Grupowe Hamowanie motocykli
Moderator: Shenson
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
1. Rostwór
2. Mar
3. gutek+1
4. Jajco
5. PENDZEL
6. Skibi
7. Dany
8. Andluk
2. Mar
3. gutek+1
4. Jajco
5. PENDZEL
6. Skibi
7. Dany
8. Andluk
-
- BS Brother
- Posty: 711
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 11:33
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Skrzeszew
- Polubił posty: 1
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
Ja będę na 50% potwierdzę później ...
Shadow 600,
CX 500e,
Bandit 1250SA K7
1200RT
Burgman 400
Aktualnie - GSX1250FA
TEL. 601-33-29-55
"B" Rh (-)
-
- BS Brother
- Posty: 142
- Rejestracja: czw, 25 sie 2011, 15:41
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/ Glasgow
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
Ja o tym czy dam radę podjechać dowiem się zapewne po 18 jak będę mógł juniora przekazać w bardziej odpowiedzialne ręce , więc z samym hamowaniem odpadam, ale jak dam radę to podjadę zwyczajnie w celach "towarzyskich"
GSXF 750 '00 alias "Obskurak"
Obecnie SUZUKI TL1000R
Obecnie SUZUKI TL1000R
-
- BS Brother
- Posty: 2431
- Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dubaj
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
dzieki za dzisiejsze, nietypowe spotkanie, po ktorym niektorzy wroca z tarcza a inni na tarczy:) jedno moge powiedziec, ze bandziory rzadza! Kazdy mial sporo ponad serie. Szkoda tylko, ze moj TL dzisiaj nie domagal i nie moglismy sie skonfrontowac z Marem jednego dnia na tej samej hamowni. Ale jeszcze bedzie okazja:)
Mam nadzieje, ze wszystkim sie podobalo i pokazecie swoje wyniki na forum:)
Mam nadzieje, ze wszystkim sie podobalo i pokazecie swoje wyniki na forum:)
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
-
- BS Brother
- Posty: 1884
- Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie
- Polubił posty: 1
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
Oj tam zaraz na tarczy
113,7 KM @10267 rpm i 85,5 Nm @ 8125 rpm tak wyszło dziś.
Fabrycznie niby jest: podane za Ścigacz.pl :
"...Silnik będący następcą niezwykle dzikiej jednostki napędowej z TL1000 wydaje się być nieco bardziej zmanierowany i spokojny. Nie oznacza to, że jest słaby, o nie! Legitymując się mocą 106 KM przy 8800 obr/min i momentem obrotowym 102 Nm przy 7200 obr/min trudno go zaliczyć do motocyklowych słabeuszy. SV dostało pokaźny zastrzyk mocy w 2005 roku, kiedy to wzrosła ona do 120 KM...."
Czyli jeśli takie wyniki to jednak lepiej jeśli chodzi o moc, moment duuużo słabszy
Ogólnie jestem zadowolony, nie wiem dlaczego cały czas kołatało mi w głowie te 120 KM, jeśli rzeczywiście wcześniejsze modele miały 120 KM to spadek koników nie jest taki zły.
Rostwór wielkie dzieki za załatwienie hamowni, szkoda że nie można było TL-a porównac
Skan wrzuce jak wroce do pracy (17.10) bo nie mam mozliwosci zeby wrzucic wczesniej.
113,7 KM @10267 rpm i 85,5 Nm @ 8125 rpm tak wyszło dziś.
Fabrycznie niby jest: podane za Ścigacz.pl :
"...Silnik będący następcą niezwykle dzikiej jednostki napędowej z TL1000 wydaje się być nieco bardziej zmanierowany i spokojny. Nie oznacza to, że jest słaby, o nie! Legitymując się mocą 106 KM przy 8800 obr/min i momentem obrotowym 102 Nm przy 7200 obr/min trudno go zaliczyć do motocyklowych słabeuszy. SV dostało pokaźny zastrzyk mocy w 2005 roku, kiedy to wzrosła ona do 120 KM...."
