Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Kuźnia Husarska G
Podpatrywacz
Posty: 11
Rejestracja: ndz, 14 lut 2016, 23:45
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Pdkarpacie
Kontakt:

Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: Kuźnia Husarska G »

Witam szukałem i nie znalazłem opisu wiec zakładam
Chce u siebie założyć stożki K&N , zestaw do modernizacji gaźników Factory Pro Stage 3 w intruder vs 1400 .

Proszę o opinie i dorady jak ktoś miał z tym do czynienia. Pozdrawiam i dziękuje z góry.
Kuźnia Husarska G
Podpatrywacz
Posty: 11
Rejestracja: ndz, 14 lut 2016, 23:45
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Pdkarpacie
Kontakt:

Re: Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: Kuźnia Husarska G »

forumowicze pomoże kto ??
Waldex
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 1821
Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymane Polubienia: 8

Re: Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: Waldex »

Ją pomogę. Stożki K&N mają zajebisty marketing. Pogarszają osiągi, puszczają więcej brudu do silnika i ciągle są
na nie chętni. ..
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
Kuźnia Husarska G
Podpatrywacz
Posty: 11
Rejestracja: ndz, 14 lut 2016, 23:45
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Pdkarpacie
Kontakt:

Re: Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: Kuźnia Husarska G »

ok ale co do ustawianiu gaźników po zmianie dysz i iglic , Panie kolego możesz powiedzieć ??
Waldex
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 1821
Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymane Polubienia: 8

Re: Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: Waldex »

Mogę powiedzieć to, co było tu często pisane. Regulacja fabrycznych gaźników, nie jest
prosta w tym motocyklu. Znajdź najpierw kogoś, kto się podejmie dokonać tych modyfikacji, potem
się na nie zdecyduj. Brakuje ci mocy?
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
Kuźnia Husarska G
Podpatrywacz
Posty: 11
Rejestracja: ndz, 14 lut 2016, 23:45
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Pdkarpacie
Kontakt:

Re: Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: Kuźnia Husarska G »

miejsca pod siedzeniem poważnie na modyfikacje . a moc zawsze się przyda
Obrazek

chciał bym uzyskac tak jak ten gość miejsce pod siedzeniem

https://www.youtube.com/watch?v=6tEp3A-AFZk
Plastik

Re: Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: Plastik »

Sonda szerokopasmowa na wydech i jazda. Wymiana dysz głównych i pilotów, być może podniesienie iglicy lub korekta podkładki opoźniacza otwarcia dyszy głównej. Sporo roboty. Będzie Ci palił jak smok. Wydech masz przelotowy?
Plastik

Re: Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: Plastik »

Waldex pisze:Ją pomogę. Stożki K&N mają zajebisty marketing. Pogarszają osiągi, puszczają więcej brudu do silnika i ciągle są
na nie chętni. ..
Z tym się nie zgodzę. Dobrze ustawiony gaźnik na stożkach uelastycznia silnik w średnim zakresie obrotów. Rakiety z niego mie zrobisz ale da się poprawić fabrykę którą ograniczają normy emisyjne i inne duperele. Mówimy o dobrych filtrach K&N lub Apexi a nie o chińskich bublach. Syf w dolocie to pojęcie względne, wiadomo większy flow jest zawsze kosztem mniejszej filtracji, ale nie ma co dramatyzować. Znam ludzi którzy latają na gaźnikach bez filtrów i jakoś nic się nie dzieje. No chyba że zamierzasz jeździć po szutrze lub robić wycieczki krajoznawcze w rejony o dużym zapyleniu. (czytaj Kazahstan).

Poszukaj gotowych setów dysz np DynoJet do swojego modelu. Dobierają konkretne zestawy pod konkretne filtry. Przygotuj się na dużo zabawy z regulacją. W swoim koniu musiałem wymienić kranik bo fabryczny nie nadążał podawać paliwa.
Waldex
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 1821
Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymane Polubienia: 8

Re: Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: Waldex »

Plastik pisze:
Waldex pisze:Ją pomogę. Stożki K&N mają zajebisty marketing. Pogarszają osiągi, puszczają więcej brudu do silnika i ciągle są
na nie chętni. ..
Z tym się nie zgodzę. Dobrze ustawiony gaźnik na stożkach uelastycznia silnik w średnim zakresie obrotów. Rakiety z niego mie zrobisz ale da się poprawić fabrykę którą ograniczają normy emisyjne i inne duperele. Mówimy o dobrych filtrach K&N lub Apexi a nie o chińskich bublach. Syf w dolocie to pojęcie względne, wiadomo większy flow jest zawsze kosztem mniejszej filtracji, ale nie ma co dramatyzować. Znam ludzi którzy latają na gaźnikach bez filtrów i jakoś nic się nie dzieje. No chyba że zamierzasz jeździć po szutrze lub robić wycieczki krajoznawcze w rejony o dużym zapyleniu. (czytaj Kazahstan).

Byłeś na hamowni, po takich poprawkach, czy tak na oko czujesz tą elastyczność. Mam kilku znajomych, którzy po stożku, przelocie i regulacjach spodziewali się wzrostu +10% od fabryki (głośniej moto chodziło) i okazywało się ok. -5%. Z BS Skibi, niech ci opowie, jak tuningiem swojego GSRa rozbawił "mazowieckie" na hamowni i samego mierniczego. Odnośnie latania bez filtrów, to przypomniało mi się, jak w 1992 r. startowałem w zawodach gokartem z silnikiem WSK 125 (tor Lublin). Gaźnik był z dużą gardzielą od jakiejś Hondy, filtra nie było. Na starcie, żeby były wolne obroty, ręką nakrywałem tą gardziel z góry, żeby miał trochę podciśnienia. Kurzem, nikt się nie przejmował, bo silnik miał wytrzymać dzień zawodów.
Ostatnio zmieniony śr, 17 lut 2016, 19:11 przez Waldex, łącznie zmieniany 1 raz.
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
Waldex
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 1821
Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymane Polubienia: 8

Re: Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: Waldex »

Plastik pisze: Przygotuj się na dużo zabawy z regulacją.
To jest najlepsze podsumowanie...:)
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
Plastik

Re: Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: Plastik »

Na hamowni nie byłem bo nie o wykresy tu chodzi ;). I mówimy nie o maszynie sportowej tylko o dużym V-twinie. Poprawę elastyczności się czuje ręką na manetce. Nie twierdzę że stożek zdziała cuda ale przy dobrze ustawionych gaźnikach, więcej powietrza plus więcej paliwa, przy zachowaniu mieszanki stechiometrycznej, luźniejszy wydech, może poprawić pewne aspekty np przesunąć krzywą momentu w górę w pewnym zakresie obrotów. Ale to musi być kompleksowa zmiana. Przebudowa gaźnika, dobranie długości wydechu, jego przepustowości itp. Samo zawieszenie stożka "bo fajnie wygląda" nie da nic tylko namiesza w motocyklu. Stożek ma sens ale czasami gaznika pod nie go nie da sie ustawić. Przykład - robiłem Gienka 400. Stożek plus megafon (reverse cone) wydech. I co byś nie robił z gaźnikiem, zawsze dostawał czkawki przy otwieraniu przepustnicy 1\4 na 2\4. Czary. Ten typ tak ma :) zmieniliśmy gazior na Keihina fcr (gilotyna) z regulowaną pompką przyspiesznika i się uspokoił.
Ostatnio zmieniony śr, 17 lut 2016, 20:34 przez Plastik, łącznie zmieniany 1 raz.
ricorro

Re: Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: ricorro »

Z całym szacunkiem przy tej pojemności i dużej mocy o elastyczności nie wspomnę sadze że gra niewarta świeczki dla mnie -podkreślam. Rozumiem że chcesz to zrobić ale byłbym bliższy podejściu Waldex-a co nie znaczy że Plastik dobrze nie prawi bo prawi dobrze1 kwestia "parcia na szkło" w pozytywnym sensie i chęci
Plastik

Re: Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: Plastik »

Patrząc na zdjęcie Kolega pewnie robi boberka i chce wywalić airboxa. Względy estetyczne. Sporo zabawy, ale powodzenia życzę :)
ricorro

Re: Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: ricorro »

bober bez stożka too jak jeleń bez rogów...:devil: taaaa Zrozumiałe trzymamy kciuki !!
Plastik

Re: Intruder 1400 stożki K&N Factory Pro Stage 3

Post autor: Plastik »

Jest pewne wyjście. Jesli nie chodzi o poprawę osiągów a o efekt estetyczny, a nie chcesz grzebać w gaznikach, poszukaj jaką przepływność ma układ dolotowy i wsadź zwężki miedzy filtry a gaziory. Wilk syty i owca cała.
ODPOWIEDZ