GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Daniello

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

Post autor: Daniello »

sprawa wyjasniona - wyrzucic stalowe przewody (rurki) wchodzace do/wychodzace z pompy ABS.

i sa 2 opcje:

*) bez zmian - 5 przewodow (w tym 2 dlugie od 4-nika do pompy ABS)
*) wyrzucamy 4-nik i robimy uklad na 3 przewodach (jeszcze dluzszych): pompa_w_klamce <-> pompa_abs <-> lewy_zacisk <-> prawy_zacisk

pozdro

Daniel
luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

Post autor: luzik »

Daniello pisze:sprawa wyjasniona - wyrzucic stalowe przewody (rurki) wchodzace do/wychodzace z pompy ABS.

i sa 2 opcje:
Wybieraj opcje z przewodami o łącznej mniejszej długości. Mniejsza długość = mniejsza pojemność = mniej płynu który będzie się ściskał
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
szuli

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

Post autor: szuli »

Daniello pisze:sprawa wyjasniona - wyrzucic stalowe przewody (rurki) wchodzace do/wychodzace z pompy ABS.

i sa 2 opcje:

*) bez zmian - 5 przewodow (w tym 2 dlugie od 4-nika do pompy ABS)
*) wyrzucamy 4-nik i robimy uklad na 3 przewodach (jeszcze dluzszych): pompa_w_klamce <-> pompa_abs <-> lewy_zacisk <-> prawy_zacisk

pozdro

Daniel
A o koszty się dowiadywałeś? Oczywiście z hasłem: BRACTWO :)
Daniello

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

Post autor: Daniello »

szuli pisze:A o koszty się dowiadywałeś? Oczywiście z hasłem: BRACTWO :)
tak, dowiadywalem sie i troche polemiki prowadzilem z "przewodywoplocie".

ogolnie sytuacja jest problemowa wkrecic sie w pompe ABS (pompa-abs). - uszczelnienie stożkowe, baaardzo malo miejsca zeby wyjsc (musi byc kolanko zaraz za), itd..

koniec koncow wymienilem na razie 3 (klamka-4nik, 4nik-zacisk, zacisk-zacisk) i roznicy zadnej. w sumie nie wiem czy te kawalki gumy (2x15cm), ktore pozostaly w ukladzie moga tak "pompowac" - troche nie chce mi sie w to wierzyc. bardziej podejrzewam ciagle zapowietrzony uklad - i to wlasnie na pompie ABS. w ten weekend ma byc ladna pogoda wiec wyjade na ulice "postrzelac" troche ABSem.

a co do kwestii wywalenia 4nika i zrobienia ukladu na 3 przewodach - raczej nie - slabe jest to w "zarzadzaniu" ukladem. przewody w oplocie sa stosunkowe sztywne i nie ugnie ich sie tak wygodnie w kazda dziure. odpowietrzyć 4nik nie jest ciezko.


pozdro

Daniel
ODPOWIEDZ