Zapieczone śruby krzyżakowe osłonki tłumika LS650

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
Owczar
Podpatrywacz
Posty: 13
Rejestracja: sob, 2 sie 2014, 16:30
Województwo: małopolskie

Zapieczone śruby krzyżakowe osłonki tłumika LS650

Post autor: Owczar »

Witam! Muszę zdemontować osłonę tłumika w ls650, śruby są tak spieczone, że nawet nie drgną, po wd 40 nic nie jest wstanie ich wykręcić, śruba nie drgnie, a gwint sie rozlatuje. W jaki sposób to odkręcić? ściąć łepki śrub i zdjąć osłonkę? myślałem nad tym tylko co tak małego może być, ew jakieś wiertło? Dzięki za pomoc odgórnie :)
P.S Mam jeszcze pytanie co do czyszczenia zapieczonych brudów na kolanku: w jaki sposób njłatwiej się ich pozbyć kiedy nie działa gorąca woda?
LS 650 Savage '98
bohas
Moderator
Moderator
Posty: 2052
Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Zdzieszowice

Re: Zapieczone śruby krzyżakowe osłonki tłumika LS650

Post autor: bohas »

Weź bita (krzyżak),Obrazek młotek i stuknij kilka razy. (Śrubokręt z plastikową rączką pęknie jak będziesz po nim trzaskał.) :mrgreen:
Jeśli to nie pomoże, to rozwierć łepek, tylko żeby średnica wiertła nie była większa od średnicy łebka śruby. Jak ściągniesz tą osłonę to to, co będzie wystawać próbuj odkręcić jakimiś szczypcami, kombinerkami itp.

Co do tego syfu na kolanku to tu masz temat -> KLIK
harpoon
BS Admin
BS Admin
Posty: 2214
Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 08:31
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Imielin
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 25
Kontakt:

Re: Zapieczone śruby krzyżakowe osłonki tłumika LS650

Post autor: harpoon »

Spróbuj zorganizować sobie "śrubokręt" udarowy. to takie ustrojstwo, w które uderzając powodujesz odkręcanie śruby (nie pytaj jak to działa ale działa) :mrgreen:

http://allegro.pl/topex-wkretak-udarowy ... 85442.html

Jak pracowałem w serwisie samochodowym, czyms takim odkręcaliśmy śruby mocujące tarcze hamulcowe, też zazwyczaj były na "krzyżak", puszczała każda, pod warunkiem, że wcześniej nie była juz objechana...
Marauder VZ800 - sprzedany
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
paco
Naciagacz Łańcucha
Posty: 173
Rejestracja: czw, 23 kwie 2015, 09:00
Województwo: świat i okolice
Lokalizacja: Flekkefjord/Krakow

Re: Zapieczone śruby krzyżakowe osłonki tłumika LS650

Post autor: paco »

Najwazniejsza jest dobrze dobrana koncowka.
Jednak jesli juz ja rozklekotasz, to nie pozostanie nic jak tylko sciecie glowki sruby
---------------------------------
+47 95869510 GG - 8705488 Skype - paco_x
---------------------------------
Suzuki Intruder M800 2011r
lukaszmlynarczyk
Głaszczący Kanapę
Posty: 43
Rejestracja: czw, 12 lut 2015, 20:35
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Świetokrzyskie, Stąporków

Re: Zapieczone śruby krzyżakowe osłonki tłumika LS650

Post autor: lukaszmlynarczyk »

siema.Do tego syfu na kolanku proponuje produktow Autosol- pasta polerska,i ewentualnie Autosol Anti-blau.
W swoim intruzie mialem zasyfiale kolanka do tego przebarwione na niebiesko i ta chemia + filc na wiertarke+ 3h pracy i udalo sie je przywrocic do stanu oryginalnego...tez bylem w szoku.powodzenia
Intruder vs 750 1990r
Yamah a xj 650 Maxim 1981r razem 15 lat w soidle
Suzuki Boulevard c90 2006r
Deauville 700
Wilku

Re: Zapieczone śruby krzyżakowe osłonki tłumika LS650

Post autor: Wilku »

polecam wkrętak udarowy, jeśli krzyżowe rozjechałeś, zrób nacięcie szlifierką po długości, i załóż szeroki płaski dip. przyłóż tylko wkrętak i na... w niego młotkiem :)
ODPOWIEDZ