pytanko o gsx 600f

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3074
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 15

Post autor: osama »

cieszę się że mogłem pomóc rozwiać trochę wasze wątpliwości oraz zaoszczędzić kasę :beer:
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
BIERNAK

Post autor: BIERNAK »

jeszcze raz dzięki za infomacje !!! :) moto odebrałem z serwisu :? mechanik ustawił zawory nominalnie, wyregulowal gaźniki- na planowanie głowicy nie zgodziłem sie więc był troszkę załamany :cry: a moto pracuje równo, troszkę długo się nagrzewa lecz to wkoncu olejak i czeka upragnionej wiosny :) dzięki jeszcze raz Wszystkim i pozdrawiam !!!
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3074
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 15

Post autor: osama »

:peace: :spoko:
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
kukul

Post autor: kukul »

Czyli zamiast wymieniać połowę silnika wystarczyło wyregulować zawory !! no właśnie z tego prosty wniosek - do serwisu można oddać sprzęt tylko wtedy gdy samemu się dokładnie wie co mu się dzieje i jak to naprawić inaczej zostanie zrobione wszystko inne tylko nie to co potrzeba
!! niedobrze !!
ODPOWIEDZ