Akcja "Chopper"
Re: Akcja "Chopper"
Tarcza była obliczana jakoś? Jeśli tak to może parę wskazówek jak się do tego zabrać.
Re: Akcja "Chopper"
Jeżeli chodzi o tarczę, to:
1. sprawdziłem, czy wszystkie otwory są mniejsze niż 1/4 powierzchni trącej klocka i czy mieszczą się w całości w obrysie klocka
2. sprawdziłem, czy powierzchnia pracy jest zbliżona do powierzchni pracy tarczy wentylowanej z Lucasa (do obliczenia pola powierzchni użyłem programu typu cad)
Nie obliczałem możliwych zniekształceń pod wpływem temperatury - to wyjdzie w praniu![winking face ;)](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
Pozdro,
Y (C)
1. sprawdziłem, czy wszystkie otwory są mniejsze niż 1/4 powierzchni trącej klocka i czy mieszczą się w całości w obrysie klocka
2. sprawdziłem, czy powierzchnia pracy jest zbliżona do powierzchni pracy tarczy wentylowanej z Lucasa (do obliczenia pola powierzchni użyłem programu typu cad)
Nie obliczałem możliwych zniekształceń pod wpływem temperatury - to wyjdzie w praniu
Pozdro,
Y (C)
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Akcja "Chopper"
Piękna :shock:
:mrgreen:
Teraz jeszcze zdradź ile wyniosły te najważniejsze z "obliczeń". Czy to koło na zdjęciu nie jest najdroższym kołem w BS ??
Pozdrówka !!
Teraz jeszcze zdradź ile wyniosły te najważniejsze z "obliczeń". Czy to koło na zdjęciu nie jest najdroższym kołem w BS ??
Pozdrówka !!
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
![Obrazek](https://i.ibb.co/3fzC2sq/RF-do-luzika.jpg)
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
![Obrazek](https://i.ibb.co/3fzC2sq/RF-do-luzika.jpg)
Re: Akcja "Chopper"
I tu się zdziwisz
Tarcza kosztowała mnie kilkanaście zmarnowanych kartek na różne projekty, dwa wieczory na przerysowanie projektu finalnego z kartki do komputera i... 300 zł za wykonanie
Alonzoo bierze za tarczę od 250 do 350 zł - tarcze są wycinane wodą ze stali jakościowej i polerowane.
Re: Akcja "Chopper"
Akcja "Chopper" prawie zakończona ![smiling face with open mouth :-D](./images/smilies/emojione/1f603.svg)
Do zrobienia zostały już takie rzeczy, które nie przeszkadzają w jeździe![winking face ;-)](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
Dziś trzy fotki:
http://www.dhd.pl/main.php?id=5#PIMG3361.jpg
Do zrobienia zostały już takie rzeczy, które nie przeszkadzają w jeździe
Dziś trzy fotki:
http://www.dhd.pl/main.php?id=5#PIMG3361.jpg
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Akcja "Chopper"
No w swietle dziennym moto naprawde wzbudza podziw!
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil:
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Akcja "Chopper"
Gratulacjone Bracie
Maszyna pierwsza klasa
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: wt, 24 lut 2009, 17:15
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Sochaczew
-
- BS Brother
- Posty: 249
- Rejestracja: wt, 21 mar 2006, 23:06
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: WROCŁAW - Polska
Re: Akcja "Chopper"
Witaj Yogurt _ Przyjacielu Chopper-istów !
Zawsze chętnie sledzę Twe poczynania w temacie " rekonstrukcje " porządnych motocykli na wspaniałe Choppery . Pamiętam pierwszego , zniewalał " oglądaczy ", no ale ten obecny- drugi to też, godny po poznaniu jego historii tworzenia /cytowany Twymi zapowiedzeniami, "pisemnymi monologami" , fotkami fragmntów i etapów "twórczych " Jego , przeplataniem kłopotliwych momentów do rozwiązywania / aby wziąść udział w Prapremierze Jego Prezentacji na łamach Stron BS pod warunkiem , że będą super zdjęcia / te dotychczasowe niezbyt spełniały choćby przeciętnych norm jakości/ w ciekawszym tle i z Jego obowiązkowo też twórcą - użytkowniiem - myślę.
Ale wracając do tematu, który chcę zapodać pod rozwagę, lepiej późno niż . . . :
Tarcza hamulcowa - to może " wykonanie pierwsza klasa ", ale moje odczucia , stosunek " czystej "roboczej powierzchni tarczy , do powieszchni w tej roboczej tarczy-"otworów- dziur- liter, zaliczyć należy do: niekorzystnego , niezbyt efektywnego hamowania - wrecz zagrażającemu bezpieczeństwu jazdy, natomiast napewno szybkiego zużycia klocków na takiej wymyślnej tarce, z plusów to może lepsze odprowadzenie ciepła, które w ogólnie krótkim używaniu hamulca, dużego dodatniego wpływy raczej nie doda. No, a ten Napis to może jakieś zobowiązanie, reklama lub monolog dla Ukoch . . . . ???
