moderator
- Posty: 4261
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 1
- Otrzymane Polubienia: 9
Re: GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
zdarza sie ze sie przydaje - powolne przepychanie plus swiatla i brak dostepu do chlodnego powietrza robi swoje; a moze da sie jakos latwo domontowac wentylator + termostat? (zawsze mozna rezerwowo zrobic polautomat czyli przelacznik np. na kierownicy )nita pisze:Motocykl zdecydowanie nie lubi jazdy w korku chłodnica olejowa (bez wentylatorka) bardzo się grzeje zwłaszcza w gorące dni, ale kto stoi motocyklem w korku !! !!.
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- Śmigający inaczej...
- Posty: 341
- Rejestracja: pn, 13 mar 2006, 22:07
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: strzelin
- Kontakt:
Re: GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
a po co? motocykle chlodzone li tylko powietrzem wytrzymuja korki :mrgreen: to olejak ma nie wytrzymac?
widzialem filmik ja na postoju razgrzano gixera do prawie bialosci poczawszy od glowicy a na tlumikach skonczywszy :!: i nic :mrgreen:
widzialem filmik ja na postoju razgrzano gixera do prawie bialosci poczawszy od glowicy a na tlumikach skonczywszy :!: i nic :mrgreen:
SUZUKI dr 750 BIG
evo 1340 rost / suzuki gsxr 1100 91' / gsxr 1100 86' bomber
ram hemi 5,7 4x4
http://www.bikepics.com/members/kulka/
evo 1340 rost / suzuki gsxr 1100 91' / gsxr 1100 86' bomber
ram hemi 5,7 4x4
http://www.bikepics.com/members/kulka/
-
- BS Brother
- Posty: 930
- Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 16:21
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Polubił posty: 1
Re: GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
warto zamontować wętylator bo np. na paradzie na rozpoczęcie sezonu byłem bliski przegrzania sprzęta
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
Znalazlem 7 stron skanow z Bike i jeszce jakiegos magazynu na temat 1100. Po angielsku.
Jak ktos bedzie zainteresowany to prosze przeslac maila na PW.
Jak ktos bedzie zainteresowany to prosze przeslac maila na PW.
-
- Śmigający inaczej...
- Posty: 341
- Rejestracja: pn, 13 mar 2006, 22:07
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: strzelin
- Kontakt:
Re: GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
odgrzewam kotleta :mrgreen: wybaczcie ale od czasu tamtego sie wiele zdazylo , zdazylem nie wiedzac czemu sprzedac gixa :roll: potem bylo kilka innych m.inn. HD , magna, hayabusa , jakies enduro i koniec koncow wyladowalem na bigu jednak czegos mi brakowalo :mrgreen: no i nastapil powrot do przeszlosci dokupilem gixa olejaka takiego samiutkiego jakiego mialem poprzednio i sie niezmiernie ciesze czym sie dziele bo banan mi z geby nie zchodzi :mrgreen:
kocham olejaki :!: big to tez olejak
kocham olejaki :!: big to tez olejak
SUZUKI dr 750 BIG
evo 1340 rost / suzuki gsxr 1100 91' / gsxr 1100 86' bomber
ram hemi 5,7 4x4
http://www.bikepics.com/members/kulka/
evo 1340 rost / suzuki gsxr 1100 91' / gsxr 1100 86' bomber
ram hemi 5,7 4x4
http://www.bikepics.com/members/kulka/
-
- BS Admin
- Posty: 5617
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 126
- Otrzymane Polubienia: 15
- Kontakt:
Re: GSX-R 1100 (olejak) - zbieram opinie
kulka pisze:odgrzewam kotleta :mrgreen: wybaczcie ale od czasu tamtego sie wiele zdazylo , zdazylem nie wiedzac czemu sprzedac gixa :roll: potem bylo kilka innych m.inn. HD , magna, hayabusa , jakies enduro i koniec koncow wyladowalem na bigu jednak czegos mi brakowalo :mrgreen: no i nastapil powrot do przeszlosci dokupilem gixa olejaka takiego samiutkiego jakiego mialem poprzednio i sie niezmiernie ciesze czym sie dziele bo banan mi z geby nie zchodzi :mrgreen:
kocham olejaki :!: big to tez olejak
Patrząc na opis to same fajne sprzęty... Wrangler 4.0... :spoko: zeszpejowany czy w serii ?
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS