kupisz uzywki z B12 96-99' i sie okaze ze membrany albo jakies uszczelki sa do dupy i bedziesz w tej samej sytuacji tylko pare stowek lzejszy
słabo/szybko sie podnosza czy klinuja przez syf lub uszkodzone membrany/nieszczelnosci. Tam nie ma zadnej filozofii. Z wlasnej autopsji wiem, ze wiekszosc mechanikow sie gowno zna. Chyba, ze sa ta spece od danego modelu auta/moto czy helikoptera lub poprzez posiadanie danego modelu zjedli na nim zeby. Wtedy warto ich sluchac, a skonsultowanie problemu z innymi jednostkami zazwyczaj moze tylko potwierdzic trafnosc ich diagnozy.
GSx 1100 G - wyciek oleju z głowicy
Moderator: bohas
Re: GSx 1100 G - wyciek oleju z głowicy
nikon nie chcąc umniejszać Twojej wiedzy, której nie chce podważać wydaje mi się, że gaźniki jednak są zużyte.
Nie miałem jak zrobić zdjęć, bo mój telefon średnio się do tego nadaje. Ale jeśli przepustnice podciśnieniowe (nie znam prawidłowej nazwy) latają luzem na boki, a iglica nie przypomina stożka ale raczej gruszkę (w dużym uproszczeniu), to nawet ja będąc słabym gaźnikowcem, jestem w stanie stwierdzić, że doszło do zużycia pewnych elementów, których zakup w skrajnym przypadku może przekroczyć wartość motocykla.
Nie miałem jak zrobić zdjęć, bo mój telefon średnio się do tego nadaje. Ale jeśli przepustnice podciśnieniowe (nie znam prawidłowej nazwy) latają luzem na boki, a iglica nie przypomina stożka ale raczej gruszkę (w dużym uproszczeniu), to nawet ja będąc słabym gaźnikowcem, jestem w stanie stwierdzić, że doszło do zużycia pewnych elementów, których zakup w skrajnym przypadku może przekroczyć wartość motocykla.