Skonczylem - tylni blotnik GSX-R
Moderator: Emil
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
ha! Juz mam przedni blotniczek tez z karbonu, kolejne czesci jada do mnie z UK i biore sie za instalacje nieco wyzszej szyby. Podziele sie zdjeciami niedlugo, bo w tej chwili nie bylbym w stanie utrzymac aparatu tak sie zajaralem smigajac dzis troszke .
jedno co moge powiedziec, bo jestem po pierwszym tescie przewodow w stalowym oplocie, to ze super daja rade. Nie ma raptownego gryzienia tarczy przez klocki, ale staly sie bardziej ostre i twardsze. Znow przesunalem regulacje o jeden w tyl, bo mogloby to sie zle skonczyc
jedno co moge powiedziec, bo jestem po pierwszym tescie przewodow w stalowym oplocie, to ze super daja rade. Nie ma raptownego gryzienia tarczy przez klocki, ale staly sie bardziej ostre i twardsze. Znow przesunalem regulacje o jeden w tyl, bo mogloby to sie zle skonczyc
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
OK, oto obiecane zdjecia. Zalezy mi na opinni szyby, bo szczerze mowiac mam bardzo mieszane uczucia co do niej. Z jednej strony jest duzo lepszy poglad na zegary, sa bardziej czytelne i nie przyslaniete szybka, ochrona przedwiatrem jest nieco lepsza, ale.... wyglad jak dla mnie - dyskusyjny. Warto zwrocic uwage na 2 przewody hamulcowe sterczace przy pompie. Oczywiscie stalowy oplot
Element, z ktorego jestem dumny najbardziej i ktory wyglada najbardziej czadowo, karbonowy blotnik... no i stalowy oplot :
A tak sie prezentuje w calej okazalosci... dla mnie lekko dyskusyjnie.
i jak? Bo jak kiepskie, to zakladam oryginal... serio.
Element, z ktorego jestem dumny najbardziej i ktory wyglada najbardziej czadowo, karbonowy blotnik... no i stalowy oplot :
A tak sie prezentuje w calej okazalosci... dla mnie lekko dyskusyjnie.
i jak? Bo jak kiepskie, to zakladam oryginal... serio.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Nie no mi się tam szybka widzi, pewnie dopiero na wiosnę docenisz w pełni moc osłony przed wiatrem, ale to wszystko pikuś w porównaniu z nowym KARBONEM :ok2: superek !!
PS
Masz jeszcze jakieś karbonowe plany ?? :twisted: .
Pozdrawiam :angry_smile:
PS
Masz jeszcze jakieś karbonowe plany ?? :twisted: .
Pozdrawiam :angry_smile:
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
-
- Moderator
- Posty: 4322
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
ja na tych zdjeciach to nie bardzo widze jak to wyglada, trza bedzie kiedys na zywca obejrzec
a co do tego obcego to niezly patent, moze sobie tak wymaluje swojego
(btw to zdjecie sie samo zmienilo czy podmieniles? a moze mi sie juz mieni w oczach od tego cholernego sniegu? imho to na bialym tle bylo lepiej dobrane)
to co teraz zmieniasz? nie lepiej bylo od razu caly kit kupic?
teraz koniecznie trzeba cos zrobic z oslona chlodnicy i wlotami do airboxa (ze o kierunkach i lusterkach nie wspomne)!
i to czerwone "R" imho zupelnie nie pasuje, kto to wymyslil zeby na srodku walnac takie wielkie cos :?
kurna, ty lepiej przestan, bo jeszcze mi sie spodoba i zaczne kase marnowac na turbo mi nie starczy i dopiero bedzie katastrofa, o!
a co do tego obcego to niezly patent, moze sobie tak wymaluje swojego
(btw to zdjecie sie samo zmienilo czy podmieniles? a moze mi sie juz mieni w oczach od tego cholernego sniegu? imho to na bialym tle bylo lepiej dobrane)
to co teraz zmieniasz? nie lepiej bylo od razu caly kit kupic?
teraz koniecznie trzeba cos zrobic z oslona chlodnicy i wlotami do airboxa (ze o kierunkach i lusterkach nie wspomne)!
i to czerwone "R" imho zupelnie nie pasuje, kto to wymyslil zeby na srodku walnac takie wielkie cos :?
kurna, ty lepiej przestan, bo jeszcze mi sie spodoba i zaczne kase marnowac na turbo mi nie starczy i dopiero bedzie katastrofa, o!
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Rybka, nie jestes obiektywna
Co do reszty, dzieki... ja mam mieszane uczucia, bo po prostu - nie powalilo mnie to na kolana. Na pewno jest bardziej praktyczne, ale nie po to mam gixxxera, zeby byc praktycznym. Inaczej mialbym albo Bandziora, albo jajko. Gixx ma byc sportowy i tyle! Ma zadawac bol podczas jazdy, ale rekompensowac wszystko silnikiem. Dlatego zostal obizony przod o okolo 5mm, motorek zjechal lekko na lagach. Powinno usprawnic skrecanie A co do wygladu - pierwsze skojarzenie kolegi to... jakbym obudowal MZ'tke, wiec to z obcym podoba mi sie zdecydowanie bardziej
Co do planow karbonowych, to bedzie jeszcze jeden detal - mianowicie przy podnozkach sa takie aluminiowe plytki, co by piety nie wsadzac w wahacz. To bedzie wymienione na karbonik za damo .
Natomiast Emil - czerwone logo musi zostac, bo mam czerwone wstawki na butach, hihihi...
Co do reszty, dzieki... ja mam mieszane uczucia, bo po prostu - nie powalilo mnie to na kolana. Na pewno jest bardziej praktyczne, ale nie po to mam gixxxera, zeby byc praktycznym. Inaczej mialbym albo Bandziora, albo jajko. Gixx ma byc sportowy i tyle! Ma zadawac bol podczas jazdy, ale rekompensowac wszystko silnikiem. Dlatego zostal obizony przod o okolo 5mm, motorek zjechal lekko na lagach. Powinno usprawnic skrecanie A co do wygladu - pierwsze skojarzenie kolegi to... jakbym obudowal MZ'tke, wiec to z obcym podoba mi sie zdecydowanie bardziej
Co do planow karbonowych, to bedzie jeszcze jeden detal - mianowicie przy podnozkach sa takie aluminiowe plytki, co by piety nie wsadzac w wahacz. To bedzie wymienione na karbonik za damo .
Natomiast Emil - czerwone logo musi zostac, bo mam czerwone wstawki na butach, hihihi...
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Dzieki za opinie... glownie figerowi, dzieki ktoremu naprawde na szyba zmalała mi w oczach i powolutku sie do niej przyzwyczajam. Alien... fajne skojarzenie. W nagrode jeszcze 4-ry ujecia zeby mozna bylo uchwycic skale wielkosci "rogów królowej obcych". Generalnie szyba sama w sobie duzo wieksza od oryginalu nie jest - w zasadzie powierznie maja praktycznie identyczna. Tyle ze kolor powoduje, ze wydaje sie "ciezsza" optycznie i tyle.
Mam nadzieje tez, ze do rozpoczecia sezonu, tego oficjalnego, dam rade z instalacja ostatnich karbonowych dodatkow.
Mam nadzieje tez, ze do rozpoczecia sezonu, tego oficjalnego, dam rade z instalacja ostatnich karbonowych dodatkow.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
EvilD. Twój gixer jest piękny :babe: (naprawdę ci go zazdroszczę) ale ta szyba do sportowego moto? No nie wiem! Jednak bez względu na to i tak bym chciał mieć taką maszynkę. Mówiąc szczerze, nie patrz na to co mówią inni, ważne jest to co sie podoba tobie bo to twój motocykl i powinieneś być z niego dumny. :spoko:
Nie wiem o co Wam chodzi z ta szyba :? to jest szyba racingowa a nie turystyczna, bo chyba tak się niektórym wydaje. Szyba oryginalna jest zbyt krotka żeby chroniła przed wiatrem.
Na trasie się podziękujesz za ta szybę . Po wawce czy w krotka trasę nie poczuje się tego bólu kręgosłupa w szczególności szyi :shock: .
A do tego uważam ze dodaje charakteru motocyklowi ale to już kwestia gustu.
Na trasie się podziękujesz za ta szybę . Po wawce czy w krotka trasę nie poczuje się tego bólu kręgosłupa w szczególności szyi :shock: .
A do tego uważam ze dodaje charakteru motocyklowi ale to już kwestia gustu.
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
EvilD - teraz na serio zastanów się nad tym co Ci mówił Quake - potrzebny Ci dobry amortyzator skrętu :!:EvilD pisze:Dlatego zostal obizony przod o okolo 5mm, motorek zjechal lekko na lagach. Powinno usprawnic skrecanie
Takie modyfikacje oprócz lepszej zwrotnosci powodują podatność na shimmy. Zresztą co Ci będę gadał - sam wiesz - daruj sobie kolejny karbon i dzwoń do PTM - ile kosztuje Ohlins?
Co do samej szybki - myślę, że jak usiądziesz na sprzęta to przestanie się wydawać taka wielka - motorek jest tyci, a ty pigmejem nie jesteś, więc wreszcie będą jakieś prawidłowe proporcje
Akurat też tak uważamEvilD pisze:Rybka, nie jestes obiektywna