Crash-Pady do SV650S

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

KROPEK
Moderator
Moderator
Posty: 6470
Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Polubił posty: 19
Otrzymane Polubienia: 36

Post autor: KROPEK »

Witam
Luknij na tego linka : http://www.bractwo-suzuki.pl/forum/view ... ght=#11852
Figer pięknie tu wszystko udokumentował na foto !!

Pozdro
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
Rybka

Post autor: Rybka »

w/g mnie najodpowiedniejszym miejsem na montaż jest mocowanie silnika do ramy. im wiekszy crash pad tym lepszy ...podobno :wink:
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

Pisz na priv do sosna83 , ma takie cudo
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

Qrde, co za problem! Idziesz do sklepu typu Castorama, wydajesz 10 zeta na pret gwintowany fi 12, wykrecasz srube mocujaca motor do ramy (wisi na 4 dodatkowych) mocujesz crash-pady na precie, skrecasz dwiema nakretkami z wkladkami blokujacymi i po krzyku.
ObrazekObrazek
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

Figer , aluminum !! aluminum !! tkim sposobem to crash tylko rame moze pogiac ... musi byc mieka przejsciowka.
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

boczu pisze:Figer , aluminum !! aluminum !! tkim sposobem to crash tylko rame moze pogiac ... musi byc mieka przejsciowka.
No ja mam crash-pad 2-czesciowy , czyli aluminium i pcv, ale widzialem konstrukcje: sruba + pcv only.
ObrazekObrazek
Rybka

Post autor: Rybka »

Nio to ja się swoimi crashami pochwale :D ...powiem szczerze ze był trochę problem z dostaniem takich śrub :roll: ale udało się je dostać w specjalistycznym sklepie tylko ze śrubkami :D . Reszta to zwykle podkładki.
Ostrzegam ze śruby z jednej i drugiej strony są inne :? czego wpierw nie sprawdziłam. Z prawej jest o wiele dłuższa. Ale jak widać wszystko się udało :D...mam nadzieje, że nigdy się nie przydadzą :lol: .
Nio to do roboty chłopcy 8)
Obrazek

Obrazek

Obrazek
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

A ja sie zastanawiam, czy swoich nie wymienic na jakies bardziej ozdobne. Oczywiscie, takie, zeby nie stracily walorow ochronnych ale jednoczesnie zeby ladnie blyszczaly w sloncu :)

PS. Przewieziesz Rybka moja zonke, co? Sam ja namawialem na SV, ale poki co - w ogole ma problem z prawkiem, hihi.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

na pierwsze moto lepiej dla kobitki cos lzejszego i wolniejszego = GS 500
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Rybka

Post autor: Rybka »

EvilD pisze:A ja sie zastanawiam, czy swoich nie wymienic na jakies bardziej ozdobne. Oczywiscie, takie, zeby nie stracily walorow ochronnych ale jednoczesnie zeby ladnie blyszczaly w sloncu :)
Co do moich crashow to juz chyba większych nie było :lol: nio ale w rezultacie maja chronić :wink: . Za piękne to one niestety nie są :( . Ale wszystko czarne wiec jakoś bardzo się w oczy nie rzucają
EvilD pisze:PS. Przewieziesz Rybka moja zonke, co? Sam ja namawialem na SV, ale poki co - w ogole ma problem z prawkiem, hihi.
Jasne :D jeśli się sezonu doczekamy :( , bo zima nie daje za wygrana :evil: . W końcu dzięki Tobie ten SV stanął w moim salonie 8) , mam dług wdzięczności :D :wink:
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

"jazda" na tylnym wystarczy :)

Nie, nie... to mialo byc z mloda Kolasa...

Hahaha, ale plote bzdury :D Ale ogolnie, bez przesady - ja nie zrobilem praktycznie nic... A ten SV nawet mnie kusil kiedys. Cos w sobie magicznego ma. I od GS jest znaaaacznie bardziej i nowoczesniejszy i starczy na dluzej. A co do crash-padow, to mam nadzieje, ze nie beda musialy spelniac swojej roli.
Ostatnio zmieniony pn, 27 lut 2006, 20:30 przez EvilD, łącznie zmieniany 2 razy.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

EvilD czy ty masz zone........ :D :D :D
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

Poligamista jestem...
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
studi

Post autor: studi »

panowie- zgubiliście temat przewodni :cry:
proszę o spokój....
ODPOWIEDZ