GSF 1250 - Dedykowana mapa pod wydech i K&N
Moderator: bohas
GSF 1250 - Dedykowana mapa pod wydech i K&N
Witam,
jak w temacie.. w serwisie zlozyli mi oferte wgrania za 2 stowki dedykowanej mapy pod LeoVince i K&N do B12,5.
warto czy zawracanie d.?
pozdrawiam
Daniel
jak w temacie.. w serwisie zlozyli mi oferte wgrania za 2 stowki dedykowanej mapy pod LeoVince i K&N do B12,5.
warto czy zawracanie d.?
pozdrawiam
Daniel
-
- BS Admin
- Posty: 5678
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 173
- Otrzymane Polubienia: 19
- Kontakt:
Re: Dedykowana mapa pod wydech i K&N do B12,5
Jakiś czas temu miałem podobną ofertę...
Polegała co prawda na rozblokowaniu sterownika ale zakończyła się małym fiaskiem... we F&F nie poradzili sobie z tym ale Tomek poprawił mi parametry korygując istniejącą i jest znacznie lepiej...
Moc co prawda delikatnie spadła ale rozwijana jest znacznie bardziej liniowo tj moment obrotowy.
Jestem zadowolony z ich działań.
Polecam
Tylko sprawdź na hamowni przed i po zmianie :idea:
Polegała co prawda na rozblokowaniu sterownika ale zakończyła się małym fiaskiem... we F&F nie poradzili sobie z tym ale Tomek poprawił mi parametry korygując istniejącą i jest znacznie lepiej...
Moc co prawda delikatnie spadła ale rozwijana jest znacznie bardziej liniowo tj moment obrotowy.
Jestem zadowolony z ich działań.
Polecam
Tylko sprawdź na hamowni przed i po zmianie :idea:
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Dedykowana mapa pod wydech i K&N do B12,5
Jak na moje to jesli zalezy Ci na zyskaniu kilku % mocy, czyms czego pewnie normalnie na drodze nie zauwazysz to warto.
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil:
Re: GSF 1250 - Dedykowana mapa pod wydech i K&N
hej,
wiem, ze to juz "kotlet", ale dawno nie zagladalem..
koniec koncow wzialem sie na powaznie, za wystrojenie B12,5. chyba wszystkie mozliwe mody + AFR na stale ~13:1.. i wycisnalem 135KM/125Nm.. a to juz calkowicie odmienilo oblicze bandziorka.
pozdrawiam
Daniel
wiem, ze to juz "kotlet", ale dawno nie zagladalem..
koniec koncow wzialem sie na powaznie, za wystrojenie B12,5. chyba wszystkie mozliwe mody + AFR na stale ~13:1.. i wycisnalem 135KM/125Nm.. a to juz calkowicie odmienilo oblicze bandziorka.
pozdrawiam
Daniel
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1821
- Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymane Polubienia: 8
Re: GSF 1250 - Dedykowana mapa pod wydech i K&N
A przed modyfikacjami ile było, sprawdzałeś?
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
-
- BS Brother
- Posty: 465
- Rejestracja: śr, 22 sie 2007, 19:49
- Województwo: mazowieckie
- Kontakt:
Re: GSF 1250 - Dedykowana mapa pod wydech i K&N
A mnie przy takich dyskusjach zawsze nachodzi pytanie: po co kupować Bandytę i ładować w niego kasę, by mieć osiągi Gixa? Przecież Gix i tak nigdy z niego nie będzie, więc lepiej za te same pieniądze kupić litra (lub Haykę, jak ktoś woli turystykę) i nie kombinować. Zawsze będę powtarzać, że to, co zaprojektowała fabryka, jest lepsze od wszelkich "tuningów". Lepsze pod kątem oszczędności, trwałości, ogólnego zestrojenia całej maszyny.
Re: GSF 1250 - Dedykowana mapa pod wydech i K&N
no to postaram sie odpowiedziec.. moze nie przekonac, ale napisze jak w rzeczywistosci to wyglada, co daje i z czego wynika.. bo kolega Wolf troche wynaturzył sprawe..
oczywiscie, ze nikt nie kupuje B12,5 z nastawieniem na jego tuning tylko - powiedzmy - jako motocykl uniwersalno/turystyczny. mnie dodatkowo przekonaly gabaryty (i moje i motocykla) oraz jego cena.. i najwazniejsze - B12,5 to motocykl, na ktorym siedzisz, a nie lezysz jak w gixxie.. i siedzisz w miare wygodnie, wezmiesz plecaczka, dodatkowo 3 kufry i takim pol tonowym klockiem polatasz w Alpach, dolecisz na Chorwację, itd.. itp... w przypadku gixxa - watpliwe.
nie bylo moim zamiarem miec osiagi gixa, tylko zmienic to co producent myslal, ze bedzie dobre dla mnie.. ja pomyslalem inaczej:
AFR - stockowe jest tak przygotowane by spelanialo normy euro i tylko pod to.. na wolnych wywalone w kosmos pod 15-17 (bo wtedy mierzymy).. a przy srednich zalewa nawet na 12 (zeby jakos "pokazac" moc). ja swojego wysterowalem na rowno 13:1 w calym przedziale obrotow, i uwierz czuc to cholernie. po pierwsze praca silnika - silnik niedokarmiony paliwem pracuje nierowno, przegrzewa sie.. i po prostu nie ma mocy. kolejna kwestia - zadnej dziury w oddawaniu mocy. oczywiscie kazdy powie, ze B12,5 to lokomotywa, ciagnie od dolu itd.. ale zrob taki test - zwolnij tak zeby na 3-ce miec ok 2500 obrotow i odkrec gaz do konca - bedzie powolne przyspieszanie.. a teraz popuść gaz do 3/4, 2/3.. zobaczysz, ze zacznie lepiej przyspieszac - to jest ciulata mapa producenta.
zaloze sie, ze na bank nie latasz na ori kominie, tylko masz jakiegos leosia czy akrapa.. i fajnie mruczy, pierdzi i strzela na zejsciu. i niestety nie sa to glownie zaslugi producenta koncowki, tylko skutek uboczny przelotu i zaburzenie mieszanki. to jest zwykle spalanie detonacyjne w wydechu, czyli dopalanie mieszanki, ktora wywalil silnik.
secondary butterflye - wynalazek ideowo fajny. w bardzo mocnych motocyklach przewaznie reguluja srednie obroty - czasami wrecz podniosa niskie.. a w B12,5 tylko obcinaja gore. przy 7000 przymykaja sie i w tych okolicach osiagana jest moc maxymalna.. zamiast pozwolic jej rosnac jeszcze do 8500 o kolejne KMy..
katalizator - fajnie, ze redukuje tlenki wegla, azotu i cos tam jeszcze, jednoczesnie podnoszac bardzo temperature spalin - niszczy mi komin. dodatkowo przytyka uklad.
wszystko to bezposrednio wplywa na moc silnika, charakterystyke oddawania, responsywnosc a i paradoksalnie na spalanie - majac do dyspozycji moc na nizszych obrotach, wchodzac szybciej na obroty silnik dluzej pracuje na stalych.. i faktycznie tak jest.. po modyfikacji ani razu nie mialem sredniego 10/100, a w czesniej tyle wychodzilo nieraz.
jestem użytkownikiem motocykla dla przyjemnosci, frajdy i turystyki.. i nie ma to nic wspolnego z rozsadkiem, czy ochrona srodowiska. zrobilem to wszystko po to by silnik pracowal skuteczniej, zdrowiej i znacznie lepiej reagował na ruchy prawego nadgarstka.. i nie mam zamiaru aby moj motocykl kiedykolwiek przypominal gixxa czy innego sporta
pozdrawiam
Daniel
ps. Waldex - tak. stock ma 102KM/115Nm - wszystkie wartosci na kole.
oczywiscie, ze nikt nie kupuje B12,5 z nastawieniem na jego tuning tylko - powiedzmy - jako motocykl uniwersalno/turystyczny. mnie dodatkowo przekonaly gabaryty (i moje i motocykla) oraz jego cena.. i najwazniejsze - B12,5 to motocykl, na ktorym siedzisz, a nie lezysz jak w gixxie.. i siedzisz w miare wygodnie, wezmiesz plecaczka, dodatkowo 3 kufry i takim pol tonowym klockiem polatasz w Alpach, dolecisz na Chorwację, itd.. itp... w przypadku gixxa - watpliwe.
