serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
Moderator: marig
serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
Może polecicie jakiś warsztat w Białymstoku wart postawienia moto na drobne czynności serwisowe. Oczywiście poza firmowym serwisem Auto Kras. Chodzi mi o jakiś zakład pasjonacki
Dzięki z górki.
Dzięki z górki.
-
- BS Brother
- Posty: 2783
- Rejestracja: sob, 16 gru 2006, 17:40
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Wólka k. Białegostoku
Re: serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
Witam
kiedyś robiłem tu:
Trans Bike. Serwis motocyklowy, sklep
ul. Potokowa 38
15-586 Białystok
To na Dojlidach jest,było to dawno ale jak się nie popsuli ,polecam.
Pozdrawiam
kiedyś robiłem tu:
Trans Bike. Serwis motocyklowy, sklep
ul. Potokowa 38
15-586 Białystok
To na Dojlidach jest,było to dawno ale jak się nie popsuli ,polecam.
Pozdrawiam
nie przeginaj nie jesteś z gumy
Marauder VZ800 99r sprzedany,obecnie brak
Marauder VZ800 99r sprzedany,obecnie brak
-
- BS Admin
- Posty: 1995
- Rejestracja: ndz, 4 maja 2014, 09:14
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Polubił posty: 122
- Otrzymane Polubienia: 21
Re: serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
Z tego co orientuję się to n/w kiedyś pracował w Auto Kras.
Teraz robi pod siebie. Osobiście nie korzystałem z jego usług ale znam osoby , które korzystały i są happy !
Naprawa Motocykli
- kompleksowe naprawy powypadkowe
- usługi mechaniczne i lakiernicze
Adam Domanowski
ul. Przytulna 17
16-010 Nowodworce
tel. 509-107-996
Pozdro...
Teraz robi pod siebie. Osobiście nie korzystałem z jego usług ale znam osoby , które korzystały i są happy !
Naprawa Motocykli
- kompleksowe naprawy powypadkowe
- usługi mechaniczne i lakiernicze
Adam Domanowski
ul. Przytulna 17
16-010 Nowodworce
tel. 509-107-996
Pozdro...
Motoryna Pony 301
CZ 175
ETZ MZ 251
Suzuki GSX 650FA (LeoVince)
tel.: 606-744-720
0Rh+
,,Nieważne gdzie, ważne z kim"
CZ 175
ETZ MZ 251
Suzuki GSX 650FA (LeoVince)
tel.: 606-744-720
0Rh+
,,Nieważne gdzie, ważne z kim"
Re: serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
Dzięki Panowie. Zalecę najpierw do tego na Dojlidach, bo jakoś tak dziwnie mój GSR przy spokojnej jeździe wchodzi na wysokie temperatury rzędu 90-96 st C. Na trasie jak leciłlem to pokazuje 80 st C
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
No to nie masz co jechać w zasadzie jedziesz wolno wolniej chłodzisz, wolniej chłodzisz wspomaga cię wiatrak i teraz najlepsze :mrgreen: wygoogluj przy jakiej temperaturze się włącza a zobaczysz, że jeszcze pewnie masz zapas. Do mechaniora to jedź jak po temperaturze granicznej kiedy włącza się wiatrak temperatura nadal rośnie. Choć w zasadzie to nie wiem czy gsr ma wymuszone chłodzenie ale temp. 90 do 100 to normalna temperatura pracy, przynajmniej tak mi się mocno wydaje
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
-
- Śmigający po niebiańskich trasach
- Posty: 35
- Rejestracja: ndz, 8 maja 2016, 08:20
- Województwo: podlaskie
Re: serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
Możesz zajrzeć jeszcze do Adama Mulawy na ul. Porzeczkowej wzw Kościoła na ul. Berlinga. Jeden z pierwszych mechaniorów od motocykli w Białymstoku.
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
No dobra a co na to instrukcja ??
"Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego
Po włączeniu stacyjki wyświetlacz testuje się przez 2 sekundy, a następnie podaje temperaturę
płynu chłodzącego. Przy temperaturze płynu poniżej 20°C wyświetlone zostaje wskazanie „- - -„
. Przekroczenie temperatury 120°C spowoduje zapalenie kontrolki (10) oraz miganie wskazania
temperatury. Po przekroczeniu temp. 140°C na wyświetlaczu ukaże się napis „HI”; lampka
ostrzegawcza (10) pozostaje zapalona.
UWAGA
Jazda motocyklem w przypadku, gdy temperatura płynu chłodzącego przekracza
dozwoloną granicę może doprowadzić do przegrzania i uszkodzenia silnika. Jeżeli
temperatura płynu chłodzącego jest zbyt wysoka (przekracza 120°C) i zapala się lampka
ostrzegawcza należy zatrzymać motocykl i zaczekać, aż silnik ostygnie.
Nie należy uruchamiać silnika do momentu, aż wskazanie temperatury nie spadnie poniżej
120°C."
Motocykl to nie ciastko z kremem, samochód w trasie trzyma 90 st jak jest mniej to jest niedogrzany i spala więcej. Wnioski ?? Masz sprawny motocykl
"Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego
Po włączeniu stacyjki wyświetlacz testuje się przez 2 sekundy, a następnie podaje temperaturę
płynu chłodzącego. Przy temperaturze płynu poniżej 20°C wyświetlone zostaje wskazanie „- - -„
. Przekroczenie temperatury 120°C spowoduje zapalenie kontrolki (10) oraz miganie wskazania
temperatury. Po przekroczeniu temp. 140°C na wyświetlaczu ukaże się napis „HI”; lampka
ostrzegawcza (10) pozostaje zapalona.
UWAGA
Jazda motocyklem w przypadku, gdy temperatura płynu chłodzącego przekracza
dozwoloną granicę może doprowadzić do przegrzania i uszkodzenia silnika. Jeżeli
temperatura płynu chłodzącego jest zbyt wysoka (przekracza 120°C) i zapala się lampka
ostrzegawcza należy zatrzymać motocykl i zaczekać, aż silnik ostygnie.
Nie należy uruchamiać silnika do momentu, aż wskazanie temperatury nie spadnie poniżej
120°C."
Motocykl to nie ciastko z kremem, samochód w trasie trzyma 90 st jak jest mniej to jest niedogrzany i spala więcej. Wnioski ?? Masz sprawny motocykl
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
Re: serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
Wiatrak chłodnicy włączał się dopiero przy 95-96 st C i zbijał temp do 90 i się wyłączał. Trochę się zdygałem tymi temperaturami i spanikowałem, bo moto zgasiłem pospiesznie i temp znów skoczyła do 100 st. Wiadomo w garażu przewiewu nie ma Jeżdżę sobie spacerkowo 60 góra 80 km/h bo już się w życiu szybko najeździłem za młodziaka.KROPEK pisze:Do mechaniora to jedź jak po temperaturze granicznej kiedy włącza się wiatrak temperatura nadal rośnie. Choć w zasadzie to nie wiem czy gsr ma wymuszone chłodzenie ale temp. 90 do 100 to normalna temperatura pracy, przynajmniej tak mi się mocno wydaje
Teraz to powrót do motocyklowego hobby sprzed wielu, wielu lat. Obroty kręcę góra 6tys i aż strach pomyśleć co tam czeka powyżej 8-9 tys
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Dzięki bardzo za cytat z instrukcji. Już prawie wszystko jasne.
KROPEK pisze:No dobra a co na to instrukcja ??
"Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego
Po włączeniu stacyjki wyświetlacz testuje się przez 2 sekundy, a następnie podaje temperaturę
płynu chłodzącego. Przy temperaturze płynu poniżej 20°C wyświetlone zostaje wskazanie „- - -„
. Przekroczenie temperatury 120°C spowoduje zapalenie kontrolki (10) oraz miganie wskazania
temperatury. Po przekroczeniu temp. 140°C na wyświetlaczu ukaże się napis „HI”; lampka
ostrzegawcza (10) pozostaje zapalona.
UWAGA
Jazda motocyklem w przypadku, gdy temperatura płynu chłodzącego przekracza
dozwoloną granicę może doprowadzić do przegrzania i uszkodzenia silnika. Jeżeli
temperatura płynu chłodzącego jest zbyt wysoka (przekracza 120°C) i zapala się lampka
ostrzegawcza należy zatrzymać motocykl i zaczekać, aż silnik ostygnie.
Nie należy uruchamiać silnika do momentu, aż wskazanie temperatury nie spadnie poniżej
120°C."
Motocykl to nie ciastko z kremem, samochód w trasie trzyma 90 st jak jest mniej to jest niedogrzany i spala więcej. Wnioski ?? Masz sprawny motocykl
Ostatnio zmieniony śr, 11 maja 2016, 12:47 przez Bob, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- BS Brother
- Posty: 949
- Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Re: serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
Nie jedź do DzięciołaBob pisze:Dzięki Panowie. Zalecę najpierw do tego na Dojlidach, bo jakoś tak dziwnie mój GSR przy spokojnej jeździe wchodzi na wysokie temperatury rzędu 90-96 st C. Na trasie jak leciłlem to pokazuje 80 st C
Zajedź lepiej do Zaścianek do Maxa (Romek) MaxMoto
Nie znam lepszego fachowca od motocykli.
mobile: +48 888 587 587
Re: serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
Czyli Dzięcioł to na Dojkach, a u Maxa opnę tylną wymienić, wyważyć można ? bo też muszę to zrobić tylko wcześniej kupić jakaś sensowną, bo fabryczne ledwo 10 tys wytrzymały. Trochę dziwne. Przednia jeszcze oki się wydaje, ale tylna po środku bez bieżnika już Bridgestone Battlax BT014Remi pisze:Nie jedź do DzięciołaBob pisze:Dzięki Panowie. Zalecę najpierw do tego na Dojlidach, bo jakoś tak dziwnie mój GSR przy spokojnej jeździe wchodzi na wysokie temperatury rzędu 90-96 st C. Na trasie jak leciłlem to pokazuje 80 st C
Zajedź lepiej do Zaścianek do Maxa (Romek) MaxMoto
Nie znam lepszego fachowca od motocykli.
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
Nie dziwne, opony mają kleić do drogi a nie długo służyć. Przeciętna żywotność dobrej opony to 6 do 8 tyś jak delikatnie jeździsz na słabym sprzęcie. Jakość opony przekłada się głównie na komfort jazdy i bezpieczeństwo a nie na długowieczność. Przeważnie można liczyć dwie tylne gumy na jedną przednią.
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
Re: serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
Zgadałem się kiedyś z gościem po trasie i ten Jegomość na Bandycie 650 ( K12) miał fabryczne gumy które przejechały 18 tys km ? jak to możliwe. Przednia trwalsza ? Przecież hamująca, no ale napędu nie przenosi to fakt. Sorki za lamerskie rozważania, ale dawniej to były inne motory i inne opony. Dzisiaj jakoś dziwnie jestKROPEK pisze: Przeciętna żywotność dobrej opony to 6 do 8 tyś jak delikatnie jeździsz na słabym sprzęcie......
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
Dzisiaj jest bezpieczniej, szukaj odpowiednich opon do swojego moto, żeby trzymały się drogi jak magnes :mrgreen: . Zużyciem będziesz przejmował się potem. Zależy ono od wielu czynników. Stanu nawierzchni, stanu motocykla, mocy i sposobie jej wykorzystywania przez jeźdźca. Kiedyś na głowach były kaski np orzeszek, leżą na półkach, strychach itp. Mają nadal twarde skorupy ale czy są bezpieczne ?? Jeden zużyje gumy po 18 inny po 8 a są artyści u których po 3 tyś. Nie ma śladu opony. To ty masz przejechać nieograniczony dystans nie opona
Przyczepności :mrgreen:
Przyczepności :mrgreen:
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1821
- Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymane Polubienia: 8
Re: serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
Nie wiem jak inne, ale PR2 (ma opinię dobrej) wytrzymują 3 razy tyle, w średnim mocowo sprzęcie, pod ciężkim kierownikiem. Pierwszy komplet zmieniałem, ze względu na kończący się przód (z lewej strony). Może mam źle zbieżność ustawioną:) Żywotność o której piszesz, dotyczy bardziej miękkich, sportowych opon na tor. Kolega póki co się chyba nie wybiera, wiec wystarczą turystyki.KROPEK pisze:Nie dziwne, opony mają kleić do drogi a nie długo służyć. Przeciętna żywotność dobrej opony to 6 do 8 tyś jak delikatnie jeździsz na słabym sprzęcie. Jakość opony przekłada się głównie na komfort jazdy i bezpieczeństwo a nie na długowieczność. Przeważnie można liczyć dwie tylne gumy na jedną przednią.
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
Re: serwis, doświadczony serwisant SUZUKI w Białymstoku
Wyszukałem jeszcze alternatywę dla Michelina w postaci Dunlop Sportmax Roadsmart 180/55 R 17 73W podobno prowadzi moto na suchym lepiej niż PR2, a ja przecież w deszczu nie przewiduje jeździć. Jeszcze Bridgestone Battlax BT 021 - opona jakby niczego sobie, ale tez nie szczególna jakaś, ale cena dobra