GSX750F K5 - światła awaryjne
Moderator: bohas
GSX750F K5 - światła awaryjne
Czy awaryjne w GSX750F powinny sie swiecic jak kluczyk jest w pozycji OFF lub wogole go nie ma?
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 321
- Rejestracja: wt, 13 mar 2007, 20:49
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Wawa
Re: GSX750F K5 - światła awaryjne
U mnie sie nie swiecą ale nie wiem jak powinno byc naprawde..
A to wszystko wina Ojca dyrektora...
Suzi GSXR750
tel 500-718-411
Suzi GSXR750
tel 500-718-411
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 552
- Rejestracja: pt, 11 kwie 2008, 14:22
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Supraśl
Re: GSX750F K5 - światła awaryjne
Ja u siebie sam robilem awaryjne bo fabrycznie nie było, ale wcześniej sprawdzałem w kilku moto jak ma być. Działają tylko przy włączonej stacyjce. W sumie to logiczne, nie chciałbym żeby ktoś mi na prakingu włączył awaryjne i rozładował aku.
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: GSX750F K5 - światła awaryjne
..z drugiej strony musisz sie gdzies zatrzymac i wyskoczyc za krzaczek ..glupio byloby uslyszec jak ktoś odjeżdża Twoim motocovboy pisze:W sumie to logiczne, nie chciałbym żeby ktoś mi na prakingu włączył awaryjne i rozładował aku.
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil:
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 552
- Rejestracja: pt, 11 kwie 2008, 14:22
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Supraśl
Re: GSX750F K5 - światła awaryjne
Hehe, jednak siła reklam jest duża - szczególnie niemieckich ... I tak wygramy !!luzik pisze:..z drugiej strony musisz sie gdzies zatrzymac i wyskoczyc za krzaczek ..glupio byloby uslyszec jak ktoś odjeżdża Twoim motocovboy pisze:W sumie to logiczne, nie chciałbym żeby ktoś mi na prakingu włączył awaryjne i rozładował aku.
-
- Lajtowy Motonita
- Posty: 724
- Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Biedrusko
Re: GSX750F K5 - światła awaryjne
luzik pisze:..z drugiej strony musisz sie gdzies zatrzymac i wyskoczyc za krzaczek ..glupio byloby uslyszec jak ktoś odjeżdża Twoim motocovboy pisze:W sumie to logiczne, nie chciałbym żeby ktoś mi na prakingu włączył awaryjne i rozładował aku.
no a jak nie będzie krzaczka :?: poza tym po co ci krzaczek, z założenia to światła awaryjne, czyli jak coś się stanie z maszyna... a wtedy zatrzymasz się, bo coś jest nie halo ze sprzętem, a nie z pęcherzem a światła awaryjne działają tylko na włączonej stacyjce, dlatego że ... post luzika (też tak u siebie zrobiłem)
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996
http://www.bikepics.com/members/meyer2/
tel. 602-810-996
http://www.bikepics.com/members/meyer2/
Re: GSX750F K5 - światła awaryjne
sprawdzilem - u mnie dzialaja tez na stacyjce w pozycji swiatel pozycyjnych :mrgreen:meyer2 pisze: a światła awaryjne działają tylko na włączonej stacyjce, dlatego że ... post luzika (też tak u siebie zrobiłem)
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 552
- Rejestracja: pt, 11 kwie 2008, 14:22
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Supraśl
Re: GSX750F K5 - światła awaryjne
To załatwia temat "krzaczka". U mnie niestety tak nie ma.Antoine pisze:sprawdzilem - u mnie dzialaja tez na stacyjce w pozycji swiatel pozycyjnych :mrgreen:meyer2 pisze: a światła awaryjne działają tylko na włączonej stacyjce, dlatego że ... post luzika (też tak u siebie zrobiłem)
Re: GSX750F K5 - światła awaryjne
siema
ja mam dla Was dobry pomysł, bo od kiedy zepsuł mi się alarm ( a był taki zaj... że jego odłączenie trwało 3 godziny przez spec. od alarmów), że teraz mam taki pstryczek pod siedzeniem który odłącza pompę paliwa (taka pozostałość po alarmie-bardzo fajna rzecz). Ja w ogóle się lubuję ostatnio w pstryczkach pod siedzeniem (kto widział w Borsku ten wie:D).
W każdym razie, ja bym zrobił takie coś do awaryjnych i do aku-nie będzie problemu z włączeniem awaryjnych i zostawieniem moto. naturalnie to wszystko bez kluczyka:)
pozdro :mrgreen:
ja mam dla Was dobry pomysł, bo od kiedy zepsuł mi się alarm ( a był taki zaj... że jego odłączenie trwało 3 godziny przez spec. od alarmów), że teraz mam taki pstryczek pod siedzeniem który odłącza pompę paliwa (taka pozostałość po alarmie-bardzo fajna rzecz). Ja w ogóle się lubuję ostatnio w pstryczkach pod siedzeniem (kto widział w Borsku ten wie:D).
W każdym razie, ja bym zrobił takie coś do awaryjnych i do aku-nie będzie problemu z włączeniem awaryjnych i zostawieniem moto. naturalnie to wszystko bez kluczyka:)
pozdro :mrgreen:
Re: GSX750F K5 - światła awaryjne
sorry ze odkopuje tak stary post ale mam zapytanie czy jest jakaś opcja by w GSX750F w którym niema seryjnie zamontowanych awaryjnych takie zamontować . Pytam bo ostatnio stanąłem na poboczu jak byłem w trasie to prawie gość we mnie wjechał bo było już ciemnawo choć miałem postojowe włączone.
-
- BS Brother
- Posty: 742
- Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 10:25
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: GSX750F K5 - światła awaryjne
Zrobić się da, jeśli przerywacz "pociągnie" 2x większe obciążenie. Sposób najprostszy (czyli awaryjne działają tylko po przekręceniu stacyjki - jak normalne kierunki) wygląda tak: dobrać się do kabli idących od przełącznika kierunków, znaleźć kable idące do żarówek i kabel idący do przerywacza. Do kabli idących do żarówek dolutować po jednej diodzie (np Shottky 1N5822 - mniejszy spadek napięcia i mniej się grzeje) katoda diody do kabla, anody złączyć razem i między punkt połączenia anod a kabel idący do przerywacza wstawić jakiś przełącznik. Diody potrzebne, żeby normalne kierunki działały.
Można i bez diod, ale wtedy trzeba przełącznik podwójny - wtedy jedną sekcją zwierać kable do żarówek a drugą sekcją dołączyć kabel od przerywacza.
Można i bez diod, ale wtedy trzeba przełącznik podwójny - wtedy jedną sekcją zwierać kable do żarówek a drugą sekcją dołączyć kabel od przerywacza.
Bandit 1250SA K8
792-891-663
Ciche wody są najgłębsze...
792-891-663
Ciche wody są najgłębsze...
Re: GSX750F K5 - światła awaryjne
hmmm ale może uszkodzić przerywacz ? wydaje mi sie ze przy większym obciążeniu będzie 2 razy wolniej migał niż kierunki?
-
- BS Brother
- Posty: 742
- Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 10:25
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: GSX750F K5 - światła awaryjne
Uszkodzić się nie powinien. Jeśli jest elektroniczny, z normalnym przekaźnikiem, to nic się nie stanie. A raczej taki już jest w tym roczniku. Może być tylko taki problem, że jeśli mierzy sobie prąd (elektroniczne mierzą prąd i stąd "wiedzą", że trzeba migać szybciej jak się żarówka spali) i większe obciążenie potraktuje jako zwarcie to może wcale nie migać.
Bandit 1250SA K8
792-891-663
Ciche wody są najgłębsze...
792-891-663
Ciche wody są najgłębsze...
Re: GSX750F K5 - światła awaryjne
aha wiec może nie działać to ja poszukam czegoś w necie bo się boje kombinować ze coś się spali.
-
- BS Brother
- Posty: 742
- Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 10:25
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: GSX750F K5 - światła awaryjne
Wydaje mi się, że będzie działać normalnie - raczej nikt nie robił 2 różnych przerywaczy do wersji z awaryjnymi i bez. Inny jest tylko przełącznik kierunków
Bandit 1250SA K8
792-891-663
Ciche wody są najgłębsze...
792-891-663
Ciche wody są najgłębsze...