Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Moderator: bohas
Vais
Post
autor: Vais » wt, 6 gru 2011, 13:45
Emil
Moderator
Posty: 4331 Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 17
Post
autor: Emil » czw, 22 gru 2011, 14:23
a w obstrukcji tego nie ma?
a to nie tak samo czasami jak w kazdym suzuki/w gixie?
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Vais
Post
autor: Vais » czw, 22 gru 2011, 14:36
Emil pisze: a w obstrukcji tego nie ma?
nie kazdy ma obstrukcje po polskiemu. jak w gixie to nie wiem bo nie mam ... jeszcze...
Emil
Moderator
Posty: 4331 Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 17
Post
autor: Emil » śr, 28 gru 2011, 22:40
to masz
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... %2A+obs%2A
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... %2A+obs%2A
obstrukcje do wszystkich modeli do wyboru do sciagania, do hayki tez (juz?) jest
swoja droga warto ustawic to 500rpm nizej niz sie chce zmienac biegi, bo jednak reakcja troche trwa
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Vais
Post
autor: Vais » śr, 28 gru 2011, 23:32
Emil pisze: swoja droga warto ustawic to 500rpm nizej niz sie chce zmienac biegi, bo jednak reakcja troche trwa
racja,ja ustawiłem 1000 nizej,bo nim zauwaze ze mryga to 500 juz przeleci :mrgreen: