Intruder 1400 skład mieszanki

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Intruder 1400 skład mieszanki

Post autor: luzik »

nowa dysza ma ten sam rozmiar ?
wymieniana była dysza główna ? czy ta pomocnicza ? bo to 2 różne elementy
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
gizmok
Podpatrywacz
Posty: 10
Rejestracja: czw, 16 cze 2016, 23:15
Województwo: dolnośląskie

Re: Intruder 1400 skład mieszanki

Post autor: gizmok »

Tak jak wcześniej pisałem bawiłem się zestawem factory pro 3 były zmieniane obie dysze i iglice też filtry na stożki k/n maszyna dostała w tedy niezłego kopa jak to po takiej modyfikacji moment przesunął się trochę na wyższe obroty ale pracowało to trochę niestabilnie jak sie później dowiedziałem ,była to wina tłumików chociaż były porozwiercane ,były to tłumiki oryginalne a na tym tego nie da się dobrze zestroić .Wybór padł na tłumiki supertrappa właśnie na nie oczekuje ,płyną ze stanów .Więc powróciłem do oryginalnych ustawień czyli dysz i filtrów ,na factory pro też wolnych obrotów nie mogłem podnieść .Motocykl chodzi pięknie nie strzela wkręca się idealnie tylko te wolne obroty, podciągnięte są linką główną ale to nie jest rozwiązanie problemu .Nie wiem czy problem nie leży gdzieś w okolicy tej mniejszej membrany jest ona cała ,tylko z tego co wiem odpowiada ona za od ciecie paliwa przy tzw hamowaniu silnikiem ,i czy ona mi gdzieś nie blokuje paliwa na wolnych obrotach.
ODPOWIEDZ