GSXR-1000 L3 - crash pady

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ant

GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: ant »

Witam
Wie ktoś może gdzie dostać i jak zamontować (w miare bezinwazyjnie) crash pady do Gixxa 1000 2013 ???? Z brandów interesuje mnie suzuki lub yoshimura w kolorze czarnym.
z góry dzięki za namiary
pzdr
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4321
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 4
Otrzymane Polubienia: 13

Re: GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: Emil »

Nie znam sytuacji ale sądząc z pytania to wymaga wiercenia owiewki - miałem podobną sytuację, zamontowali mi crashpady Lightech na takim płaskowniku omijającym owiewkę, ogólnie - daruj sobie i nawierć owiewkę, to da się zrobić ładnie a crashpad (jak i cały motocykl) nie ma wyglądać tylko działać :)
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
ant

Re: GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: ant »

niby tak, ale co z gwarancją???
serwis oznajmił że mi zamontują ale bedzie to kosztować 450 funtów (crash pady i ochraniacze silnika, wszystko yoshimury)
Macias
BS Brother
BS Brother
Posty: 2035
Rejestracja: śr, 8 mar 2006, 21:12
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad

Re: GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: Macias »

ant pisze:niby tak, ale co z gwarancją???
serwis oznajmił że mi zamontują ale bedzie to kosztować 450 funtów (crash pady i ochraniacze silnika, wszystko yoshimury)
marka i ASO kosztuje :D
Kiedy siedze na maszynie, totalny czuje luz...

MZ ETZ 251
Bandit 600N '98-sprzedany
SV 1000S '03 + Yoshi TriOwal-sprzedany
Hayabusa K8 + TwoBrothers-sprzedany
Hayabusa K9-sprzedany
kom: 505-173-368.
Kozak
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 814
Rejestracja: śr, 3 lis 2010, 17:21
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce 20% /Warszawa 80%

Re: GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: Kozak »

GIX w tej wersji 5000 pln nie kosztuje , więc nie ma co oszczędzać :mrgreen:
_____________________________________________
MOTO: SUZUKI GSX-R 750 K5 ->GSX-R 750 L1 -> B.....jednoślad S1000R
T: 697894095
"BS is it not only a symbol, this is way of life"
BIBIOK
Głaszczący Kanapę
Posty: 26
Rejestracja: sob, 1 mar 2014, 10:10
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Pińczów

Re: GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: BIBIOK »

tu masz linka
http://allegro.pl/crash-pady-puig-suzuk ... 89257.html
http://allegro.pl/crash-pady-puig-pro-s ... 67836.html
bez wiercenia w owiewkach
polecam sklep mają mnóstwo rzeczy do gsx R
BIBIOK
Gsx R 1000 K9
tel.663-174-299
Fb. https://www.facebook.com/tomaszdjbibiok.nogacki
ant

Re: GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: ant »

W swoich poprzednich dwóch gixxach miałem graty puiga
BIBIOK
Głaszczący Kanapę
Posty: 26
Rejestracja: sob, 1 mar 2014, 10:10
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Pińczów

Re: GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: BIBIOK »

Nie sprawdziły się ?
bo zastanawiam się takie sobie kupić
BIBIOK
Gsx R 1000 K9
tel.663-174-299
Fb. https://www.facebook.com/tomaszdjbibiok.nogacki
Kozak
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 814
Rejestracja: śr, 3 lis 2010, 17:21
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce 20% /Warszawa 80%

Re: GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: Kozak »

Widziałem kiedys 2 moto gdzie byly zamontowane crash pady PUIG po szlifie i przy jednym jak i drugim byly one zgięte a owiewki obdarte. Nie wiem czy bylo to dzielo przypadku ale osobiscie dalo mi to do myslenia.
_____________________________________________
MOTO: SUZUKI GSX-R 750 K5 ->GSX-R 750 L1 -> B.....jednoślad S1000R
T: 697894095
"BS is it not only a symbol, this is way of life"
mir
BS Brother
BS Brother
Posty: 738
Rejestracja: ndz, 5 lut 2006, 00:34
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Re: GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: mir »

Śruby do crash padów są specjalnie dobierane pod względem miękkości materiału. Muszą wytrzymać określone obciążenie a potem się giąć ratując ramę kosztem owiewek. Coś za coś.
606-451-421 Play
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425

CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Kozak
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 814
Rejestracja: śr, 3 lis 2010, 17:21
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce 20% /Warszawa 80%

Re: GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: Kozak »

mir pisze:Śruby do crash padów są specjalnie dobierane pod względem miękkości materiału. Muszą wytrzymać określone obciążenie a potem się giąć ratując ramę kosztem owiewek. Coś za coś.
I racja ale problem polega na tym że crash pady nie wyglądały na mocno zeszlifowane:)
Po moim wypadku crash pad starł się do połowy a wygięcia nie było.
_____________________________________________
MOTO: SUZUKI GSX-R 750 K5 ->GSX-R 750 L1 -> B.....jednoślad S1000R
T: 697894095
"BS is it not only a symbol, this is way of life"
mir
BS Brother
BS Brother
Posty: 738
Rejestracja: ndz, 5 lut 2006, 00:34
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Re: GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: mir »

Nie dopisałem w poprzednim poście. Tworzywo też jest specjalnie dobierane pod kątem maksymalnego pochłonięcia energii przy uderzeniu jak również pod kątem maksymalnego skrócenia drogi szlifu. Twój zjechany do połowy /i dobrze bo wykonał celująco swą robotę/ bo tarł na chropowatym asfalcie. Z drugiej zaś strony miękka czepna główka zawsze ustawi moto w czasie szlifu kołami do przodu co zmniejsza ryzyko przemielenia przeszkody na drodze szlifu. Tanie metalowe zachowają się jak trzecia płoza na bobslejach i moto kręci się jak bączek.
606-451-421 Play
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425

CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
adu
BS Brother
BS Brother
Posty: 1628
Rejestracja: czw, 2 lut 2006, 01:10
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Opoczno

Re: GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: adu »

Odradzam crashpady firmy Puig. Natomiast po moich doświadczeniach najlepiej sprawdzają się Womet-Tech
J... mustangówka 50, XF650 Freewind, K... ER-6F, GSX-R 1000, B... F700GS, GSR600, GSR750, B... R Nine T
Cukier
BS Brother
BS Brother
Posty: 983
Rejestracja: sob, 18 lut 2006, 18:33
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Chorzów
Polubił posty: 4
Otrzymane Polubienia: 3

Re: GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: Cukier »

... i ja zdecydowanie odradzam Puig'a, nawet przy tzw. paciaku pod garażem więcej szkodzą jak pomagają ...
GS 500F --> GSX 1300R Hayabusa --> GSX-R1000 Limited Edition by Adu :-) --> spadłem na dno...



tel. kom. 665 - 157 - 342
ant

Re: GSXR-1000 L3 - crash pady

Post autor: ant »

Poprzez 9 lat i dwa modele poprzednie gixxa (K6,K8) nie miałem tej wątpliwej przyjemności, by sprawdzić w praktyce skuteczność Puigów...(zaparkowałem...na tylniej kanapie Mistsubishi Pajero w listopadzie swoja suzą), więc crsh pady nie na wiele się zdały...ale, z tego co wiem, Quake "przetestował" je w K6 i zrobiły robotę. W moim przypadku robotę zrobił kask (shoei xr1000), kombi, buty, żółw i rekawice(dainese). Wyszedłem praktycznie bez szwanku - skręcony nadgarstek i rozkwaszony nos...no i psycha i ambicja lekko pokaleczone ;)...
ODPOWIEDZ