nie bylo moim zamiarem miec osiagi gixa, tylko zmienic to co producent myslal, ze bedzie dobre dla mnie.. ja pomyslalem inaczej:
AFR - stockowe jest tak przygotowane by spelanialo normy euro i tylko pod to.. na wolnych wywalone w kosmos pod 15-17 (bo wtedy mierzymy).. a przy srednich zalewa nawet na 12 (zeby jakos "pokazac" moc). ja swojego wysterowalem na rowno 13:1 w calym przedziale obrotow, i uwierz czuc to cholernie. po pierwsze praca silnika - silnik niedokarmiony paliwem pracuje nierowno, przegrzewa sie.. i po prostu nie ma mocy. kolejna kwestia - zadnej dziury w oddawaniu mocy. oczywiscie kazdy powie, ze B12,5 to lokomotywa, ciagnie od dolu itd.. ale zrob taki test - zwolnij tak zeby na 3-ce miec ok 2500 obrotow i odkrec gaz do konca - bedzie powolne przyspieszanie.. a teraz popuść gaz do 3/4, 2/3.. zobaczysz, ze zacznie lepiej przyspieszac - to jest ciulata mapa producenta.
zaloze sie, ze na bank nie latasz na ori kominie, tylko masz jakiegos leosia czy akrapa.. i fajnie mruczy, pierdzi i strzela na zejsciu. i niestety nie sa to glownie zaslugi producenta koncowki, tylko skutek uboczny przelotu i zaburzenie mieszanki. to jest zwykle spalanie detonacyjne w wydechu, czyli dopalanie mieszanki, ktora wywalil silnik.
secondary butterflye - wynalazek ideowo fajny. w bardzo mocnych motocyklach przewaznie reguluja srednie obroty - czasami wrecz podniosa niskie.. a w B12,5 tylko obcinaja gore. przy 7000 przymykaja sie i w tych okolicach osiagana jest moc maxymalna.. zamiast pozwolic jej rosnac jeszcze do 8500 o kolejne KMy..
katalizator - fajnie, ze redukuje tlenki wegla, azotu i cos tam jeszcze, jednoczesnie podnoszac bardzo temperature spalin - niszczy mi komin. dodatkowo przytyka uklad.
wszystko to bezposrednio wplywa na moc silnika, charakterystyke oddawania, responsywnosc a i paradoksalnie na spalanie - majac do dyspozycji moc na nizszych obrotach, wchodzac szybciej na obroty silnik dluzej pracuje na stalych.. i faktycznie tak jest.. po modyfikacji ani razu nie mialem sredniego 10/100, a w czesniej tyle wychodzilo nieraz.
jestem użytkownikiem motocykla dla przyjemnosci, frajdy i turystyki.. i nie ma to nic wspolnego z rozsadkiem, czy ochrona srodowiska. zrobilem to wszystko po to by silnik pracowal skuteczniej, zdrowiej i znacznie lepiej reagował na ruchy prawego nadgarstka.. i nie mam zamiaru aby moj motocykl kiedykolwiek przypominal gixxa czy innego sporta
pozdrawiam
Daniel
ps. Waldex - tak. stock ma 102KM/115Nm - wszystkie wartosci na kole.
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1821
- Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymane Polubienia: 8
Re: GSF 1250 - Dedykowana mapa pod wydech i K&N
Niech się pochwalą BanditoMazowszaki, bo jak byliśmy na hamowni, to ich maszynki wykręcały dużo wyżej:Daniello pisze:ps. Waldex - tak. stock ma 102KM/115Nm - wszystkie wartosci na kole.
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... 20&t=15854
na drugiej stronie znajdziesz wykresy (nie wiem, czy wszystkie)...
Pozdrawiam
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
-
- BS Brother
- Posty: 465
- Rejestracja: śr, 22 sie 2007, 19:49
- Województwo: mazowieckie
- Kontakt:
Re: GSF 1250 - Dedykowana mapa pod wydech i K&N
No dobra, zrozumiem jeszcze zmianę mapy zapłonu, czy filtr K&N. To kosztuje razem powiedzmy 500 zeta. Ale robienie czegoś takiego, jak to pokazuje któryś filmik na Youtube (jakiś Japoniec wyciągnął z GSF 1250 prawie 180 koni, założył lagi od Gixa, chłodnicę chyba od jakiegoś mana - taka wielka, mnóstwo innych rzeczy akcesoryjnych bądź od innych motocykli i na torze próbuje gonić R1) - bezsens. Wydał tyle samo, co by od razu R1 kupił.
A co do katalizatora... Staram się żyć tak, by jak najmniej wadzić innym. Jeśli już muszę coś robić, to staram się minimalizować zły wpływ moich działań na innych. Dlatego też w życiu nie przebiję czy zdemontuję katalizatora, bo niszczenie środowiska to niszczenie warunków życia dla siebie, innych, następnych pokoleń. I jako człowiek wolałbym, by nie jeździła ani jedna maszyna bez katalizatora. Ale to już taka dysputa filozoficzna...
