DB Kiler
Moderator: bohas
-
- BS Admin
- Posty: 1993
- Rejestracja: ndz, 4 maja 2014, 09:14
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Polubił posty: 120
- Otrzymane Polubienia: 21
Re: DB Kiler
Coś takiego znalazłem :comp: :
http://allegro.pl/wklad-tlumika-db-kill ... 53051.html
U mnie jest identyczny w LeoVince Sbk EVO II
Pozdro...
http://allegro.pl/wklad-tlumika-db-kill ... 53051.html
U mnie jest identyczny w LeoVince Sbk EVO II
Pozdro...
Motoryna Pony 301
CZ 175
ETZ MZ 251
Suzuki GSX 650FA (LeoVince)
tel.: 606-744-720
0Rh+
,,Nieważne gdzie, ważne z kim"
CZ 175
ETZ MZ 251
Suzuki GSX 650FA (LeoVince)
tel.: 606-744-720
0Rh+
,,Nieważne gdzie, ważne z kim"
Re: DB Kiler
Dzięki wielkie ! jutro sobie sprawdzę jaki dokładnie mam model i średnicę wydechu ale chyba będzie pasował
-
- BS Admin
- Posty: 1993
- Rejestracja: ndz, 4 maja 2014, 09:14
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Polubił posty: 120
- Otrzymane Polubienia: 21
Re: DB Kiler
Dobra sprawa mieć przy sobie taki db killer w schowku, aczkolwiek przyznam się, że latam już któryś tam rok z kolei i jeszcze nikt do mnie się nie doczepił za głośność. Robiłem przegląd, oczywiście bez db killera, bo nie chciało mi się go zakładać i wszystko cacy. Może miałem farta i trafiłem na fana, który lubi trochę hałasu:) Nawet poprosił mnie co bym mu trochę pogazował Na początku jak kupiłem Leosia to spraktykowałem jazdę bez i z db killerem. I powiem szczerze, że dla mnie osobiście jazda bez jest o wiele prostsza, oczywiście wszystko w granicach rozsądku :devil:CiSku pisze:Na śląsku nikt nie dorabia DB killerów ? potrzbuje do moich Leo Vince SBK
Poprzedniemu właścicielowi ktoś podprowadził (w końcu to jedna śrubka) zasadniczo chciałbym je poprosu mieć przy sobie gdyby panowie w niebieskim mieli jakieś przeciwwskazania
Pozdro... LwG
Motoryna Pony 301
CZ 175
ETZ MZ 251
Suzuki GSX 650FA (LeoVince)
tel.: 606-744-720
0Rh+
,,Nieważne gdzie, ważne z kim"
CZ 175
ETZ MZ 251
Suzuki GSX 650FA (LeoVince)
tel.: 606-744-720
0Rh+
,,Nieważne gdzie, ważne z kim"
Re: DB Kiler
Dokładanie tak też nie mam zamiaru ich zakładać, ale gorzej jak na trasie trafię gdzieś na "nie-fana":D wtedy dobrze mieć taki pod siedziskiem jedna srubeczka i może da sobie gość spokój.
Któryś rok z koleji i spokój masz nieźle kumpel na CBRce ze swoim Leosiem ju po miesiącu jazdy miał problemy utrudnienia gdzieś pod ustroniem
Któryś rok z koleji i spokój masz nieźle kumpel na CBRce ze swoim Leosiem ju po miesiącu jazdy miał problemy utrudnienia gdzieś pod ustroniem
Re: DB Kiler
Witam
Odświeżę temat, ponieważ ostatnio miałem podobny dylemat, podam swoje rozwiązanie może się komuś przyda.
Po zakupie sprzęta (GSF 600s z kominem ixrace) jak to często bywa trzeba coś podłubać, wymienić tak też było i w tym przypadku - nikt nie sprzedaje igły.
Po zmianie filtra na KN oraz dysz na większe (o kolejny rozmiar) i wywaleniu killera (który był już założony nie oryginalny na bank) po czyszczeniu i synchro gaźników oraz innych wymianach płyny, oleje itp. wszystko było fajnie.
Bandzior ryczał, ładnie jeździł do czasu jak trafiła mi się przejażdżka całodniowa z prędkościami do 120km/h, po tej oto przygodzie poczułem w "kościach" prawdziwy wpływ przelotowego komina.
Założyłem stary db killer (wg mnie był o wiele za mały średnicą na wylocie) zaobserwowałem, że po modyfikacjach ciężko jest wkręcić się na 10k obrotów. Postanowiłem że sam zrobię sobie db killera.
W przydomowych czeluściach wyszukałem rury odpowiednie średnicą (a raczej ich kawałki) w moim przypadku wylot komina ma 50mm. Znalazłem 2 rury jedna 48mm ścianka chyba 2mm i drugą 45mm (tak że jedna wchodziła w drugą). Do mojego zamysłu brakowało jeszcze jednej tak by wchodziła w utworzoną z dwóch poprzednich tuleję (znalazłem kawałek w hydraulicznym za free)
Pospawałem wszystko do kupy, żeby z najgrubszej kawałek odcięty miał ok 5-6cm długości z mniejszej ok 2cm i ostatnia zlicowana z największą oraz wystająca z drugiej strony na ok 7-8cm, zaspawując jednocześnie jej koniec.
Następnym krokiem było wywiercenie otworów wiertłem 8 po 5 z każdej z czterech stron jak najbardziej prosto (średnio mi to wyszło, nie miałem stacjonarnej wiertarki), pomalowanie całości żaroodporną farbą 2x.
Na koniec:
Efekt zadowalający, jest wytłumienie, nie jak na seryjnym (porównywałem z serią GSR600), przyjemnie się jedzie, wkręca się do odcinki - ból głowy nie występuje.
Koszt ok 15zł (tarcza na diaks, farba żaroodporna czarna, elektrody itp.) + ok 1h roboty (bez schnięcia farby)
Minus wg mnie lepiej by było zrobić całość z kwasówki (nie mam migomatu zrobiłem z czego dałem radę), jednak ścianka 2mm myślę że na trochę starczy a jak nie koszt nie jest duży powtórzę operację . Robiłem na oko z poglądowych zdjęć jakie znalazłem w necie(pomiary brałem z tych zdjęć nie wiem czy były w skali 1:1 pewnie nie ).
Dodam, że do głośności nie można się przyczepić, mierzyłem miernikiem w telefonie wyszło po modyfikacjach 92db a przed na pewno ponad 100db (nie zanotowałem ile dokładnie) ale jak byliście kiedyś w jakimś klubie na pląsach z muzyką cały wieczór to już wiecie jak się czułem po całym dniu jeżdżenia.
Zdjęcia poglądowe:
Odświeżę temat, ponieważ ostatnio miałem podobny dylemat, podam swoje rozwiązanie może się komuś przyda.
Po zakupie sprzęta (GSF 600s z kominem ixrace) jak to często bywa trzeba coś podłubać, wymienić tak też było i w tym przypadku - nikt nie sprzedaje igły.
Po zmianie filtra na KN oraz dysz na większe (o kolejny rozmiar) i wywaleniu killera (który był już założony nie oryginalny na bank) po czyszczeniu i synchro gaźników oraz innych wymianach płyny, oleje itp. wszystko było fajnie.
Bandzior ryczał, ładnie jeździł do czasu jak trafiła mi się przejażdżka całodniowa z prędkościami do 120km/h, po tej oto przygodzie poczułem w "kościach" prawdziwy wpływ przelotowego komina.
Założyłem stary db killer (wg mnie był o wiele za mały średnicą na wylocie) zaobserwowałem, że po modyfikacjach ciężko jest wkręcić się na 10k obrotów. Postanowiłem że sam zrobię sobie db killera.
W przydomowych czeluściach wyszukałem rury odpowiednie średnicą (a raczej ich kawałki) w moim przypadku wylot komina ma 50mm. Znalazłem 2 rury jedna 48mm ścianka chyba 2mm i drugą 45mm (tak że jedna wchodziła w drugą). Do mojego zamysłu brakowało jeszcze jednej tak by wchodziła w utworzoną z dwóch poprzednich tuleję (znalazłem kawałek w hydraulicznym za free)
Pospawałem wszystko do kupy, żeby z najgrubszej kawałek odcięty miał ok 5-6cm długości z mniejszej ok 2cm i ostatnia zlicowana z największą oraz wystająca z drugiej strony na ok 7-8cm, zaspawując jednocześnie jej koniec.
Następnym krokiem było wywiercenie otworów wiertłem 8 po 5 z każdej z czterech stron jak najbardziej prosto (średnio mi to wyszło, nie miałem stacjonarnej wiertarki), pomalowanie całości żaroodporną farbą 2x.
Na koniec:
Efekt zadowalający, jest wytłumienie, nie jak na seryjnym (porównywałem z serią GSR600), przyjemnie się jedzie, wkręca się do odcinki - ból głowy nie występuje.
Koszt ok 15zł (tarcza na diaks, farba żaroodporna czarna, elektrody itp.) + ok 1h roboty (bez schnięcia farby)
Minus wg mnie lepiej by było zrobić całość z kwasówki (nie mam migomatu zrobiłem z czego dałem radę), jednak ścianka 2mm myślę że na trochę starczy a jak nie koszt nie jest duży powtórzę operację . Robiłem na oko z poglądowych zdjęć jakie znalazłem w necie(pomiary brałem z tych zdjęć nie wiem czy były w skali 1:1 pewnie nie ).
Dodam, że do głośności nie można się przyczepić, mierzyłem miernikiem w telefonie wyszło po modyfikacjach 92db a przed na pewno ponad 100db (nie zanotowałem ile dokładnie) ale jak byliście kiedyś w jakimś klubie na pląsach z muzyką cały wieczór to już wiecie jak się czułem po całym dniu jeżdżenia.
Zdjęcia poglądowe:
-
- Moderator
- Posty: 978
- Rejestracja: pt, 28 cze 2013, 07:20
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Czerwieńsk
- Kontakt:
Re: DB Kiler
Znalazłam coś takiego może będzie pasowało skontaktuj się z sprzedawcą to na pewno coś doradzi
http://allegro.pl/wklad-tlumika-db-kill ... 53051.html
https://gmoto.pl/db-killer-leovince-typ ... 21029.html
http://www.ebay.de/bhp/leovince-db-killer
http://allegro.pl/wklad-tlumika-db-kill ... 53051.html
https://gmoto.pl/db-killer-leovince-typ ... 21029.html
http://www.ebay.de/bhp/leovince-db-killer
Ostatnio zmieniony czw, 15 paź 2015, 16:07 przez Alexandra, łącznie zmieniany 2 razy.
KiedySiadamNaWSK,
TotalnyCzujeLuz,PaleSilnik,DajeKopa,ZaMnąTylkoKurz…
Kom. 662101027 Suzuki K1300 S
TotalnyCzujeLuz,PaleSilnik,DajeKopa,ZaMnąTylkoKurz…
Kom. 662101027 Suzuki K1300 S
-
- Moderator
- Posty: 978
- Rejestracja: pt, 28 cze 2013, 07:20
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Czerwieńsk
- Kontakt:
Re: DB Kiler
Wygląda jak granat Niemiecki z Drugiej Wojny Światowej . Własnoręczna robota też dobraDiag pisze:Witam
Odświeżę temat, ponieważ ostatnio miałem podobny dylemat, podam swoje rozwiązanie może się komuś przyda.
Po zakupie sprzęta (GSF 600s z kominem ixrace) jak to często bywa trzeba coś podłubać, wymienić tak też było i w tym przypadku - nikt nie sprzedaje igły.
Po zmianie filtra na KN oraz dysz na większe (o kolejny rozmiar) i wywaleniu killera (który był już założony nie oryginalny na bank) po czyszczeniu i synchro gaźników oraz innych wymianach płyny, oleje itp. wszystko było fajnie.
Bandzior ryczał, ładnie jeździł do czasu jak trafiła mi się przejażdżka całodniowa z prędkościami do 120km/h, po tej oto przygodzie poczułem w "kościach" prawdziwy wpływ przelotowego komina.
Założyłem stary db killer (wg mnie był o wiele za mały średnicą na wylocie) zaobserwowałem, że po modyfikacjach ciężko jest wkręcić się na 10k obrotów. Postanowiłem że sam zrobię sobie db killera.
