z racji tego że szukam przyczyny delikatnego szarpania przy równomiernej jeździe 3500 - 4500obr tj. np 2-gi lub 3-ci bieg po mieście do 60 km/h, mam kilka pytań...
wydech przelot leovince, świece mają idealnie biały nalot....
-mam serwisówkę ale nie mogę znaleźć ile obr w/g niej powinny być wykręcone śruby regulacyjne w gaźnikach??? bo na tą chwilę jest 1 i 3/4 obr...
- co to za czujniki od dołu gaźników po jednym na każdy??? są wkręcone do "ślepej dziurki" tzn nic tam nie ma... dochodzi do każdego po jednym kablu + masa do pierwszego gaźnika. u mnie nie ma jednego czujnika. Czy są one niezbędne?? bo myślę żeby po prostu rozłączyć wszystkie....
na razie tyle jeżeli chodzi o gaźniki, jak coś sobie przypomnę to będę pytał
rf900 gaźniki - pytań kilka
Moderator: bohas
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re: rf900 gaźniki - pytań kilka
Masz filtr powietrza oryginalny czy akcesoryjny ??
Świeca wygląda wzorowo. Faktycznie w manualu brak informacji na temat pilotów. Napisali w wolnym tłumaczeniu: "Nie ruszać pilotów, ustawione fabrycznie za pomocą specjalistycznego urządzenia" Możesz sprawdzić jedynie czy na wszystkich jest ustawione tyle samo. Wyeliminować paliwo kiepskiej jakości a jak będzie dalej ten sam objaw to synchronizacja lub odkręcić delikatnie piloty o 1/4 obrotu i po czasie zobaczyć jak wyglądają świece.
Co do przewodów pod gaźnikami to nie pomogę :roll:
Świeca wygląda wzorowo. Faktycznie w manualu brak informacji na temat pilotów. Napisali w wolnym tłumaczeniu: "Nie ruszać pilotów, ustawione fabrycznie za pomocą specjalistycznego urządzenia" Możesz sprawdzić jedynie czy na wszystkich jest ustawione tyle samo. Wyeliminować paliwo kiepskiej jakości a jak będzie dalej ten sam objaw to synchronizacja lub odkręcić delikatnie piloty o 1/4 obrotu i po czasie zobaczyć jak wyglądają świece.
Co do przewodów pod gaźnikami to nie pomogę :roll:
email: bohas@interia.pl
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: rf900 gaźniki - pytań kilka
RF900 `97
Gaźnik MIKUNI BDST36SS
obroty biegu jałowego - 1200 +/- 100
dysza główna - 112,5
dysza iglicowa - 0-9
dysza wolnych obrotów - 12,5
śruba mieszanki wykręcić o obroty - 1,25
poziom pływaka - 6,9 +/- 1 mm
Gaźnik MIKUNI BDST36SS
obroty biegu jałowego - 1200 +/- 100
dysza główna - 112,5
dysza iglicowa - 0-9
dysza wolnych obrotów - 12,5
śruba mieszanki wykręcić o obroty - 1,25
poziom pływaka - 6,9 +/- 1 mm
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Re: rf900 gaźniki - pytań kilka
Filtr powietrza mam oryginalny..
Dzięki za rady...
Moze faktycznie zrobie najpierw synchronizacje bo nie nie wiem kiedy była robiona, tylko czy synchronizacja w tym przedziale obrotów coś da???
Dzięki za rady...
Moze faktycznie zrobie najpierw synchronizacje bo nie nie wiem kiedy była robiona, tylko czy synchronizacja w tym przedziale obrotów coś da???
Re: rf900 gaźniki - pytań kilka
Co do tych "czujników" jak ja je nazwałem to są najprawdopodobniej podgrzewacze. Czy są one niezbędne czy moge te pozostałe rozłączyć???