Podsumuję:
Podziwiam wiedzę, pasję tunerów. To, jak wiele udaje mi się wycisnąć z maszyn. Ale... takie coś to tylko do oglądania na filmach, na co dzień nieprzydatne, a na pewno nie warte wydanej kasy. Lepiej już po prostu kupić motocykl z wyższej półki.
Przegrałeś, mam oryginał. Wygraną odbiorę w postaci 0,5l na rozpoczęciu/zakończeniu Uważam, że fajnie by było jakby nieco ładniej mruczał, ale jakoś ciągle znajduję lepsze zastosowania dla 1,5-2k PLN. Choćby kilkanaście tankowań do pełna.Daniello pisze:zaloze sie, ze na bank nie latasz na ori kominie, tylko masz jakiegos leosia czy akrapa.. i fajnie mruczy, pierdzi i strzela na zejsciu.
A co do katalizatora... Staram się żyć tak, by jak najmniej wadzić innym. Jeśli już muszę coś robić, to staram się minimalizować zły wpływ moich działań na innych. Dlatego też w życiu nie przebiję czy zdemontuję katalizatora, bo niszczenie środowiska to niszczenie warunków życia dla siebie, innych, następnych pokoleń. I jako człowiek wolałbym, by nie jeździła ani jedna maszyna bez katalizatora. Ale to już taka dysputa filozoficzna...
Podsumuję:
Podziwiam wiedzę, pasję tunerów. To, jak wiele udaje mi się wycisnąć z maszyn. Ale... takie coś to tylko do oglądania na filmach, na co dzień nieprzydatne, a na pewno nie warte wydanej kasy. Lepiej już po prostu kupić motocykl z wyższej półki.
-
- BS Brother
- Posty: 430
- Rejestracja: pn, 21 wrz 2009, 18:59
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo k/Warszawy
Re: GSF 1250 - Dedykowana mapa pod wydech i K&N
I to jest dobre podsumowanie tematu :angry_smile:
A ja osobiście lubię przeróbki, choć sam ich nie robię ale jak bym miał troszku kaski to chętnie przerobiłbym mojego bandziorka :mrgreen:
A ja osobiście lubię przeróbki, choć sam ich nie robię ale jak bym miał troszku kaski to chętnie przerobiłbym mojego bandziorka :mrgreen:
J... jednoślad 350TS `89 - stare dzieje
K... jednoślad GPX600R `88 - rozmazane na aucie (niegroźnie)
SUZUKI GSX600F`99 - fajny sprzęcik
SUZUKI BANDIT 1250 SA K7
K... jednoślad GPX600R `88 - rozmazane na aucie (niegroźnie)
SUZUKI GSX600F`99 - fajny sprzęcik
SUZUKI BANDIT 1250 SA K7
-
- BS Admin
- Posty: 5678
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 173
- Otrzymane Polubienia: 19
- Kontakt:
Re: GSF 1250 - Dedykowana mapa pod wydech i K&N
Jakie koszty... ??Daniello pisze:hej,
wiem, ze to juz "kotlet", ale dawno nie zagladalem..
koniec koncow wzialem sie na powaznie, za wystrojenie B12,5. chyba wszystkie mozliwe mody + AFR na stale ~13:1.. i wycisnalem 135KM/125Nm.. a to juz calkowicie odmienilo oblicze bandziorka.
pozdrawiam
Daniel
Stosowałeś box'a czy dało radę na seryjnym CPU ??
Moc jak moc ale te 125 Nm robi wrażenie... ( to jest na kole czy na wale ? )
Masz jakiś wykresik po zmianach ?
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
Re: GSF 1250 - Dedykowana mapa pod wydech i K&N
o sorki, nie zaglądałem dawno.
tutaj obrazek z hamowania - https://lh4.googleusercontent.com/-8zaf ... 520pro.jpg
to jest pomiar przed zdjęciem motylków..
motylki jeszcze ładnie podnoszą to załamanie na 7500..
a regulacja afr była zrobiona na FI Tuner Pro.
pozdro
Daniel
tutaj obrazek z hamowania - https://lh4.googleusercontent.com/-8zaf ... 520pro.jpg
to jest pomiar przed zdjęciem motylków..
motylki jeszcze ładnie podnoszą to załamanie na 7500..
a regulacja afr była zrobiona na FI Tuner Pro.
pozdro
Daniel