opona tył GSR 750 L1
Moderator: bohas
-
- Moderator
- Posty: 3256
- Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 06:56
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Stargard
opona tył GSR 750 L1
Witam Wszystkich
jaką oponę byście polecili do mojego GSR-a teraz jest Bridgestone 180/55 ZR17 M/C 73W, ale to wielka porażka 7000 km i jest płaska i już nawet strach wchodzić w zakręty bo czuć rant.
Szukam czegoś co będzie wytrzymałe do jazdy na wprost a boki będą same się kleiły do asfaltu przy winklowaniu.
jaką oponę byście polecili do mojego GSR-a teraz jest Bridgestone 180/55 ZR17 M/C 73W, ale to wielka porażka 7000 km i jest płaska i już nawet strach wchodzić w zakręty bo czuć rant.
Szukam czegoś co będzie wytrzymałe do jazdy na wprost a boki będą same się kleiły do asfaltu przy winklowaniu.
Pozdrawiam Radek
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
Re: opona tył GSR 750 L1
Jakaś dwuskładnikowa.
Albo Pilot Road 2/3 albo BRIDGESTONE BT 016 PRO (podobno jeszcze lepsze niż Micheliny).
Albo Pilot Road 2/3 albo BRIDGESTONE BT 016 PRO (podobno jeszcze lepsze niż Micheliny).
-
- BS Admin
- Posty: 5679
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 176
- Otrzymane Polubienia: 19
- Kontakt:
Re: opona tył GSR 750 L1
Pilot Road 2CT jest strasznie nudny... Ja zrobiłem 27 kkm i jeszcze końca nie było widaćdeejayslonio pisze:Jakaś dwuskładnikowa.
Albo Pilot Road 2/3 albo BRIDGESTONE BT 016 PRO (podobno jeszcze lepsze niż Micheliny).
Może Pilot Power 2CT ;D
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
-
- BS Brother
- Posty: 5333
- Rejestracja: ndz, 20 lis 2005, 18:46
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: WARSZAWA
- Polubił posty: 5
Re: opona tył GSR 750 L1
Michelin (i power i road) polecam, spróbowałem, używam i do bridgestone prędko nie wrócę
LS 650 Savage`91 ---> GSR600K7 ---> Diablo(GSR600 K6) ---> Rebel 500
tel. 603775119
qgel@wp.pl
A RH+
tel. 603775119
qgel@wp.pl
A RH+
Re: opona tył GSR 750 L1
Ja mam Road 3 w GSR 600 - nie narzekam ale podobno te nowe 016 są lepsze. Mówię podobno bo sam nie miałem porównania tylko mój znajomy jeździ. Dodatkowo wypadły bardzo dobrze w ostatnim teście Motocykla.
-
- BS Brother
- Posty: 2036
- Rejestracja: śr, 8 mar 2006, 21:12
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad
Re: opona tył GSR 750 L1
ja polecam PR3 !! mam na niej zrobione narazie 8,5 tys km i nie widać śladów zużycia !!
Kiedy siedze na maszynie, totalny czuje luz...
MZ ETZ 251
Bandit 600N '98-sprzedany
SV 1000S '03 + Yoshi TriOwal-sprzedany
Hayabusa K8 + TwoBrothers-sprzedany
Hayabusa K9-sprzedany
kom: 505-173-368.
MZ ETZ 251
Bandit 600N '98-sprzedany
SV 1000S '03 + Yoshi TriOwal-sprzedany
Hayabusa K8 + TwoBrothers-sprzedany
Hayabusa K9-sprzedany
kom: 505-173-368.
Re: opona tył GSR 750 L1
Jezeli chcesz zeby moto latwo sie skladalo bierz Pilot Power 2CT, maja fajny spiczasty profil. A jak chcesz robic duze przebiegi to bierz Pilot Road 3 2CT. 'Drogowych' Bridgestonow nie uzywalem od 7 lat wiec nie pomoge... ale torowe BT-003 sa naprawde swietne wiec moze udalo im sie w koncu poprawic drogowki?
-
- BS Brother
- Posty: 1610
- Rejestracja: śr, 24 cze 2009, 15:37
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Koziegłowy
Re: opona tył GSR 750 L1
A ja mam Pirelli Diablo Corsa zrobiłem 20 tyś i uważam że super opona na drogi więc polecam
KOMAR,SIMSON,CZ350,MZ ETZ 250, WSK,GSXF600, GSXR K3 1000- kasacja,GSXR K7-K8 1000 .....SUZUKI F 800 GT
te.792680329
te.792680329
-
- BS Brother
- Posty: 296
- Rejestracja: wt, 28 lut 2006, 12:39
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wołów ( koło Wrocławia)
- Kontakt:
Re: opona tył GSR 750 L1
ja również polecam PR3 !! Jak na razie mam na niej zrobione około 7 tys km i bieżnik rewelacja....
Najpiękniejsza rzecz to swoje moto mieć
---GS 550 M (Katana) 83' -----> GSXF 750 - 99' ( sprzedany )-------> GSF 1250 GT - 09' "Szary Diabeł"
....kom: 667 651 296.....
https://bikepics.com/CI/members/lord_nicon
---GS 550 M (Katana) 83' -----> GSXF 750 - 99' ( sprzedany )-------> GSF 1250 GT - 09' "Szary Diabeł"
....kom: 667 651 296.....
https://bikepics.com/CI/members/lord_nicon
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1251
- Rejestracja: pn, 9 lip 2007, 20:19
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Re: opona tył GSR 750 L1
Mam Piloty CT2 i niestety za długo się nagrzewają. Na zimno tylko slajdy
świat należy do nas ...
R1200
604 995 636
GG 4422595
R1200
604 995 636
GG 4422595
-
- Śmigający po niebiańskich trasach
- Posty: 931
- Rejestracja: śr, 31 sty 2007, 16:34
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydzia
Re: opona tył GSR 750 L1
ma już maksymalny 180/55 ZR17 M/C 73W ....bardziej stwierdzenie pasujePit pisze:Jezeli chcesz zeby moto latwo sie skladalo bierz Pilot Power 2CT, maja fajny spiczasty profil
do np. gsx-r 1000 gdzie fabryczny jest 50 (w większości maxi sportów) włączając w to Haje,
a zmiana na 55 polepsza prowadzenie w zakrętach i wielokrotnie stwierdzone na tym forum
polecę PR3 fajna guma, założona na rozpoczęcie,,, dojechałem-wróciłem plus wypad w Dolomity-Włochy i droga powrotna,
moto obciążone łącznie z 6000-7000 tkm na maxa może 1mm ubyło, Bidziu miał jeśli się nie mylę
Bridgestone skończyła się w drodze powrotnej :shock:
PR3 w zakrętach daje rade "0" stresu rozpoczęcie BS pogoda wiadomo jaka była i wypad na
Czeskie winkle :mrgreen: .......dobre prowadzenie w złożeniu i hamowanie Macias i PiotrekG
z tego co pamiętam zachwalali i tez nieźle się bawili , Macias Haja się wypowiedział, PiotrekG Bandit DUŻY
może coś doda i ja sport Bawarski wiec różne zastosowanie i style
pewnie to żadna pomoc ale życzę udanego satysfakcjonującego wyboru
ps. jak zmiana marki ogumienia to tylko komplet P+T takie moje zdanie
[
-
- Moderator
- Posty: 3256
- Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 06:56
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Stargard
Re: opona tył GSR 750 L1
Nie żadna pomoc tylko duża pomoc.speed pisze: pewnie to żadna pomoc ale życzę udanego satysfakcjonującego wyboru
ps. jak zmiana marki ogumienia to tylko komplet P+T takie moje zdanie
Zawsze tak robię że wymieniam tył i przód.
Tył do spalenia - wiadomo, a przód? jak go potraktować aby było duuuużo zabawy, a może ktoś odkupi za rozsądną kasę? ( 120/70 ZR17 M/C 58W )
Pozdrawiam Radek
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
-
- Moderator
- Posty: 3256
- Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 06:56
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Stargard
Re: opona tył GSR 750 L1
Jeszcze jedno pytanko a co myślicie o takich oponkach??
Metzeler ROADTEC Z8 INTERACT w starej SV 650 miałem z6 i byłem bardzo zadowolony.
Metzeler ROADTEC Z8 INTERACT w starej SV 650 miałem z6 i byłem bardzo zadowolony.
Pozdrawiam Radek
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
-
- Śmigający po niebiańskich trasach
- Posty: 931
- Rejestracja: śr, 31 sty 2007, 16:34
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydzia
Re: opona tył GSR 750 L1
ze stajni Metzeler sportec m5 dobra sportowa szybko się środek kończy
reszta ok ...tj. rozgrzewanie szybkie, na suchym i mokrym trzyma tez
Metzeler ROADTEC Z8 bedzie podobna z nastawieniem na dłuższy
żywot środka opony z racji przeznaczenia weź jeszcze pod uwagę
ContiRoadAttack 2 Maszyna, barts zjeżdżają któryś komplet i bardzo zadowoleni
szybko osiągają temperaturę i nawet na kardodromie (tor) zero problemów na
plus w tej wersji dostajesz +1mm bieżnika ekstra jeśli mnie pamięć nie myli poczytaj
ps.miłego rozmyślania jak byś się zdecydował na ContiRoadAttack 2 dobra cena zapewniona przez PW lub tel.
edit speed: cytuje: rzeźbą bieżnika o 1 mm w porównaniu z innymi oponami na rynku (6,6mm) dotyczy ContiRoadAttack
pierwszej generacji i został zaadoptowana do drugiej.
reszta ok ...tj. rozgrzewanie szybkie, na suchym i mokrym trzyma tez
Metzeler ROADTEC Z8 bedzie podobna z nastawieniem na dłuższy
żywot środka opony z racji przeznaczenia weź jeszcze pod uwagę
ContiRoadAttack 2 Maszyna, barts zjeżdżają któryś komplet i bardzo zadowoleni
szybko osiągają temperaturę i nawet na kardodromie (tor) zero problemów na
plus w tej wersji dostajesz +1mm bieżnika ekstra jeśli mnie pamięć nie myli poczytaj
ps.miłego rozmyślania jak byś się zdecydował na ContiRoadAttack 2 dobra cena zapewniona przez PW lub tel.
edit speed: cytuje: rzeźbą bieżnika o 1 mm w porównaniu z innymi oponami na rynku (6,6mm) dotyczy ContiRoadAttack
pierwszej generacji i został zaadoptowana do drugiej.
[
-
- Moderator
- Posty: 3256
- Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 06:56
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Stargard
Re: opona tył GSR 750 L1
wczoraj zamówiłem już oponki, może to zmobilizuje wiosną do nadejścia.
po miłych doświadczeniach na SV-ce wybrałem Metzeler ROADTEC Z8 INTERACT, ma bardzo dobre opinie i według testów jest w czołówce.
po miłych doświadczeniach na SV-ce wybrałem Metzeler ROADTEC Z8 INTERACT, ma bardzo dobre opinie i według testów jest w czołówce.
Pozdrawiam Radek
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+