suzuki c90t
suzuki c90t
Witam. Mam pytanie dotyczące oleju w tym modelu. Poprzedni sezon śmigałem na Castrolu 10-40. W gorące dni na paradach gdzie nie było dostatecznego chłodzenia miałem problemy z biegami. Po ostygnięciu wszystko wracało do normy. Chodzi mi o to czy Motul sprawdziłby się lepiej w takich warunkach od Castrola?
Re: suzuki c90t
Jeździłem na motulu 300V i castrolu POWER 1 racing 10w40 100% syntetyczny ,co zauważyłem.
Motocykl Hayabusa,gsxr i inny.
W hayce i innym,na motulu silniki chodził głośniej, biegi wchodziły jakby skrzynia chciała wyskoczyć z ramy nie równa praca ,dziwne dźwięki,po zmianie na castrol Hayką udawało się wrzucić bieg bez tego trzaśnięcia, silniczek pracował równo, dźwięk przyjemny dla ucha.
Za to w gsxr,na odwrót, na castrolu ,myślałem, ze się coś stało z silnikiem,zawory klekotały ,biegi wchodziły z mocnym stukiem.Po zmianie na motul wszystko ucichło.
Z tego wynika ze musisz sam spróbować pojeździć na obydwóch olejach,żeby sprawdzić na który oleju Twój motocykl będzie chodził lepiec ciszej,równiej
Do hayki polecam castrol ,GSXR motul, C90t - trzeba próbować.
Motocykl Hayabusa,gsxr i inny.
W hayce i innym,na motulu silniki chodził głośniej, biegi wchodziły jakby skrzynia chciała wyskoczyć z ramy nie równa praca ,dziwne dźwięki,po zmianie na castrol Hayką udawało się wrzucić bieg bez tego trzaśnięcia, silniczek pracował równo, dźwięk przyjemny dla ucha.
Za to w gsxr,na odwrót, na castrolu ,myślałem, ze się coś stało z silnikiem,zawory klekotały ,biegi wchodziły z mocnym stukiem.Po zmianie na motul wszystko ucichło.
Z tego wynika ze musisz sam spróbować pojeździć na obydwóch olejach,żeby sprawdzić na który oleju Twój motocykl będzie chodził lepiec ciszej,równiej
Do hayki polecam castrol ,GSXR motul, C90t - trzeba próbować.
Re: suzuki c90t
dzięki. tak chciałem zrobić,ale zawsze lepiej zapytać. może już ktoś próbował na tym modelu. po sezonie podzielę się tutaj spostrzeżeniami
Re: suzuki c90t
podkreślam,że chodzi mi głównie o warunki extrim!!! czyli wysoka temperatura(lato) i prawie zadnego chłodzenia (jak to na paradzie). Byc może na motulu będzie tak samo biorąc pod uwagę sytuację w której to zachodziło. poza tymi warunkami było oki. ale zawsze może być lepiej. oby nie gorzej
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: suzuki c90t
Chyba w tym sezonie wyszedł nowy castrol i słyszałem tylko niepochlebne recenzje.
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1820
- Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymane Polubienia: 7
Re: suzuki c90t
W wysokich temp. lepiej sprawdzi się np. ten: eni i-Ride moto 10W-50 - dawny Agip. Marka mniej popularna, oferująca dobre produkty, w rozsądnej cenie.
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
Re: suzuki c90t
myślałem o tym przedziale 10-50 ze względu na parametry i temperaturę,ale producent zaleca 10-40. niby niewielka różnica ale jednak. poza tym jeżeli jade w trasie latem to nie mam najmniejszych problemów z biegami. chodzi tylko o przegrzanie silnika na paradach (słabe chłodzenie ze względu na małą prędkość)
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: suzuki c90t
jeśli chodzi o wysokie temp. to dlatego 50 na końcu oznaczenia, pierwsze to "odporność" na niskie temp, które akurat nasz interesują troszeczkę mniej
ja osobiści już dość długo stosuję wyroby TEJ firmy i nawet robią "specjalny" olej
http://www.valvolineeurope.com/english/ ... motorcycle
http://www.valvolineeurope.com/english/ ... motorcycle
ja osobiści już dość długo stosuję wyroby TEJ firmy i nawet robią "specjalny" olej
http://www.valvolineeurope.com/english/ ... motorcycle
http://www.valvolineeurope.com/english/ ... motorcycle
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: suzuki c90t
Dać sobie spokój z paradami poniżej 50 km/h i będzie dobrze w innym przypadku do problemu chyba trzeba przywyknąć :twisted:
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
Re: suzuki c90t
Jak obiecałem wcześniej dzielę się opinią po sezonie. W tym sezonie jeździłem na motulu 10w-40. Niestety nie było lepiej niż na castrolu 10W-40.
Odniosłem wrażenie,że nawet trochę gorzej. Teraz zaleję silnik castrolem 10W-50. Może będzie bardziej odporny na wysokie temperatury.
Odniosłem wrażenie,że nawet trochę gorzej. Teraz zaleję silnik castrolem 10W-50. Może będzie bardziej odporny na wysokie temperatury.
-
- BS Brother
- Posty: 284
- Rejestracja: czw, 3 maja 2012, 08:15
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Biała-Podlaska
Re: suzuki c90t
Mi polecił Motula Arturssp . Powiem tak po wymianie silnik chodzi ciszej biegi wchodzą wspaniale.Przy zeszłorocznych upałach odpukać nie miałem żadnych problemów z motocyklem.Ja osobiście też poleciłbym olej Motula .