Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
siemka!Może ktoś wie,gdzie moge nabyć(o ile wogóle jest do kupienia)
kasownik(pokrętło) dziennych kilometrów przy zegarach w Bandycie.Została tylko dziura po nim
a tak nawiasem mówiąc,to czy ktosik z braci ma założony licznik elektroniczny rowerowy??
Ja mam liczniczek SIGMY (BC1200) - wprawdzie tylko do 199 km/h ale mnie to starczy. Nizsze modele maja do 399 km/h.Trzeba tylko uwazac aby czestotliwosc probkowania byla wystarczajaco wysoka.
Zawsze to full dodatkowych informacji typu v-max itp. Pozatym wskazania sa zdecydowanie dokladniejsze.
figer!jak się instaluje takie caco?Wiadomo,że do obręczy i golenia,ale czy nie będzie problemów z wprowadzeniem rozm.koła o 17cali?(rower chyba 21 :?: )a czy Twoj model ma wyświetlacz LCD podswietlany?Wogole jaki byś polecał?
Rozmiar kola podajesz zawsze w obwodzie. Mozesz zadac kazdy rozsadny rozmiar kola w mm.
Moj licznik nie jest podswietlany, myslalem o tym, ale stwierdzilem, ze mam sprawne zegary i w nocy nie musze korzystac z liczniczka.
Mozna dokupic specjalna lampke diodowa swiecaca na licznik - SIGMA takie produkuje do swoich licznikow.
Mozna tez kombinowac z diodami - dla Adama Słodowego - mysle ze na 5 minut roboty. Gdzies na forum jest dyskusja dwoch braci, ktorzy zmieniali podswietlenie zegarow w swoich sprzetach (jeden na razie bez sukcesow).
Jezeli chodzi o montaz, to sam licznik siedzi standartowo na kierowniczce, bo mam nakeda.
Do obreczy nic nie instalowalem, bo w moim sprzecie licznik dziala na identycznej zasadzie jak taki rowerowy i mam tam magnes.
Jezeli bedziesz instalowal magnes do obreczy, pamietaj aby byl jak najlzejszy i jak najblizej piasty kola.
wszystko fajnie tylko magnes na kole nie musi byc przy piascie.
jak juz mowilem pracuje w sklepie rowerowy i troche sie znam na temat takich pierdulek.
chyba ze w motorze jest inaczej?ale czemu niby?
Najlepiej kupic sobie bez przewodowy licznik, kabel nie bedzie sie platal i nie bedzie trzeba sie martwic ze o cos zaczepi itp.
polecam liczniki VDO , CATEYE , SIGMA
p.s. obwod kola latwo zmierzyc.przejezdzajac po prostej lini odcinek do pelnego obrotu kola i mierzymy miarka.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400 Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa KTM990Adventure http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
Kolas - wszystko fajnie, tylko po pierwsze primo - jak ktos lubi zmieniac baterie co 2 tygodnie to bezprzewodowy jest nawet ok. Przewod od czujnika dopinasz srytytkami po wewnetrznej do przewodow hamulcowych i w ogole go nie widac.
Po secundo - kolo w motocyklu kreci sie znacznie szybciej jak w rowerze i wystepuja troszke wieksze momenty obrotowe. Wichajster zamontowany w polowie kola, ktory wazy 1 gram przy jezdzie z predkoscia 40 km/h na kole 21 cali pewnie wazy ze 2 lub 3 gramy. Przy 200 km/h na 17 calowym kole sily beda znacznie wyzsze. Nie po to kola sa wywazane do dziesiatych czesci grama, zeby to niszczyc w ten sposob.
Po trzecie tercjo piasta jest najblizszym miejscem na kole od widelca (z wylaczeniem obreczy). I tak mocujac na goleni czujnik musialem go podwyzszac bo byl za daleko od magnesu.
po pierwsze primo: wydaje mi sie ze magnesu do kola nie montujesz na gume do rzucia, i mimo przerazajacej predkosci :shock: 200km/h :devil: nic mu nie bedzie
po drugie primo : jakie ty baterie wsadzasz do licznika ze ci 2 tyg. trzymaja? chyba wyrob Tesco albo Aro. W moim wytrzymuja prawie caly sezon (rowerowy).
po trzecie primo : na kole masz odwazniki do wywazania po 5, 10 lub 20 gram (moze sa mniejsze ale ja nie widzialem) a nie raz trzeba przyczepic takich kilka wiec jeden gram az takiej roznicy ci nie zrobi.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400 Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa KTM990Adventure http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069