Jeszcze jedno, czy przekrój powierzchni --? wydaje mi się zbyt skromny, 6-ściu jedynych elementów konstrukcji Tarczy hamulcowej na których tylko wspierać się będzie Pierścień- robocza część tarczy na którą podczas hamowania działają znaczne siły "scinające " w tym przekroju i wspomagany gatunkiem stali o potrzebnej wytrzymałości w odpowiedniej podwyższonej temperatyrze, oprą się powstawanej sile w niszczeniu tych elementów po wycięciu / za pomocą wody/ bardzo precyzyjnego kształtu 6-u żeberek łaczących się bezpośrednio z pierścieniem roboczym tarczy hamulcowej - przejsciu bardzo dokładnym, gładkim - wypolerowanym bez jakich kolwiek rys poprzecznych po strumieniu wodnym, łagodnym promieniem, zapobiegającym powstania tzw. efektu KARBU, który w wypadku zaistnienia, szybko się zemści za niedoceniania GO.
Dobrze, że zachowałęś orginalną tarczę bo coś tak "czuje " , że do niej wrócisz, ale będzie ona już droższa o 3-y stuwy, a po zatym gratuluje Ci tego czego znów dokonałeś, jak będę we Wrocławiu to o ile pozwolisz, postaram się po uzgodnienie wcześniejszym w dogodnym czasie dla Ciebie, osobiście pogłaskać Twe dzieło - pozdrawiamy Aku+Maku !! !! !!
Zawsze chętnie sledzę Twe poczynania w temacie " rekonstrukcje " porządnych motocykli na wspaniałe Choppery . Pamiętam pierwszego , zniewalał " oglądaczy ", no ale ten obecny- drugi to też, godny po poznaniu jego historii tworzenia /cytowany Twymi zapowiedzeniami, "pisemnymi monologami" , fotkami fragmntów i etapów "twórczych " Jego , przeplataniem kłopotliwych momentów do rozwiązywania / aby wziąść udział w Prapremierze Jego Prezentacji na łamach Stron BS pod warunkiem , że będą super zdjęcia / te dotychczasowe niezbyt spełniały choćby przeciętnych norm jakości/ w ciekawszym tle i z Jego obowiązkowo też twórcą - użytkowniiem - myślę.
Ale wracając do tematu, który chcę zapodać pod rozwagę, lepiej późno niż . . . :
Tarcza hamulcowa - to może " wykonanie pierwsza klasa ", ale moje odczucia , stosunek " czystej "roboczej powierzchni tarczy , do powieszchni w tej roboczej tarczy-"otworów- dziur- liter, zaliczyć należy do: niekorzystnego , niezbyt efektywnego hamowania - wrecz zagrażającemu bezpieczeństwu jazdy, natomiast napewno szybkiego zużycia klocków na takiej wymyślnej tarce, z plusów to może lepsze odprowadzenie ciepła, które w ogólnie krótkim używaniu hamulca, dużego dodatniego wpływy raczej nie doda. No, a ten Napis to może jakieś zobowiązanie, reklama lub monolog dla Ukoch . . . . ???
Jeszcze jedno, czy przekrój powierzchni --? wydaje mi się zbyt skromny, 6-ściu jedynych elementów konstrukcji Tarczy hamulcowej na których tylko wspierać się będzie Pierścień- robocza część tarczy na którą podczas hamowania działają znaczne siły "scinające " w tym przekroju i wspomagany gatunkiem stali o potrzebnej wytrzymałości w odpowiedniej podwyższonej temperatyrze, oprą się powstawanej sile w niszczeniu tych elementów po wycięciu / za pomocą wody/ bardzo precyzyjnego kształtu 6-u żeberek łaczących się bezpośrednio z pierścieniem roboczym tarczy hamulcowej - przejsciu bardzo dokładnym, gładkim - wypolerowanym bez jakich kolwiek rys poprzecznych po strumieniu wodnym, łagodnym promieniem, zapobiegającym powstania tzw. efektu KARBU, który w wypadku zaistnienia, szybko się zemści za niedoceniania GO.
Dobrze, że zachowałęś orginalną tarczę bo coś tak "czuje " , że do niej wrócisz, ale będzie ona już droższa o 3-y stuwy, a po zatym gratuluje Ci tego czego znów dokonałeś, jak będę we Wrocławiu to o ile pozwolisz, postaram się po uzgodnienie wcześniejszym w dogodnym czasie dla Ciebie, osobiście pogłaskać Twe dzieło - pozdrawiamy Aku+Maku !! !! !!
maku+aku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
-
- BS Brother
- Posty: 738
- Rejestracja: ndz, 5 lut 2006, 00:34
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Re: Akcja "Chopper"
Twój upór, konsekwencja i oczywiście efekt finalny powalają na kolana. Zatkało mnie!!!!
606-451-421 Play
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Re: Akcja "Chopper"
Suuuper. Robi naprawdę duże wrażenie!!! Ale czy tam aby sie nie pojawił na łożyskach główki ramy smar miedziowy? Niezbyt nadaje się do łożysk. Zdjątka też są super, sam troche pstrykam.