GS500E - martwy silnik
Moderator: bohas
GS500E - martwy silnik
Witam.
Dziś postanowiłem zmienić olej w moim GS500.
Przy wymianie filtra przecieram tą kieszonkę gdzie jest zamontowany i na papierze znalazłem dużo opiłków miedzianych zdjęcie 1, zdjęcie 2.
Po sprawdzeniu zlanego oleju znalazłem jeszcze większe opiłki (4 - 7 mm) zdjęcie 3, zdjęcie 4.
Niestety chyba trzeba będzie mój rowerek na części pierwsze rozebrać i na allegro. Szkoda, taki fajny był - japoński. ;(
Dziś postanowiłem zmienić olej w moim GS500.
Przy wymianie filtra przecieram tą kieszonkę gdzie jest zamontowany i na papierze znalazłem dużo opiłków miedzianych zdjęcie 1, zdjęcie 2.
Po sprawdzeniu zlanego oleju znalazłem jeszcze większe opiłki (4 - 7 mm) zdjęcie 3, zdjęcie 4.
Niestety chyba trzeba będzie mój rowerek na części pierwsze rozebrać i na allegro. Szkoda, taki fajny był - japoński. ;(
Re: GS500E - martwy silnik
Miedziane opiłki - trochę przestrzeliłem. Chodziło mi o kolor miedziany - z czego to robione to pojęcia nie mam (jakoś na wewnątrz-silnikowej mechanice się nie znam).
Re: GS500E - martwy silnik
Te duże opiłki dość niepokojąco wyglądają :? Tylko ten złoto-miedziany kolor nie bardzo pasuje do czegokolwiek wewnątrz silnika :what: Może to sprzęgło?
-
- BS Brother
- Posty: 992
- Rejestracja: ndz, 23 maja 2004, 19:04
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GS500E - martwy silnik
Przy poprzedniej wymianie, przypadkiem obrączka Ci nie wpadła, albo pierścionek dziewczyny ??
Pozdrawiam. Przemek
GSF1200S
GSF1200S
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re: GS500E - martwy silnik
Sherlock pisze:Tylko ten złoto-miedziany kolor nie bardzo pasuje do czegokolwiek wewnątrz silnika :what:
Panewki korbowodu, wału i oporowa mają taki kolor.
Nieciekawie to wygląda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
email: bohas@interia.pl
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1823
- Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymane Polubienia: 8
Re: GS500E - martwy silnik
Pilnowałeś stanu oleju?
Ile moto ma przebiegu?
Jakim olejem był zalany?
Nie czułeś, że coś dziwnego się dzieje podczas jazdy?
Ile moto ma przebiegu?
Jakim olejem był zalany?
Nie czułeś, że coś dziwnego się dzieje podczas jazdy?
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
-
- BS Admin
- Posty: 5740
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 193
- Otrzymane Polubienia: 19
- Kontakt:
Re: GS500E - martwy silnik
Niestety, ale zdecydowanie Bohas ma rację opiłki miedzi pochodzą z panewek... Poszukaj silnika...
Bo to wal do szlifu ( jak się nadaje ), rozrząd przy okazji, kilkukrotne płukanie silnika itd...itp...
Bo to wal do szlifu ( jak się nadaje ), rozrząd przy okazji, kilkukrotne płukanie silnika itd...itp...
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
Re: GS500E - martwy silnik
Dzisiaj bylem u sprawdzonego mechanika i potwierdził moje obawy, że największe prawdopodobieństwo to panewki. Remont nie będzie się opłacał - ten silnik już był dobity (1-1,3 litra oleju na 1000km) więc grzebanie w dole bez ruszenia góry mijało by się z celem. Koszty tego przedsięwzięcia przewyższyły by ogólną wartość maszyny. Na chwile obecną odstawiam GSa w kąt. Może na jesieni poszukam silnika albo opchnę z zajechanym motorem. Jak to dobrze, że jeszcze Inazumka jest
.
btw. był zalany Motulem 20W50 mineralnym, a przebieg na liczniku prawie 80000 (pewnie było dużo więcej).
btw. był zalany Motulem 20W50 mineralnym, a przebieg na liczniku prawie 80000 (pewnie było dużo więcej).
Re: GS500E - martwy silnik
Elvis, nie martw się, mamy jeszcze jego zdjęcia...
Sprzedasz i jeszcze będziesz do przodu. No albo się rozglądnij za jakimś tanim silnikiem, na allegro do GSa jest niejeden.
Ja na Twoim miejscu w sumie nie wiem co bym zrobił, chyba ładne zdjęcie GSa i sprzedał części.
Trzymaj się, zawsze możesz IXILa przełożyć do Iny.
Sprzedasz i jeszcze będziesz do przodu. No albo się rozglądnij za jakimś tanim silnikiem, na allegro do GSa jest niejeden.
Ja na Twoim miejscu w sumie nie wiem co bym zrobił, chyba ładne zdjęcie GSa i sprzedał części.
Trzymaj się, zawsze możesz IXILa przełożyć do Iny.