Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
No i się zakręciłeś kolego we własnym temacie
Jeszcze na pierwszej stronie masz wklejone zdjęcie manuala z oznaczeniami gaźników.
Wygląda na to, że twoje gaźniki to Mikuni BS36SS na pierwszym garze i Mikuni BDS36SS na drugim garze. Obydwa noszą oznaczenie 38B20.
PLATOSVIOLETEROSCLASIKOS CLASIKEROS RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !! 私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
tAK jest 38B20 , Czyli 17,0 mm pływaki . Lechul bardzo dziękuję .Jutro zrobie pomiary (spróbuję to ustawić jak powinno być ) i zobaczymy co z tego wyszło . Atak nawiasem mówiąc czy ktoś ustawiał pływaki czy miał podobny problem ,I uwierzcie że chciałbym zamknąć już ten temat , bo zaczyna mnie to .......denerwować . No ale -takie życie ..
Tu masz jak ustawić pływaki... Manuali ci u mnie dostatek..... Może się przyda.
Tutaj masz link do całego manuala z ustawień Gaźników. Tylko niech Ci chłopaki sprawdzą czy do tego co masz żeby jaj nie było. Po ściągnięciu usunę link - szkoda że nie można załączać plików. :?
Racja spokojnie i bez nerwów, za gaznik dałem wraz z przesyłką równiutkie 165e . Ricorro , mam już manuala ustawień :lol: i dziś dzień wolny to jade z koksem I tak jak sugeruje Lechul bez pośpiechu :beat:
Gaznik w moto. po ustawieniach i na początku znowu susza w cylindrze . Zdjąłem dekielek membrany wywaliłem iglice i wrzuciłem ze starego gaznika,( było innaczej ustawione) . Obudził się zaczoł chodzić na dwa :lol: . I chyba czeka mnie raz jeszcze ustawienie poziomu paliwa , gdyż ewidentnie na tym gazniku strzela raz w gaznik a raz w rure i brak mocy . Przy regulacji śruby mieszanki brak odzewu , chyba ma mało paliwa , po prostu dusi się ..
Tofi jak nie chciałbyś rozbierać i jak masz poskładany to jakiś kolega który ma taki sam motor mógłby spuścić paliwo spustami pod gaźnikiem chyba masz w tym modelu? i sprawdzić ile było za pomocą strzykawki dokładny pomiar. Wiedział byś jak się to ma do twoich poziomów (kwestie wyporności pływaka a poziom cieczy=powinny być identyczne dla tej samej budowy). Bo dyszy zatkanych wykluczyć czy innych rzeczy nie można no chyba że na bank sprawdziłeś. Metoda jak już masz "dość" 5 minut roboty?
Tofi dając 27mm dałeś normę. No jak było 23mm to pływak dawał większy poziom paliwa - tak mi sie wydaje
Dziś po raz kolejny zwaliłem gaznik rozebrałem i znalazłem sprawce tego zamieszania (braku mocy dławienia się strzelania w gaznik i w rurę ) Była to nie całkiem drożna dysza znajdująca się w komorze pływaka doprowadzająca benzynę do komory regulacji składu mieszanki . Wmanualu opisu gaznika- pod nr 11. Sorki za niezbyt fachowy opis sytuacji , ale jestem samoukiem :beat: pływak ustawiłem pomiędzy 23 -27mm dokładnie na 25mmi benzyna sie nie wylewa- jak na razie Według mnie to gaznik musiał leżeć sobie bardzo długo gdzieś tam na półce i elementy typu dysze ( nie wiem z jakiego stopu są zrobione -mosiądz , KUNI ?) , po prostu utleniły sie w środku zrobił się minimalny zator ,Więc zdemontowałem ze starago i odpalił od pierwszego kopa, odzyskał moc . Jutro regulacja składu mieszanki synchronizacja i temat uważam za zamknięty .Mam nadzieje że ta historia pomoże co nie którym takim jak Ja .... I tak jak wspominał Lechul spokojnie bez nerwów a napewno się uda . Dzięki raz jeszcze Ricorro i wszystkim tym co poświęcili chwilę uwagi temu problemowi pozdrawiam serdecznie Robert -Toffi
A czy ktoś z Kolegów spotkał się z takim czymś, gaźniki umyte przedmuchane śruby mieszaki według serwisówki ustawione śruba od wolnych obrotów w tylnym gaźniku wkręcona na maksa a obroty wciąż za niskie ,podciąganie obrotów główną linką to nie jest rozwiązanie, chce znaleźć przyczynę takiego stanu rzeczy,co może być przyczyną.
Filtr powietrza ?
W gaźniku dla wolnych obrotów jest osobny kanał i dysza - jesteś pewien, że jest to drożne ? ..bo wszystko raczej wskazuje na niedrożność tego kanału
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
filtr powietrza nowy nasączony olejem dysza też drożna bo trochę sie bawiłem z zestawem factory pro 3 filtry stożki i było to samo na pewno nie wina dyszy bo była wymieniana .