Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Czy jest sens, oprocz powodow estetycznych montowac koncowki kierownicy?
Sa rozne, aluminiowe i metalowe, ciezkie i lekkie.
Wiem, ze jak moto w garazu glebnie, to sie kierowniczka dzieki temu nie porysuje, ale czy to cos daje w czasie jazdy.
Mowia, ze zapobiega drganiom kierownicy.
Powiedzcie Bracia - kupowac, czy nie?
Porownywal ktos efekty?
Jest duzy sens. Ciezarki sa tak dobrane, zeby kierownica drzala jak najmniej i zeby maksymalnie ograniczyc shimmy. Jak nie masz amorka skretu, to bym nie majstrowal przy ciezarkach... a przynajmniej pojezdzil spokojniej przez pierwsze kilka km. po wymianie na cos innego U mnie w poczciwym ZR-7 po wywrotce nie mialem jednego ciezarka przez chwile i w trasie dretwialy mi rece...
Mam katalog Lucasa w PDF i moge ci podeslac na majla... z tabelek wynika, ze ciezarki sa dokrecane do kierownic o okreslonych wymiarach. Moglbyc pomierzyc i bys wiedzial co i jak. Dopiero w tych "scigaczowych" kierownicach jest wiecej opcji do wyboru w zaleznosci od modelu