Czyli jeśli takie wyniki to jednak lepiej jeśli chodzi o moc, moment duuużo słabszy
Ogólnie jestem zadowolony, nie wiem dlaczego cały czas kołatało mi w głowie te 120 KM, jeśli rzeczywiście wcześniejsze modele miały 120 KM to spadek koników nie jest taki zły.
Rostwór wielkie dzieki za załatwienie hamowni, szkoda że nie można było TL-a porównac
Skan wrzuce jak wroce do pracy (17.10) bo nie mam mozliwosci zeby wrzucic wczesniej.
Adam
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
-
- BS Brother
- Posty: 322
- Rejestracja: pn, 25 kwie 2011, 20:36
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
Ja dodam swoje parę słów co do dzisiejszego hamowania motongów zanim cała "loża szyderców" powróci do domu i zasiądzie na forum. A chodzi dokładnie o konfrontacje GSR-ów 600 Seria eNNk-i i mój nieszczęsny trochę modyfikowany wynalazek w którym jest końcowy przelot Yoshimury filtr powietrza K&N i jak mnie zapewniali w serwisie jest odblokowany.
Każdy jest pewnie ciekawy jak był rezultat.
Ja się prawie załamałem ale wyniki macie na zdjęciu załączonym poniżej.
Ja na swoja obronę mam jedynie ze tankowałem dzień wcześniej na NESTE 24.
Ale bardzo miło przyjemnie profesjonalnie
PS. PENDZEL ma zgrane wszytskie pomiary w wersji elektronicznej. PDF czy coś takiego
Każdy jest pewnie ciekawy jak był rezultat.
Ja się prawie załamałem ale wyniki macie na zdjęciu załączonym poniżej.
Ja na swoja obronę mam jedynie ze tankowałem dzień wcześniej na NESTE 24.
Ale bardzo miło przyjemnie profesjonalnie
PS. PENDZEL ma zgrane wszytskie pomiary w wersji elektronicznej. PDF czy coś takiego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Michał
-
- BS Admin
- Posty: 5665
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 170
- Otrzymane Polubienia: 17
- Kontakt:
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
I żeby nie było... linia mocy i momentu obr te niżej są Skibiego...
Po przeróbkach spadek mocy o około 1-2 % to niewiele ale...
Są w wersji elektronicznej do pobrania od Pendzla ...
Było bardzo fajnie, Rostwór - świetny pomysł... więcej takich małych spotkań w regionie...
Do zobaczenia w sobotę... hihihi... nie będzie Ci już lepiej niż nam... żartowałem
Po przeróbkach spadek mocy o około 1-2 % to niewiele ale...
Są w wersji elektronicznej do pobrania od Pendzla ...
Było bardzo fajnie, Rostwór - świetny pomysł... więcej takich małych spotkań w regionie...
Do zobaczenia w sobotę... hihihi... nie będzie Ci już lepiej niż nam... żartowałem
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
-
- BS Brother
- Posty: 502
- Rejestracja: pn, 12 maja 2008, 13:21
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
Załaczam JPGi z wynikami pomiarów na hamowni.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam,
Piotr Łaniewski
GSF 1250 SA K9 zniszczony 2017 brak następcy
tel. 698 62 80 24
Piotr Łaniewski
GSF 1250 SA K9 zniszczony 2017 brak następcy
tel. 698 62 80 24
-
- BS Brother
- Posty: 502
- Rejestracja: pn, 12 maja 2008, 13:21
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
Część druga, bo jest limit załączników w jednym poście.
ps. było zajefajnie i prześmiesznie, zwłaszcza pojedynek GSRów
a co do Bandziorów.... to zajebiste sprzęty, zaskoczył mnie szczególnie olejak :shock: :mrgreen:
ps. było zajefajnie i prześmiesznie, zwłaszcza pojedynek GSRów
a co do Bandziorów.... to zajebiste sprzęty, zaskoczył mnie szczególnie olejak :shock: :mrgreen:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw, 22 wrz 2011, 21:51 przez PENDZEL, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Piotr Łaniewski
GSF 1250 SA K9 zniszczony 2017 brak następcy
tel. 698 62 80 24
Piotr Łaniewski
GSF 1250 SA K9 zniszczony 2017 brak następcy
tel. 698 62 80 24
-
- BS Admin
- Posty: 5665
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 170
- Otrzymane Polubienia: 17
- Kontakt:
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
Fajnie było by poprosić gostka o nałożenie pomiarów mojego i Twojego ( Pendzel ) bandziorka bo sporo się różnią...
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
-
- BS Brother
- Posty: 502
- Rejestracja: pn, 12 maja 2008, 13:21
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
No nie wiem , dla mnie linie są prawie identycze, moje odrobinkę wyżej, nawet dołek jest w tym samym miejscu przy 8500 obr, potem mój jeszcze łapie jakimś cudem trochę więcej pawera (wczoraj wyczyściłem filtr), a twój już nie wiele, stąd ten wynik na maksie mocy, inaczej by były identyczne.
Pozdrawiam,
Piotr Łaniewski
GSF 1250 SA K9 zniszczony 2017 brak następcy
tel. 698 62 80 24
Piotr Łaniewski
GSF 1250 SA K9 zniszczony 2017 brak następcy
tel. 698 62 80 24
-
- BS Brother
- Posty: 994
- Rejestracja: pt, 15 kwie 2005, 07:51
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
Ja również dziękuję za extra spotkanko i kupę śmiechu.... Najlepiej oczywiście było na koniec kiedy ubłagana Ennka wreszcie zgodziła się na pomiar i serią przebiła modyfikacje Skibiego :lol: "Loża szyderców pękła", nawet chłopaki z hamowni nie dali rady powstrzymać śmiechu...
Co do wyników tak jak ktoś wspomniał bandziory mają to coś co poprawiło humor do końca wieczoru :mrgreen:
Co do wyników tak jak ktoś wspomniał bandziory mają to coś co poprawiło humor do końca wieczoru :mrgreen:
I znów na 2oo... oficjalny powrót BANDZIORA !!!!
BLACK GSF1200S
gg 11802
kom. 506 503 611
BLACK GSF1200S
gg 11802
kom. 506 503 611
-
- BS Brother
- Posty: 711
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 11:33
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Skrzeszew
- Polubił posty: 1
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
Wooooooow ... to nawet nie wiedziałem, że mam tyle kucy pod dupskiem Miłe zaskoczenie
Shadow 600,
CX 500e,
Bandit 1250SA K7
1200RT
Burgman 400
Aktualnie - GSX1250FA
TEL. 601-33-29-55
"B" Rh (-)
-
- BS Admin
- Posty: 5665
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 170
- Otrzymane Polubienia: 17
- Kontakt:
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
Przebieg krzywej momentu i mocy w początkowej fazie sporo się rożni...PENDZEL pisze:No nie wiem , dla mnie linie są prawie identycze, moje odrobinkę wyżej, nawet dołek jest w tym samym miejscu przy 8500 obr, potem mój jeszcze łapie jakimś cudem trochę więcej pawera (wczoraj wyczyściłem filtr), a twój już nie wiele, stąd ten wynik na maksie mocy, inaczej by były identyczne.
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
-
- BS Brother
- Posty: 2147
- Rejestracja: wt, 20 cze 2006, 23:36
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Radzymin/Kielce/Warszawa
- Kontakt:
Re: Grupowe Hamowanie motocykli
Prosze bardzo, zwroccie uwage ze oba wykresy od roznych obrotow sie zaczynaja... jansoszare to jest wykres Danego, kolorowy to wykres Pendzla.Dany pisze:Fajnie było by poprosić gostka o nałożenie pomiarów mojego i Twojego ( Pendzel ) bandziorka bo sporo się różnią...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
CyberScyzor
Bestia - Black Angel
Hayabusa L0 + Yoshimura Carbon R77
Motto: "Nie lubię peletonów..."
Zuzia -> pojechała...
tel.606 998 255
Wyprawy motocyklowe opisane
Krach Systemu - Media, Trendy, Strategia
Bestia - Black Angel
Hayabusa L0 + Yoshimura Carbon R77
Motto: "Nie lubię peletonów..."
Zuzia -> pojechała...
tel.606 998 255
Wyprawy motocyklowe opisane
Krach Systemu - Media, Trendy, Strategia