W przydomowych czeluściach wyszukałem rury odpowiednie średnicą (a raczej ich kawałki) w moim przypadku wylot komina ma 50mm. Znalazłem 2 rury jedna 48mm ścianka chyba 2mm i drugą 45mm (tak że jedna wchodziła w drugą). Do mojego zamysłu brakowało jeszcze jednej tak by wchodziła w utworzoną z dwóch poprzednich tuleję (znalazłem kawałek w hydraulicznym za free)
Pospawałem wszystko do kupy, żeby z najgrubszej kawałek odcięty miał ok 5-6cm długości z mniejszej ok 2cm i ostatnia zlicowana z największą oraz wystająca z drugiej strony na ok 7-8cm, zaspawując jednocześnie jej koniec.
Następnym krokiem było wywiercenie otworów wiertłem 8 po 5 z każdej z czterech stron jak najbardziej prosto (średnio mi to wyszło, nie miałem stacjonarnej wiertarki), pomalowanie całości żaroodporną farbą 2x.
Na koniec:
Efekt zadowalający, jest wytłumienie, nie jak na seryjnym (porównywałem z serią GSR600), przyjemnie się jedzie, wkręca się do odcinki - ból głowy nie występuje.
Koszt ok 15zł (tarcza na diaks, farba żaroodporna czarna, elektrody itp.) + ok 1h roboty (bez schnięcia farby)
Minus wg mnie lepiej by było zrobić całość z kwasówki (nie mam migomatu zrobiłem z czego dałem radę), jednak ścianka 2mm myślę że na trochę starczy a jak nie koszt nie jest duży powtórzę operację . Robiłem na oko z poglądowych zdjęć jakie znalazłem w necie(pomiary brałem z tych zdjęć nie wiem czy były w skali 1:1 pewnie nie ).
Dodam, że do głośności nie można się przyczepić, mierzyłem miernikiem w telefonie wyszło po modyfikacjach 92db a przed na pewno ponad 100db (nie zanotowałem ile dokładnie) ale jak byliście kiedyś w jakimś klubie na pląsach z muzyką cały wieczór to już wiecie jak się czułem po całym dniu jeżdżenia.
Zdjęcia poglądowe:
KiedySiadamNaWSK,
TotalnyCzujeLuz,PaleSilnik,DajeKopa,ZaMnąTylkoKurz…
Kom. 662101027 Suzuki K1300 S
TotalnyCzujeLuz,PaleSilnik,DajeKopa,ZaMnąTylkoKurz…
Kom. 662101027 Suzuki K1300 S
Re: DB Kiler
Hehe faktycznie, jak sobie przypomnę po wykonaniu całej roboty też do podobnych wniosków doszedłem :).
Grunt, że działa jak należy. Wiem że dorobienie takiego cuda ze stali kwasoodpornej to koszt ok 150zł pod wymiar podany przez klienta. Pracy podejmują się twórcy Dominatora - sprawdzałem.
Grunt, że działa jak należy. Wiem że dorobienie takiego cuda ze stali kwasoodpornej to koszt ok 150zł pod wymiar podany przez klienta. Pracy podejmują się twórcy Dominatora - sprawdzałem.
-
- Moderator
- Posty: 978
- Rejestracja: pt, 28 cze 2013, 07:20
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Czerwieńsk
- Kontakt:
Re: DB Kiler
Dla mnie zawsze jest ważny efekt końcowy . Ma działać
KiedySiadamNaWSK,
TotalnyCzujeLuz,PaleSilnik,DajeKopa,ZaMnąTylkoKurz…
Kom. 662101027 Suzuki K1300 S
TotalnyCzujeLuz,PaleSilnik,DajeKopa,ZaMnąTylkoKurz…
Kom. 662101027 Suzuki K1300 S
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1821
- Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymane Polubienia: 8
Re: DB Kiler
Przepływ gazów, to bardzo złożone zagadnienie. Podczas kontroli, czy pyrkania po mieście można DBkilerka założyć. Trzeba pamiętać jednak, że to tłumi przepływ spalin. W trasę, jak ktoś chce szybko i cicho się przemieszczać, zdrowiej dla silnika będzie, jak założy oryginalny, cichy tłumik.
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
Re: DB Kiler
Hmm ja w tym roku tez miałem problem z moim tłumikiem bosa, Pan się czepił że za głośny i w ogóle. Pojechałem dwie stacje dalej i nikt nie robił problemów z pieczątką w dowodzie