Boulevard C90T problem z biegami
Boulevard C90T problem z biegami
Witam, mam mały problem, mam nadzieję....
Podczas jazdy C90T już przy rozgrzanym silniku biegi zaczynają ciężko wchodzić. Czasami trzeba mocno "kopnąć" żeby wrzucić lub zredukować bieg. Czy ktoś ma jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje ?
pozdrawiam, Piotr
Podczas jazdy C90T już przy rozgrzanym silniku biegi zaczynają ciężko wchodzić. Czasami trzeba mocno "kopnąć" żeby wrzucić lub zredukować bieg. Czy ktoś ma jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje ?
pozdrawiam, Piotr
-
- BS Brother
- Posty: 1210
- Rejestracja: pt, 17 paź 2008, 08:56
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Augustów
Re: Boulevard C90T
Też tak od czasu do czasu mam . Sprawdź czy nie dostał się gdzieś tam jakiś brud czy błoto . Jak miałem takie coś to postawiłem do mechanika i on potem stwierdził że to właśnie od tego . Poprostu trzeba dokładnie oczyścić , umyć , przesmarować i będzie OK !
Dla każdego dziadka na stare latka
najlepsze są wnuki i Volusia Suzuki M800; teraz Suzuki Intruder VLR 1800 C1800R
Augustów pozdrawia
502 536 214
ŻYJ TAK , ABY KAŻDY CHCIAŁ SIĘ Z TOBĄ WÓDKI NAPIĆ
najlepsze są wnuki i Volusia Suzuki M800; teraz Suzuki Intruder VLR 1800 C1800R
Augustów pozdrawia
502 536 214
ŻYJ TAK , ABY KAŻDY CHCIAŁ SIĘ Z TOBĄ WÓDKI NAPIĆ
Re: Boulevard C90T
Mam podobnie na rozgrzanym silniku,ale tylko gdy jest bardzo mocno gorący i brak dostatecznego chłodzenia np wolna jazda po mieście. Szukałem winy w oleju. Co roku lałem inny. Raz Castrola 10-40,później Motula 10-40,a w tym sezonie Castrola 10-50 ale już trzeci rok objawy są podobne. Jak jadę za miastem z normalną prędkością 100+ jest o niebo lepiej. Gdzieś już ten wątek był poruszany na forum.
Sprawdz temat;" suzuki c90t "
Może kolega Roland ma rację. Będę musiał pomyśleć po sezonie o podobnym zabiegu.
Roland powiedź tylko czy to mycie nie obędzie się bez wyjmowania silnika,czy wystarczy przepłukać go jakimś specyfikiem przed zalaniem nowym olejem? LwG
Sprawdz temat;" suzuki c90t "
Może kolega Roland ma rację. Będę musiał pomyśleć po sezonie o podobnym zabiegu.
Roland powiedź tylko czy to mycie nie obędzie się bez wyjmowania silnika,czy wystarczy przepłukać go jakimś specyfikiem przed zalaniem nowym olejem? LwG
Re: Boulevard C90T
Podejrzewam,ze Rolandowi chodziło o zewnętrzne części typu dźwignia biegów, wodziki itp.Błoto, brud w silniku ?stachu pisze:Roland powiedź tylko czy to mycie nie obędzie się bez wyjmowania silnika,czy wystarczy przepłukać go jakimś specyfikiem przed zalaniem nowym olejem? LwG
Re: Boulevard C90T problem z biegami
klamka sprzęgła cały czas jet tak samo "twarda" na zimnym i ciepłym? może profilaktycznie płyn wymienić, w sumie mała szansa że pomoże ale dla tego piszę bo kiedyś męczyłem się z podobnym tematem w stonce, jak była ciepła na mieście szczególnie w korkach były problemy - na trasie przy nieco większym pałowaniu ustawalo - wysprzęglik tam jest z przodu i od wiatru się nieco studził i było OK. wymiana plynu pomogła, był stary i w wysokiej temperaturze nie banglał.
-
- BS Brother
- Posty: 1210
- Rejestracja: pt, 17 paź 2008, 08:56
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Augustów
Re: Boulevard C90T
Tak , tak ! chodziło mi o zewnętrzne części . Z tego co się dowiedziałem to wajcha do zmiany biegów jest na jakiejś ośćce . Trzeba tą ośkę wykręcić przeczyścić z piachu i błota przepłukać , przesmarować i do ponownego zabrudzenia nie powinno być problemu . Ja troszkę jeżdżę i taki problem pojawia mi się raz - dwa w sezonie .Vais pisze:Podejrzewam,ze Rolandowi chodziło o zewnętrzne części typu dźwignia biegów, wodziki itp.Błoto, brud w silniku ?stachu pisze:Roland powiedź tylko czy to mycie nie obędzie się bez wyjmowania silnika,czy wystarczy przepłukać go jakimś specyfikiem przed zalaniem nowym olejem? LwG
Dla każdego dziadka na stare latka
najlepsze są wnuki i Volusia Suzuki M800; teraz Suzuki Intruder VLR 1800 C1800R
Augustów pozdrawia
502 536 214
ŻYJ TAK , ABY KAŻDY CHCIAŁ SIĘ Z TOBĄ WÓDKI NAPIĆ
najlepsze są wnuki i Volusia Suzuki M800; teraz Suzuki Intruder VLR 1800 C1800R
Augustów pozdrawia
502 536 214
ŻYJ TAK , ABY KAŻDY CHCIAŁ SIĘ Z TOBĄ WÓDKI NAPIĆ
-
- Naciagacz Łańcucha
- Posty: 171
- Rejestracja: sob, 14 gru 2013, 17:19
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Długa Kościelna
Re: Boulevard C90T problem z biegami
Moje moto ma już 60 tys przelatane i jest podobnie tylko ja już musiałem dorabiać tulejką dystansową bo ośka dzwigni zmiany biegów jest wyrobiona. Ale i tak czasami skrzynia "haczy".
Krzysztof
VLR 1800
VLR 1800
-
- BS Brother
- Posty: 738
- Rejestracja: ndz, 5 lut 2006, 00:34
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Re: Boulevard C90T problem z biegami
A ja stawiam na wyrobione - wytarte bolce wodzików w skrzyni. O ile olej jest jeszcze w miarę zimny to ma właściwości smarne przy gorącym to już woda i o smarowaniu można zapomnieć jak również o zmianie biegów.
606-451-421 Play
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Re: Boulevard C90T problem z biegami
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi...dam znać jak już się pozbędę problemu
Re: Boulevard C90T problem z biegami
Witam.
Wymieniłem olej na Motul 4T 5100 10W50 , przegoniłem moto po mieście i muszę powiedzieć, że jest o wiele lepiej. Blokuje się od czasu do czasu, ale to już nie jest tak częste jak przy Motul 10W40.
Pozdrawiam i szerokości.
Wymieniłem olej na Motul 4T 5100 10W50 , przegoniłem moto po mieście i muszę powiedzieć, że jest o wiele lepiej. Blokuje się od czasu do czasu, ale to już nie jest tak częste jak przy Motul 10W40.
Pozdrawiam i szerokości.