Nietypowe dane dla VZR 1800 K10
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Nietypowe dane dla VZR 1800 K10
Otrzymaliśmy na skrzynke kontaktową mail o nast. treści:
"Szanowni Państwo,
zwracam się do Was z wielką prośbą, syn miał wypadek motorem SUZUKI INTRUDER VZR 1800 CHOPPER i z uwagi na wypisywane głupoty przez biegłego są mi potrzebne dane techniczne tego motoru:( model limitowana wersja z 2010r )
1. współczynnik tarcia na różnych powierzchniach,
2.czas reakcji układu hamulcowego,
3.współczynnik tarcia na nawierzchniach asfaltowych dla hamowania 2-kołami,
4. dokładna szerokość kierownicy dla tego modelu,
Bardzo proszę o odpowiedź., nawet negatywną, że nie macie takich danych to może poszukam gdzie indziej.
Dziękuję serdecznie matka,
Rosik Justyna"
Kompletnie nie wyobrażam sobie komu i do czego są potrzebne te dane ale może ktoś chociaż zmierzy szerokość kiery w swoim VZR. Znalazłem w instrukcji szerokość całkowitą sprzęta - 875mm ale to chyba mierzone z lusterkami lub dołem z podnóżkami.
Pozostałe dane to jakiś bullshit ......
"Szanowni Państwo,
zwracam się do Was z wielką prośbą, syn miał wypadek motorem SUZUKI INTRUDER VZR 1800 CHOPPER i z uwagi na wypisywane głupoty przez biegłego są mi potrzebne dane techniczne tego motoru:( model limitowana wersja z 2010r )
1. współczynnik tarcia na różnych powierzchniach,
2.czas reakcji układu hamulcowego,
3.współczynnik tarcia na nawierzchniach asfaltowych dla hamowania 2-kołami,
4. dokładna szerokość kierownicy dla tego modelu,
Bardzo proszę o odpowiedź., nawet negatywną, że nie macie takich danych to może poszukam gdzie indziej.
Dziękuję serdecznie matka,
Rosik Justyna"
Kompletnie nie wyobrażam sobie komu i do czego są potrzebne te dane ale może ktoś chociaż zmierzy szerokość kiery w swoim VZR. Znalazłem w instrukcji szerokość całkowitą sprzęta - 875mm ale to chyba mierzone z lusterkami lub dołem z podnóżkami.
Pozostałe dane to jakiś bullshit ......
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
![Obrazek](https://i.ibb.co/3fzC2sq/RF-do-luzika.jpg)
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
![Obrazek](https://i.ibb.co/3fzC2sq/RF-do-luzika.jpg)
-
- Moderator
- Posty: 3056
- Rejestracja: pt, 5 lis 2004, 20:04
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Siemianowice Sl.Przełajka
- Polubił posty: 34
- Otrzymane Polubienia: 73
Re: Nietypowe dane dla VZR 1800 K10
Witam
Szerokość kierownicy 85.5 cm.VZR K 7 ,kupiony w salonie w Polsce.
Szerokość kierownicy 85.5 cm.VZR K 7 ,kupiony w salonie w Polsce.
Intruder M 1800 R
»korzystaj z życia, bo tak szybko mija«.
»korzystaj z życia, bo tak szybko mija«.
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1821
- Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymane Polubienia: 8
Re: Nietypowe dane dla VZR 1800 K10
Dane 1-3, potrzebne są do obliczenia drogi hamowania, lub co z tym związane prędkości z jaką pojazd się poruszał w momecie rozpoczęcia hamowania. Myślę, że trzeba się zgłosić do biegłych sądowych, którzy się zajmują badaniem wypadków. Maja oni różne tabele. Warto też spisać wszystko z opony, bo każda ma inny współczynnik tarcia.Lechul pisze:Kompletnie nie wyobrażam sobie komu i do czego są potrzebne te dane
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Nietypowe dane dla VZR 1800 K10
Zgłosić się do biegłych ?? Przecież z maila wynika, że chodzi o próbę sprostowania (a może zrozumienia) tego co napisał właśnie "biegły"...
Dlaczego napisałem że to jakaś bzdura ??
1 i 3 tez zrozumiałem jako dane do obliczenia drogi hamowania ale przecież to nie tylko dane samej opony ale także pozostałych czynników (zużycie gumy, temperatura gumy i nawierzchni, masa motocykla który obciąża ta gumę) wiec słowem czysta loteria.
2 - czas reakcji układu ?? Z wliczonym czasem reakcji kierowcy czy bez ?? Do momentu uruchomienia układu (pierwszy "ruch" tłoczków czy do pełnego zatrzymania od pierwszego naciśnięcia) ?? Naciśnięcie normalne czy but w podłogę i klamka do manetki ??
Ktoś wogóle słyszał o takich danych ??
P.S
Dzienks Snajper za pomiary. Mam nadzieję że K7 i K10 mają tak samo.
Dlaczego napisałem że to jakaś bzdura ??
1 i 3 tez zrozumiałem jako dane do obliczenia drogi hamowania ale przecież to nie tylko dane samej opony ale także pozostałych czynników (zużycie gumy, temperatura gumy i nawierzchni, masa motocykla który obciąża ta gumę) wiec słowem czysta loteria.
2 - czas reakcji układu ?? Z wliczonym czasem reakcji kierowcy czy bez ?? Do momentu uruchomienia układu (pierwszy "ruch" tłoczków czy do pełnego zatrzymania od pierwszego naciśnięcia) ?? Naciśnięcie normalne czy but w podłogę i klamka do manetki ??
Ktoś wogóle słyszał o takich danych ??
P.S
Dzienks Snajper za pomiary. Mam nadzieję że K7 i K10 mają tak samo.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
![Obrazek](https://i.ibb.co/3fzC2sq/RF-do-luzika.jpg)
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
![Obrazek](https://i.ibb.co/3fzC2sq/RF-do-luzika.jpg)
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1821
- Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymane Polubienia: 8
Re: Nietypowe dane dla VZR 1800 K10
Dla nas "laików", to loteria (dużo pytań). Ludzie, którzy się tym zajmują zawodowo, dysponują licencjowanymi programami do rekonstrukcji wypadków - dlatego odsyłam do nich. Hamowanie motocykla, można tam zamodelować b. szybko i sąd to uznaje. Jeśli ktoś się z tym nie zgadza, może zamówić coś takiego u innego "specjalisty" (tanie to pewnie nie jest, ale jest na dole pieczątka i podpis) i porównać. Można też liczyć samemu, ale nie mając do tego "uprawnień" i danych, nie wiem, czy jest sens..., bo kto to weźmie pod uwagę...?
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
-
- BS Admin
- Posty: 5679
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 176
- Otrzymane Polubienia: 19
- Kontakt:
Re: Nietypowe dane dla VZR 1800 K10
Takie dane powinny być dostępne u importera ( homologacja )
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
-
- BS Brother
- Posty: 738
- Rejestracja: ndz, 5 lut 2006, 00:34
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Re: Nietypowe dane dla VZR 1800 K10
Szukać drugiego biegłego. Czytając punkt 4 odnoszę wrażenie że ktoś na siłę szuka powodu do wyślizgania się z opałów szukając nieprawidłowości pomiędzy stanem faktycznym, a homologacją.
606-451-421 Play
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
-
- BS Brother
- Posty: 2436
- Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dubaj
Re: Nietypowe dane dla VZR 1800 K10
wystarczy, że założone opony nie były homologowane na ten motocykl i może być kibel... jeśli opony były prawidłowe i ich stan był dobry, nie powinni się do tego przyczepiać
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
![Obrazek](http://img148.imageshack.us/img148/4319/avatartk.jpg)
rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
![Obrazek](http://img148.imageshack.us/img148/4319/avatartk.jpg)
rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8