PC3
Moderator: motorynka
-
- BS Brother
- Posty: 1800
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 09:47
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: okolice Warszawy (WGM)
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: PC3
Czołem Dz1kson. Nie zdążyłem się przywitać w przywitalni, więc witam tutaj.
Jesteś niesamowity gość. W pierwszym sezonie kupiłeś B-Kinga, w drugim Ci już nie wystarcza i chcesz zwiększać moment.
Jesteś dorosły i zrobisz jak zechcesz, ja jednak radzę zwolnić nieco.
3maj się.
Jesteś niesamowity gość. W pierwszym sezonie kupiłeś B-Kinga, w drugim Ci już nie wystarcza i chcesz zwiększać moment.
Jesteś dorosły i zrobisz jak zechcesz, ja jednak radzę zwolnić nieco.
3maj się.
Piotrek
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
Re: PC3
To po co Ci PC3? Jeżdżę moto ze zblizonymi parametrami i twierdzę, że wszystkiego jest tam pod dostatkiem wiec jesli kupisz to bardziej po to, by podniesc ego niz stwierdzic: wow, teraz to dopiero jest mocna jazda... Ale co ja tam wiem, ja lajtowo latam.Dz1kson pisze:Nikt nie pisał ze mocy brak
Hube
Re: PC3
No nie badz taki skromny Hube Hayka 194KM, B-King 'tylko' 164KM, moment: Hayka 155Nm, B-King 'tylko' 127Nm, no i 1/4 mili zrobisz w 10.2sek, a B-King 'tylko' w 10.4sek... No wiec jest chyba jasne ze czweos brakuje :mrgreen:Hube pisze: Jeżdżę moto ze zblizonymi parametrami i twierdzę, że wszystkiego jest tam pod dostatkiem...
Dzikson, pytasz czy w ogole kupowac. No wiec nie kupuj, momentu masz do cholery, co powinienes zauwazyc po tempie zuzycia lancucha/zebatek i tylnej opony. Jak brakuje Ci momentu (czyli przyspieszenia?) to wrzuc sobie wieksza zebatke z tylu. Bardzo proste i tanie rozwiazanie I Hube tak latwo Ci nie odejdzie na swiatlach :mrgreen:
Re: PC3
A wszystko to i tak ściema, bo najistotniejszym czynnikiem przy odejściu na światłach jest technika ruszania i umiejętności kierowcy... Więc radzę nie szukać dziury w całym i najpierw wykorzystać możliwości sprzęta na 100% na oryginalnych podzespołach, a wówczas gdy uznasz, że i tak masz cienkie moto (???) szukać pomocy w zmianie zębatki, PC3, kuracji odchudzającej moto (i kierowcę???) itepe.
Powodzenia
Hube
Powodzenia
Hube
Re: PC3
Nie wiem skad pochodza twoje dane co do mocy i momentu. Te ktore podalem za http://www.motorcyclenews.com. Masz tam dane techniczne i oceny praktycznie kazdego modelu, wiec IMHO 164KM i 127Nm to raczej wlasciwe osiagi B-Kinga. W kwestii zebatek: skoro naprawde 'czegos' Ci brakuje to w trakcie zblizajacej sie wymiany napedu popros o wstawienie z tylu zebatki wiekszej o 2 zeby, i tyle Ale moje osobiste zdanie wyrazil juz Hube powyzej.Dz1kson pisze:B-king 185 i moment 145 ;] A co do zmiany zebatki jestes w stanie cos polecic?? moze faktycznie przydalo by sie cos innego zalozyc jesli taniej i prosciej
Re: PC3
Pit pisze:Nie wiem skad pochodza twoje dane co do mocy i momentu. Te ktore podalem za http://www.motorcyclenews.com. Masz tam dane techniczne i oceny praktycznie kazdego modelu, wiec IMHO 164KM i 127Nm to raczej wlasciwe osiagi B-Kinga.Dz1kson pisze:B-king 185 i moment 145 ;] A co do zmiany zebatki jestes w stanie cos polecic?? moze faktycznie przydalo by sie cos innego zalozyc jesli taniej i prosciej
Suzuki na np. polskiej stronie podaje takie wartości jak napisał Dz1kson.
Re: PC3
Masz racje Skaua Podalem realne dane o zmierzonej mocy na kole a nie marketingowe bzdety o 'teoretycznej' mocy na skrzyni: no wiec ostatecznie Hayka na kole 172KM, B-King 165KM, moment Hayka 139Nm, B-King 131Nm. Ale jakie to ma tak naprawde znaczenie?skaua pisze:oni podają na silniku, PIT pewnie na kole - może stąd róznice??
-
- BS Brother
- Posty: 433
- Rejestracja: śr, 12 wrz 2007, 21:06
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: PC3
zgadzam się w 100% z PitemPit pisze:skaua pisze:i: no wiec ostatecznie Hayka na kole 172KM, B-King 165KM, moment Hayka 139Nm, B-King 131Nm. Ale jakie to ma tak naprawde znaczenie?
i wstawianie PC przy jeździe po ulicy nie ma sensu i według mnie nie odczujesz różnicy ,chyba że mierzysz czas od świateł do świateł i o 0,5sek będzie lepiej,i jeszcze jedno PC to dopiero początek zmian potem hamownia ustawienia odpowiednich map zapłonu,ale jak chcesz spróbować są takie rzeczy jak eliminator opóźnienia zapłonu i jest to wydatek około 300,400 złociszy bedziesz miał pewnie taką zmiane jak przy PC tylko nie wiem czy do BK są robione.(jeżeli coś bym wstawił do mojej hajki to Quickshifter,pasażer nie będzie Cie pukał kaskiem coś tak jak byś jeździł automatem z dużą ilością kucy)
cz350,jawa350, cz350 długo nic i GSX 750F,GSXR600 K7
hayabusa 1300 K7
jurand7@zipnet.com.pl
509864499 /B Rh+
hayabusa 1300 K7
jurand7@zipnet.com.pl
509864499 /B Rh+
Re: PC3
w BK to ten sam silnik powinno pasic i nie kosztuje dużojurand pisze:ale jak chcesz spróbować są takie rzeczy jak eliminator opóźnienia zapłonu i jest to wydatek około 300,400 złociszy bedziesz miał pewnie taką zmiane jak przy PC tylko nie wiem czy do BK są robione.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=777174247
Ostatnio zmieniony śr, 11 lis 2009, 20:56 przez Vais, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1814
- Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymane Polubienia: 6
Re: PC3
Pasuje do V2 i do R4? Te silniki kręcą się do o niebo różnych obrotów, gdzie indziej mają moment max. Ciężko mi uwierzyć, że do obydwu pasuje...marekvais pisze:w BK to ten sam silnik powinno pasic i nie kosztuje duzojurand pisze:ale jak chcesz spróbować są takie rzeczy jak eliminator opóźnienia zapłonu i jest to wydatek około 300,400 złociszy bedziesz miał pewnie taką zmiane jak przy PC tylko nie wiem czy do BK są robione.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=777174247
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
Re: PC3
Waldex pisze:Pasuje do V2 i do R4? Te silniki kręcą się do o niebo różnych obrotów, gdzie indziej mają moment max. Ciężko mi uwierzyć, że do obydwu pasuje...
Przetestowane w Hajce i pracuje bez zarzutów
a tu link jak zamontować
http://www.wardsweb.org/busa/hayabusa_mods_tre.html
obydwa linki znalazłem na forum Hayabusy