GSX-R 1000 2009
Moderator: Emil
-
- BS Brother
- Posty: 2431
- Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dubaj
Re: GSX-R 1000 2009
W rsv4 po wymianie samej końcówki zyskujesz ok 20KM!! kastracja jest tylko dlatego, by spełniać normy homologacyjne. Seryjna puszka potrafi sporo zabrać:(
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
Re: GSX-R 1000 2009
slip-on w dosłownym tlumaczniu znaczy~ wsuwany, bolt on ~wkręcany, tak czy owak oba okreslenia dotyczą formy monatażu końcówki wydechu .Emil pisze:"slip-on" znaczy koncowka wydechu nie? i sama koncowka tyle daje?? :shock:figer pisze:Wykres z hamowni dla K9
http://i41.tinypic.com/2db00th.jpg
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: GSX-R 1000 2009
Bite - link do Akrapa.Emil pisze:"slip-on" znaczy koncowka wydechu nie? i sama koncowka tyle daje?? :shock:figer pisze:Wykres z hamowni dla K9
http://i41.tinypic.com/2db00th.jpg
http://www.akrapovic.com/motorcycle-exh ... f1d5ec1a7/
Na to wyglada, ze juz wymiana samych koncowek niweluje te ogromna dziure w momecie obrotowym.
W sumie kompletny wydech daje niewiele wiecej.
Moze to taki chłyt martetindowy ze strony Akrapa?
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: GSX-R 1000 2009
Zgadywanka - znajdz jedna istotna roznice
Zdjecie z reklamy i w realu
http://www.4myimage.de/images/cqs1238569800y.jpg
Zdjecie z reklamy i w realu
http://www.4myimage.de/images/cqs1238569800y.jpg
-
- BS Brother
- Posty: 2431
- Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dubaj
Re: GSX-R 1000 2009
czerwone pole?
ale wiesz, że za czerwonym jest znowu czarne?:P
ale wiesz, że za czerwonym jest znowu czarne?:P
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: GSX-R 1000 2009
Dobrze, znaczy oczy masz dobreRostwór pisze:czerwone pole?
ale wiesz, że za czerwonym jest znowu czarne?:P
Widac z tego, ze chlopaki z Suzuki chcieli lepiej ale im nie wyszlo.
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GSX-R 1000 2009
W sumie wyszlo i nie wyszlo jednoczesnie. Pierwszy zwiastun zobaczylem dzis w Empiku przegladajac najnowszego Motorrad'a w ktorym jest test porownawczy 5-ciu motocykli klasy gixxa 1000 (piatym byla wloszczyzna, ale mozna ja pominac milczeniem, bo nie liczy sie w zadnej kategorii). No i GSX-R 1000 na torze byl najszybszy Yeeeee...
Ale to jak zwykle za malo, ogolnie zajal 3-cie miejsce w tescie ulegajac nowej R1 na przyspieszenie, hamowanie, wygode, itp.
Niepokonana zostaje Fireblade z poprzedniego roku i choc to mnie troche dziwi, to juz moge przypuszczac, ze magazyny beda faworyzowaly R1. Zgodnie z przypuszczeniem, za malo zmian panowi z Suzuki! Czemu nie ma stalowego oplotu chocby? Albo, dajcie nam tez bezposredni wtrysk o ktorym trabicie juz 4-ry lata (!).
Ale to jak zwykle za malo, ogolnie zajal 3-cie miejsce w tescie ulegajac nowej R1 na przyspieszenie, hamowanie, wygode, itp.
Niepokonana zostaje Fireblade z poprzedniego roku i choc to mnie troche dziwi, to juz moge przypuszczac, ze magazyny beda faworyzowaly R1. Zgodnie z przypuszczeniem, za malo zmian panowi z Suzuki! Czemu nie ma stalowego oplotu chocby? Albo, dajcie nam tez bezposredni wtrysk o ktorym trabicie juz 4-ry lata (!).
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
Re: GSX-R 1000 2009
I tak wlasnie sie dzieje np. w UK.Brytyjski MCN zrobil ostatnio test porownawczy R1, GSXR K9, ZX-10R i CBR (na torze w Cartagenie) i generalnie porownujac R1 do GSXR-a, wygrala ta pierwsza. Kierowcy testowi byli pod ogromnym wrazeniem nowej R-ki, jej nowego walu i innych wielu detali niemal zywcem wzietych z torowego YZR-M1 (podczas gdy niemal wszyscy narzekali na np. szybko slabnace hamulce gixera). Co ciekawe czasy osiagane na tych samych oponach byly w przypadku R1 o 2.5sek lepsze w porownaniu z GSXR-em, co stoi w jawnej sprzecznosci z testem Motorrad-u.EvilD pisze: ...to juz moge przypuszczac, ze magazyny beda faworyzowaly R1.
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GSX-R 1000 2009
To nie jest marketing. Mnie w K7 denerwowalo, ze motocykl przy odwijaniu z dolu jakby sie dlawi i dopiero idzie jak z procy. Czytalem, analizowalem podobne wykresy i w kocu jak sie przesiadlem na Akrapa z przelotka usuwajaca katalizator to.... sprzet jakby dostal inny silnik! Naprawde jest ogromna roznica, od 5.000 spokojnie na gume z gazu idzie co poprzednio bylo tylko marzeniem. Wydech w GSXR K7, K8 i K9 od razu jest do wymiany moim zdaniem.figer pisze:Bite - link do Akrapa.Emil pisze:"slip-on" znaczy koncowka wydechu nie? i sama koncowka tyle daje?? :shock:figer pisze:Wykres z hamowni dla K9
http://i41.tinypic.com/2db00th.jpg
http://www.akrapovic.com/motorcycle-exh ... f1d5ec1a7/
Na to wyglada, ze juz wymiana samych koncowek niweluje te ogromna dziure w momecie obrotowym.
W sumie kompletny wydech daje niewiele wiecej.
Moze to taki chłyt martetindowy ze strony Akrapa?
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- BS Brother
- Posty: 2431
- Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dubaj
Re: GSX-R 1000 2009
wszystko to jest wina norm głośności i spalin, czyli restrykcje homologacyjne...
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
-
- Moderator
- Posty: 4323
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: GSX-R 1000 2009
a moim zdaniem to raczej blad konstrukcyjny - norma jest znana i okreslona (i bardzo dobrze ze restrykcyjna, maszynki maja jezdzic a nie truc) - to producent zwalil projekt nie uzyskujac rownej krzywej momentu
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GSX-R 1000 2009
Wczoraj kupilem najnowszy "Fast Bikes" i potwierdza sie, ze GSX-R to ewolucja a nie rewolucja. Zdecyzowanie za malo, zeby powalczyc o prymat w klasie 1000. Wyzej pozycjonowana jest i CBR i R1. Suzuki przegrywa silnikowo, stylizacyjnie (wydechy), jedyna innowacja na plus to widelec BPF, ale to ZX-6R ma juz od jakiegos czasu, wiec zdazylo sie oklepac. Oczywiscie motocykl jest super, jezdzi szybko, jest uniwersalny itp., jednak konkurencja zdazyla wyprodukowac nieco lepsze sprzety.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Re: GSX-R 1000 2009
Witam
Doleje nieco oliwy do ognia
Właśnie dlatego wolę k5/6 różnica w cenie do nowego K9- 100%, więcej frajdy zjazdy 0% lub minus więc po co taka kasa? Jeszcze troszkę do ognia, z power commanderem K&N i takie tam bez hamowni zestrojone na podstawie sterowników ze strony producenta, łoję K7 jak stary traktor, czaiłem się strasznie na K9 bo podoba mi się ten sprzęt ogromnie, ale on jest słabszy od K7 (wykres z MOTOCYKL MAJ 2009) a w dole to nowy wręcz nie istnieje więc dla wyglądu takie siano :beat: ..? PACE Bracia. Aaaaaa przyjedźcie na rozpoczęcie dam wam polatać prawdziwym motocyklem, Co mi tam hihi :lol:
Pozdrawiam
Doleje nieco oliwy do ognia
Właśnie dlatego wolę k5/6 różnica w cenie do nowego K9- 100%, więcej frajdy zjazdy 0% lub minus więc po co taka kasa? Jeszcze troszkę do ognia, z power commanderem K&N i takie tam bez hamowni zestrojone na podstawie sterowników ze strony producenta, łoję K7 jak stary traktor, czaiłem się strasznie na K9 bo podoba mi się ten sprzęt ogromnie, ale on jest słabszy od K7 (wykres z MOTOCYKL MAJ 2009) a w dole to nowy wręcz nie istnieje więc dla wyglądu takie siano :beat: ..? PACE Bracia. Aaaaaa przyjedźcie na rozpoczęcie dam wam polatać prawdziwym motocyklem, Co mi tam hihi :lol:
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
-
- Moderator
- Posty: 4323
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: GSX-R 1000 2009
chociaz dlatego ze niestety ciezko o ten rocznik w idealnym stanie, bo na uzywany trudno o fakture i ubezpieczenie drozsze, bo nowy jak sie pokombinuje to za porownywalna kase mozna miec co stary, bo gwarancja, bo jak sie ma nowszy model to lepiej brzmi nazwa :lol: bo mapy zaplonu i regulacja zawieszenie wolne/szybkie czasami sie przydaja..Quake pisze:więc po co taka kasa?
no wiadomo przeca ze K5/k6 to jeden z najbardziej udanych (a k3/k4 najbardziej kultowe :mrgreen: ) modele litrow a nowsze to tylko kosmetyka, co ja bede wciskal..
ale jak sie odpowiednio ustawi i troche modyfikacji zrobi to z nowych tez da sie wycisnac ten sam ogien :twisted:
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal