Powitać
Szukałem w archiwum ale nie znalazłem.
Mam mały problem.Wymieniałem w GSXR 1000 K1 płyn chłodzący.Zrzuciłem cały.Potem zalałem świeżym i..
Po odpaleniu cały czas świeci się "FI".Co zrobiłem nie tak?Chłodnica pełna w zbiorniczku wyrównującym poziom ok.
Przed wymianą wszystko było ok.
GSX-R 1000K1 - "FI" po wymianie płynu chłodzącego
Moderator: Emil
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: Wymiana płynu chłodzącego GSXR1000K1i problem
Przypomnij sobie , co robiłeś i jaką wtyczkę od elektryki świadomie lub nie świadomie mogłeś zdjąc .
Układ chłodzenia nie ma bezpośredniego powiązania z FI System .
Coś jeszcze robiłeś ? Zdejmowałeś bak , airbox ....?
Jeżeli nie dojdziesz pisz na GG 5838089
OSA
Układ chłodzenia nie ma bezpośredniego powiązania z FI System .
Coś jeszcze robiłeś ? Zdejmowałeś bak , airbox ....?
Jeżeli nie dojdziesz pisz na GG 5838089
OSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
Re: GSX-R 1000K1 - "FI" po wymianie płynu chłodzącego
Jeżeli układ zasilania chwycił błąd "sporadyczny" sugeruję rozłączenie akumulatora w kolejności minus => plus, zwarcie z sobą klem na około 10 s i podłączenie go w kolejności plus => minus.
Jak napisał przedmówca wymiana samego płynu nie może być przyczyna problemu. Jeśli o2o chodzi normalnie, proponuje powyższą procedurę co spowoduje wykasowanie "błędu sporadycznego" jeśli to takowy jest.
Jak napisał przedmówca wymiana samego płynu nie może być przyczyna problemu. Jeśli o2o chodzi normalnie, proponuje powyższą procedurę co spowoduje wykasowanie "błędu sporadycznego" jeśli to takowy jest.
Re: GSX-R 1000K1 - "FI" po wymianie płynu chłodzącego
Mimo że tak długo po czasie.Ale dzięki Kronos to pomogło
-
- BS Brother
- Posty: 2147
- Rejestracja: wt, 20 cze 2006, 23:36
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Radzymin/Kielce/Warszawa
- Kontakt:
Re: GSX-R 1000K1 - "FI" po wymianie płynu chłodzącego
lol... piec lat naprawiales?
CyberScyzor
Bestia - Black Angel
Hayabusa L0 + Yoshimura Carbon R77
Motto: "Nie lubię peletonów..."
Zuzia -> pojechała...
tel.606 998 255
Wyprawy motocyklowe opisane
Krach Systemu - Media, Trendy, Strategia
Bestia - Black Angel
Hayabusa L0 + Yoshimura Carbon R77
Motto: "Nie lubię peletonów..."
Zuzia -> pojechała...
tel.606 998 255
Wyprawy motocyklowe opisane
Krach Systemu - Media, Trendy, Strategia
-
- BS Brother
- Posty: 465
- Rejestracja: śr, 22 sie 2007, 19:49
- Województwo: mazowieckie
- Kontakt:
Re: GSX-R 1000K1 - "FI" po wymianie płynu chłodzącego
Może 10s było za mało i trzeba było na dłużej zewrzeć... :lol:
A tak na poważnie.
Gdy w moim GSF pojawił się błąd (na skuter ingerencji alarmu) to mroowa pokazał mi taki sposób (piszę z pamięci, więc mogę coś pokręcić):
- wyłączony zapłon
- trzymać razem wciśnięte przez 10s ADJ i SEL
- nie puszczając włączyć zapłon
- trzymać kolejne 10s
- i teraz samo chyba zniknęło, albo znów trzeba było wyłączyć zapłon i puścić, jakoś tak...
A propos działań alarmów. Pytam dla Wąskiego, bo mu alarm się popsuł i moto w ogóle nie odpala (nawet pompa paliwa się nie załącza). Gdzie zwykle jest wpięty alarm? Gdzie szukać tego fizycznie na moto by wypiąć zwalone urządzenie?
A tak na poważnie.
Gdy w moim GSF pojawił się błąd (na skuter ingerencji alarmu) to mroowa pokazał mi taki sposób (piszę z pamięci, więc mogę coś pokręcić):
- wyłączony zapłon
- trzymać razem wciśnięte przez 10s ADJ i SEL
- nie puszczając włączyć zapłon
- trzymać kolejne 10s
- i teraz samo chyba zniknęło, albo znów trzeba było wyłączyć zapłon i puścić, jakoś tak...
A propos działań alarmów. Pytam dla Wąskiego, bo mu alarm się popsuł i moto w ogóle nie odpala (nawet pompa paliwa się nie załącza). Gdzie zwykle jest wpięty alarm? Gdzie szukać tego fizycznie na moto by wypiąć zwalone urządzenie?
Re: GSX-R 1000K1 - "FI" po wymianie płynu chłodzącego
Nie zajęło mi to 5 lat
Po prostu przeglądałem forum i widzę że nie odpisałem co pomogło rozwiązać problem. Jest to cenna informacja jeżeli ktoś napotka taki problem gdzie rozwiązanie jest takie proste a właściciel rwie ostatnie włosy z głowy że jego pupilek nie działa
Po prostu przeglądałem forum i widzę że nie odpisałem co pomogło rozwiązać problem. Jest to cenna informacja jeżeli ktoś napotka taki problem gdzie rozwiązanie jest takie proste a właściciel rwie ostatnie włosy z głowy że jego pupilek nie działa