Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Witam
Wczoraj po odstawieniu moto do garażu zobaczyłem że z węża od gaźnika leci paliwo. Z uwagi na ilość paliwa moje podejrzenia najpierw padły na kranik ( który rzeczywiście nie trzymał ) i tutaj rodzi się mój problem. Czy to normalne że z gaźnika leci paliwo w przypadku gdy kranik przepuszcza ( wydaje mi się że nie powinno tak być) ? Czy może świadczy to o zablokowanym pływaku ? Dodakowo niedawno ustawiałem skład mieszanki i może to ma jakiś wpływ na tą sytuacje ?
Przy zepsutym kraniku i pełnym baku może się przelewać
skład mieszanki - nie, zablokowany pływak - tak, zużyty zaworek iglicowy - tak.
Sprawdzisz czy olej ma normalny kolor ?
Kiedyś widziałem taki przypadek, że ciekło tak od dłuższego czasu po troszku i przez gaźniki, cylindry nakapało do oleju
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
Właśnie walczę z gaznikami i na moje wszystko tu dobrze wygląda. Jutro złożę i mam nadzieję ze wróci wszystko do normy. Przy okazji sprawdze kolor oleju. Kranik miałem w pozycji ON a mimo to ciagle lecialo ale dzisiaj zrobiłem dodakowa podkladke ktora mocniej dociska uszzelke i już nie leci