Savage-trudny rozruch
Savage-trudny rozruch
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z rozruchem zimnego dzikusa, co najdziwniejsze, że po zimnie odpalił po 3 przekręceniu, teraz wrócił do "normy" i strasznie się męczy przy rozruchu, jak jest rozgrzany, czy nawet szybko zgaszony po odpaleniu, następnym razem odpala bardzo szybko, bez problemu, za wszystkie sugestie z góry dziekuje, pozdrawiam
Re: Savage-trudny rozruch
Może na początek odprężnik sprawdź. Jak linka nie wyregulowana i nie odciąga to ciężko ma niemożebnie. U mnie oprócz regulacji troszkę go przesmarowałem, pod ten gumowy kapturek, gdzie w tulejce trzpień chodzi psiknąłem deczko wd.
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Savage-trudny rozruch
nie wiem co masz na myśli pisząc, że się męczy - czy fizycznie ciężko kręci czy po prostu nie chce palić?
Jeżeli nei chce palić, to zmień najpierw świecę na DPR7EA-9, albo taką samą tylko irydową. Sprawdź też gaźnik dokładnie, może masz gdzieś jakieś nieszczelności?
Jeżeli nei chce palić, to zmień najpierw świecę na DPR7EA-9, albo taką samą tylko irydową. Sprawdź też gaźnik dokładnie, może masz gdzieś jakieś nieszczelności?
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Re: Savage-trudny rozruch
Męczy się, tzn kręci(dość lekko) ale nie może zaskoczyć, a powiedz na co zwrócić szczególna uwagę przy sprawdzaniu szczelności, jakie elementy gaźnika
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Savage-trudny rozruch
ja bym zaczął od początku - wyciągnij gaźnik i go rozbierz, wyczyść, posprawdzaj i poskładaj.
Pytanie, czy podczas trudnego rozruchu czuć paliwo z wydechu??
Pytanie, czy podczas trudnego rozruchu czuć paliwo z wydechu??
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Re: Savage-trudny rozruch
Podczas rozruchu nie czuć paliwem, ale podczas jazdy na wolnych obrotach paliwo ucieka odpowietrzeniem i mam wrażenie, że to paliwo jest zmieszane z olejem
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Savage-trudny rozruch
sprawdź pływak, zaworek i membranę, co do oleju, to ciekawe, czy masz jeszcze ten metalowy meszek pod deklem zaworowym w miejscu, gdzie wychodzi przewód odmy silnika ![face with stuck-out tongue :P](./images/smilies/emojione/1f61b.svg)
sprawdź też filtr powietrza, czy wszystko w nim i jego puszce jest OK
sprawdź też filtr powietrza, czy wszystko w nim i jego puszce jest OK
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Re: Savage-trudny rozruch
Moja wiedza i umiejetności sie wyczerpały od wczoraj moto w serwisie, zobacze,co tez chłopaki powiedzą, jak moto ożyje, zdam relację ![smiling face with open mouth and smiling... :)](./images/smilies/emojione/1f604.svg)
Re: Savage-trudny rozruch
Obiecałem opowiedziec co z moto po wizycie u mechanika, dokonał regulacji gaxnika i chodzi równo, martwi mnie tylko mocno wykręcona śruba od paliwa, tzn, my tutaj mówimy o 1 obrocie itp a ja mam wykręcona na maxa, mam nadzieje, że nie bedzie palił 10l na 100
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Savage-trudny rozruch
Zaraz, zaraz... Jeśli dobrze zrozumiałem to mówisz o śrubie regulacji składu mieszanki ale ona reguluje dopływ powietrza a nie paliwa. Wszystko wskazuje na to, że podejrzenia Osamy były trafione. Moto przelewa paliwo, mechanik doregulował do tego powietrze (zwiększył dopływ) i teraz pracuje równo. Spalanie będzie "na stówę" wieksze.......
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
![Obrazek](https://i.ibb.co/3fzC2sq/RF-do-luzika.jpg)
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
![Obrazek](https://i.ibb.co/3fzC2sq/RF-do-luzika.jpg)
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Savage-trudny rozruch
Nie wiem jak to w savage, ale w gaznikach tych bardziej nowoczesnych (lata 90) gaznik ma w sobie 3 wspolpracujace uklady:
1. ssanie
2. praca normalna
3. wolne obroty
Regulacja mieszanki ma wplyw tylko na dysze pracujaca na wolnych obrotach (zamknieta/lekko otwarta przepustnica) ..wiec o ile bedziesz jechal to spalanie nie powinno zbyt wzrosnac.
1. ssanie
2. praca normalna
3. wolne obroty
Regulacja mieszanki ma wplyw tylko na dysze pracujaca na wolnych obrotach (zamknieta/lekko otwarta przepustnica) ..wiec o ile bedziesz jechal to spalanie nie powinno zbyt wzrosnac.
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil: