VS800 VS1400 naprawa regulatora napięcia - zamiennik
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1822
- Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymane Polubienia: 8
Re: VS800 VS1400 naprawa regulatora napięcia - zamiennik
Z zapasami nie przesadzaj, idąc tym tropem trzeba by mieć drugi motocykl w częściach.
Wyślij do przewinięcia, nie szukaj drugiego, dobrze, że w martwym sezonie usterka wykryta.
Wyślij do przewinięcia, nie szukaj drugiego, dobrze, że w martwym sezonie usterka wykryta.
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
Re: VS800 VS1400 naprawa regulatora napięcia - zamiennik
Żeby regulator nie dostał w tyłek polecam zadbanie o akumulator poprzez układ który mam w rumaku....
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... 13&t=21451
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... 13&t=21451
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 27
- Rejestracja: pt, 8 sie 2014, 10:12
- Województwo: podkarpackie
Re: VS800 VS1400 naprawa regulatora napięcia - zamiennik
Dzięki na pewno się przydaricorro pisze:Żeby regulator nie dostał w tyłek polecam zadbanie o akumulator poprzez układ który mam w rumaku....
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... 13&t=21451
Obecnie skupiam się jedynie na wymianie statora, dlatego pytam gdzie go kupić w możliwie ludzkiej cenie. na stronie Larssona ponad 600zł ,a wiem że można kupić oryginał o 200zł taniej tyle że nie interesuje mnie ani ebay ani amazon, tylko polski dystrybutor
Re: VS800 VS1400 naprawa regulatora napięcia - zamiennik
Gdzieś czytałem że przewijają..... za rozsądne pieniążki
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 27
- Rejestracja: pt, 8 sie 2014, 10:12
- Województwo: podkarpackie
Re: VS800 VS1400 naprawa regulatora napięcia - zamiennik
Właśnie ten gość z Rzeszowa którego tu opisałeś i który produkuje regulatory napięcia zajmuje się również przewijaniem statorówricorro pisze:Gdzieś czytałem że przewijają..... za rozsądne pieniążki
Re: VS800 VS1400 naprawa regulatora napięcia - zamiennik
Aaaa. Rozumiem trzym się i naprawiaj jak temp podskoczy wyjeżdżamy. Ja już znoszę jajo powyżej 12 st i w cugle!
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 27
- Rejestracja: pt, 8 sie 2014, 10:12
- Województwo: podkarpackie
Re: VS800 VS1400 naprawa regulatora napięcia - zamiennik
Witam
Jestem po wymianie statora (stary miał spalone prawie wszystkie cewki) intruz ładnie odpala tylko ładowanie choć stabilne to moim zdaniem za małe bo wynosi 13,6V na wysokich obrotach i oczywiście po rozgrzaniu silnika. Kiedy wcześniej wymieniałem regulator napięcia miałem równe 14V na wysokich obrotach. Jak myślicie jest się czym martwić czy to ładowanie jest w normie? Serwisówka podaje że ładowanie przy 5000rpm powinno wynosić od 14 do 14,4V akumulator ma sezon i mam po 80V na każdej fazie statora więc według serwisówki jest ok
Jestem po wymianie statora (stary miał spalone prawie wszystkie cewki) intruz ładnie odpala tylko ładowanie choć stabilne to moim zdaniem za małe bo wynosi 13,6V na wysokich obrotach i oczywiście po rozgrzaniu silnika. Kiedy wcześniej wymieniałem regulator napięcia miałem równe 14V na wysokich obrotach. Jak myślicie jest się czym martwić czy to ładowanie jest w normie? Serwisówka podaje że ładowanie przy 5000rpm powinno wynosić od 14 do 14,4V akumulator ma sezon i mam po 80V na każdej fazie statora więc według serwisówki jest ok
Re: VS800 VS1400 naprawa regulatora napięcia - zamiennik
Cześć,
konkrety:
1. Zmień multimetr zmierz jeszcze raz innym
2. W użytkowaniu letnim nie będziesz miał problemów nic się nie dzieje. Zero problemów
3. W okresach wiosenno jesiennych może nie doładowywać w jakimś zakresie (co nie znaczy że nie zapalisz i takie tam po prostu będziesz miał w jakimś procencie niedoładowany 5-15|% max. Zapewniam Cię że kilkadziesiąt % użytkowników tak ma :lol: )
4. Jaki typ aku masz jak żel to tym bardziej dobrze
5. Z zasady najlepiej jak napięcie utrzymuje się jak napisałem w zakresie maksymalnym nie większym jak 13,8-14,4V. szczerze Ci powiem że nie robił bym dramatu i nie martwił bym się tymi 13,6V pojeździsz zobaczysz a po miesiącu zapomnisz na 100% :beat: . Najważniejsze abyś go nie żyłował poniżej 10,5V na rozruchu (sytuacja gdy stoi długo a ty kręcisz długo i "padnie").
6. INACZEJ POWINIEN BYĆ użytkowany od 10,5 do 14,4V TO SA WARTOŚCI GRANICZNE bezpiecznej pracy aku zakładając że w tych granicach najmniej się degraduje. :|
Trzymaj się. :angry_smile:
konkrety:
1. Zmień multimetr zmierz jeszcze raz innym
2. W użytkowaniu letnim nie będziesz miał problemów nic się nie dzieje. Zero problemów
3. W okresach wiosenno jesiennych może nie doładowywać w jakimś zakresie (co nie znaczy że nie zapalisz i takie tam po prostu będziesz miał w jakimś procencie niedoładowany 5-15|% max. Zapewniam Cię że kilkadziesiąt % użytkowników tak ma :lol: )
4. Jaki typ aku masz jak żel to tym bardziej dobrze
5. Z zasady najlepiej jak napięcie utrzymuje się jak napisałem w zakresie maksymalnym nie większym jak 13,8-14,4V. szczerze Ci powiem że nie robił bym dramatu i nie martwił bym się tymi 13,6V pojeździsz zobaczysz a po miesiącu zapomnisz na 100% :beat: . Najważniejsze abyś go nie żyłował poniżej 10,5V na rozruchu (sytuacja gdy stoi długo a ty kręcisz długo i "padnie").
6. INACZEJ POWINIEN BYĆ użytkowany od 10,5 do 14,4V TO SA WARTOŚCI GRANICZNE bezpiecznej pracy aku zakładając że w tych granicach najmniej się degraduje. :|
Trzymaj się. :angry_smile: