Przesiadka z GS500 na>>> SV650S

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Herpu

Przesiadka z GS500 na>>> SV650S

Post autor: Herpu »

Wiem ze duzo osob przesiadlo z z gsow na svki!
Kieruje do nich to zapytanie,jak wrazenia?opiszcie wszystko,prowadzenie,moc,wygode co wam przyjdzie na mysl o tym motorku!

I ogolnie czy warto kupic sv? bo widze ze te motory mimo malych przebiegow i rocznikow nie stoja wcale duzo!
Ostatnio zmieniony ndz, 7 maja 2006, 20:22 przez Herpu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kynias
BS Brother
BS Brother
Posty: 674
Rejestracja: czw, 29 wrz 2005, 13:54
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kynias »

Witam.
Ja wlasnie przesiadlem sie z GS 500 na SV 650S... I jestem zadowolony :)
Mocy w zupelnosci wystarczy, bardzo fajnie przyspiesza, wyprzedzanie to przyjemnosc :) vmaxa jeszcze niesprawdzalem bo poco ?! bo przeciez nie o to tu chodzi... Pozycja kierowcy ok tylko po dluzszym smiganiu tylek boli (150km-twarde siedzenie...)
Sapalnie tez w normie - moja sztuka pali w granicach 5-6l (a mam zamontowany glosny tlumik)
no i ten dzwiek V-ki REWELKA... :D
Niewiem co jeszcze pisac - zadaj konkretne pytanie to odpowiem...
Pozdro
Kynias

........ -> GSX-R 600 K8 -> R6 -> GSF 1250A -> GSX 1300R Hayabusa -> ...

W zakręt można wejść z każdą prędkością - gorzej z wyjściem z niego…

Tel. 500273677
Herpu

Post autor: Herpu »

Podoba mi sie dokladnie taka jak ty masz...kolor najbardziej!
Nigdy nie przepadalem za zoltym ale sv on wybitnie pasuje.

Pytanie hmm jak sie jezdzi z pasazerem?u mnie to wazne bo dziewczyna uwielbia zemnna jezdzic a na gsie narzeka....:/
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2431
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Post autor: Rostwór »

będziesz musiał się na pewno przyzwyczaić do jeżdżenia fałką. Zupełnie inaczej moto zachowuje się przy odpuszczeniu gazu, znacznie mocniej hamuje i to jest bardzo fajne:)
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
Kynias
BS Brother
BS Brother
Posty: 674
Rejestracja: czw, 29 wrz 2005, 13:54
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kynias »

Niejechalem jako pasazer wiec niewiem, ale z tego co mowia to na dluzsze trasy niebardzo - kiepska pozycja (siedzi sie wysoko i bardzo zgiete kolana...) Ale male wypady za miasto napewno wytrzyma...

Mi osobiscie lepiej jezdzi sie samemu - ale to chyba normalne... :P

Masz juz jakis konkretny model na oku czy to sa narazie tylko plany ?!

PS
No dokladnie Rostwór ma racje. Praktycznie nietrzeba uzywac hamulca (no chyba ze chcesz sie szybko zatrzymac) ... Przy hamowaniu silnikiem moto fajnie gada... :D a jak sie jeszcze zrobi redukcje (dwa w dol...) to wogole SUPER :D
Kynias

........ -> GSX-R 600 K8 -> R6 -> GSF 1250A -> GSX 1300R Hayabusa -> ...

W zakręt można wejść z każdą prędkością - gorzej z wyjściem z niego…

Tel. 500273677
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2431
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Post autor: Rostwór »

ale nie wszyscy to lubhią, więc dobrze by było, gdybyś się najpierw przejechał i zobaczył, jak to jest. Ja to uwielbiam i jak ostatnio usiadłem na rzędówki, to czegoś mi w nich brakowało:)
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
Herpu

Post autor: Herpu »

Jezdzilem na rzedowce i podoba mi sie to!
Wynika z tego ze czesto trzeba odkrecac i to duzo a to lubie :D wogole taki silnik jesli sie nie myle ma duza moc przy niskich obrotach?
Herpu

Post autor: Herpu »

Krynias narazie plan jest taki!

Albo jezdze jeszcze ten sezon na gsie sprzedaje i przez zimie uciulam i kupie gixera takiego do 16tys albo sprzedane na gazie gsa za 5tys. dokladam drugie 5tys. i kupie jeszcze teraz sv!
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

Pamietaj, ze male przebiegi w svkach czesto wynikaja z tego, ze w czasie wypadku pierwsze leca zegary!
ObrazekObrazek
Herpu

Post autor: Herpu »

figer no tak!Jak bede mial juz cos na oku to spotykamy sie i jedziecie zemna na ogledziny co wy na to?A potem ew. flaszeczka-browarek i jakiegos grilla walniemy :)
Kynias
BS Brother
BS Brother
Posty: 674
Rejestracja: czw, 29 wrz 2005, 13:54
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kynias »

NO dokladnie w czasie dzwona pierwsze zegary...wymiana na nowe i przebieg bardzo maly...
a poza tym zaden problem cofnac je...
Wiec lepiej uwazac...!!
moim zdaniem lepiej kupic moto z wiekszym przebiegiem ale pewnym niz piecio letni z przebiegiem 5 tys (nierealne) ....
Pozdro
Kynias

........ -> GSX-R 600 K8 -> R6 -> GSF 1250A -> GSX 1300R Hayabusa -> ...

W zakręt można wejść z każdą prędkością - gorzej z wyjściem z niego…

Tel. 500273677
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

Pamietaj, ze male przebiegi w svkach czesto wynikaja z tego, ze w czasie wypadku pierwsze leca zegary!
Jeżeli obrotka opada wolniej niż obroty ,to możesz być PRAWIE pewien ze był walnięty. Niewiem czemu tak jest ale to standartowe uszkodzenie w SV.
Herpu

Post autor: Herpu »

boczu pisze:
Pamietaj, ze male przebiegi w svkach czesto wynikaja z tego, ze w czasie wypadku pierwsze leca zegary!
Jeżeli obrotka opada wolniej niż obroty ,to możesz być PRAWIE pewien ze był walnięty. Niewiem czemu tak jest ale to standartowe uszkodzenie w SV.
boczu skad to wiesz?to chodzi tylko o sv?
I pytanko do ciebie jezdziles sv? bo teraz masz bandziora nie?
bs tez mnie kusi...
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

Tak jezdziłem , sporo. Powiem tak ... ośągi praktycznie identyczne , wyscigi SV vs. B6 wygra lepszy kierowca 8) Sv jak dla mnie (prawie :lol: 180cm 84kg) troche za mała . W SV trzeba uważać na gaz , troche za dużo w winklu i potrafi ponieść , pozatem maszyna ULTRA LEKKA. B6 .... napewno lepszy na trase , chociaż w mieście prowadzi mi sie go równie dobrze jak GS. Obydwa motocykle są bardzo dopracowane więc wybór zależy od tego jak chcesz jeździć. Sv ma jedną poważną (dla mnie) zalete idzie lepiej na gume :) i to jedyna przewaga , pasażera raczej nie weźmiesz wejdzie tylko drobna dziewczyna albo karzełek :lol: ewentualnie kaczyński :lol: :lol: :lol: ale kto by go chciał na plecaczek :)


miasto SV 1 B6 1
trasa SV0 B6 1
wygoda SV 0 B6 1
guma SV 1 B6 0

To jest tylko subiektywna ocena , zależy w dużej mierze od tego czego oczekujesz od motocykla
Ostatnio zmieniony pn, 8 maja 2006, 16:03 przez Bachmiński, łącznie zmieniany 1 raz.
Herpu

Post autor: Herpu »

Kaczynski odpada fujjjjj.... :shock:

Ja mam 172cm i 80kg bez nadwagi (tkanki tluszczowej) :P mysle ze sv byla by w sam raz!
Troche bardziej mi sie podoba niz bandit zwlaszcza wersja z zabodowana to chyba S tak? bo N to wlasnie naked?

Troche wazny dla mnie ten plecaczek bo duzo jezdze z laska hmm narazie to chyba jedyny minus sv
ODPOWIEDZ