GSX1250FA pierwsze wrażenia

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

mariusz-n2
The Real One
The Real One
Posty: 2577
Rejestracja: czw, 1 maja 2014, 22:55
Województwo: mazowieckie
Polubił posty: 1
Otrzymane Polubienia: 3

Re: GSX1250FA pierwsze wrażenia

Post autor: mariusz-n2 »

W hajce przy przelotowej 200 km wyszło mi też 6,5 L.
Realnie pewnie trochę więcej bo rozliczone wspólnie
(zbiornik pod korek ) z normalną eksploatacją.Tak czy siak ,niedużo.
Tu pewnie kłania się doskonała aerodynamika halinki oraz mniejsza powierzchnia oporu,
bo hajka jest niższa i bardziej "rozciągnięta "
Ostatnio zmieniony pt, 30 wrz 2016, 10:19 przez mariusz-n2, łącznie zmieniany 1 raz.
nastoletnie początki to stary JUNAK,potem dłuuugo nic,Powrót to H... jednoślad ps 150,4 sezony gsx 1250 fa,
Czarna Hayabusa L 4, III generacja hajki 2022

Pragnę realizować dotychczas niespełnione marzenia
compare

Re: GSX1250FA pierwsze wrażenia

Post autor: compare »

Dzięki za info o Waszych doświadczeniach, wychodzi na to, że mam normalne spalanie. A propos wskaźnika poziomu paliwa, mam taki plan, żeby kiedyś zabrać 3-4L paliwa w bańkę i spraktykować ile da się przejechać do zatrzymania maszyny na suchym zbiorniku. Sam się przekonam ile można przejechać ;)
KROPEK
Moderator
Moderator
Posty: 6448
Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Polubił posty: 17
Otrzymane Polubienia: 22

Re: GSX1250FA pierwsze wrażenia

Post autor: KROPEK »

Wg mnie to dobrze, że komp wcześnie przypomina o tankowaniu. Najbardziej się to przyda na autostradzie.
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
mariusz-n2
The Real One
The Real One
Posty: 2577
Rejestracja: czw, 1 maja 2014, 22:55
Województwo: mazowieckie
Polubił posty: 1
Otrzymane Polubienia: 3

Re: GSX1250FA pierwsze wrażenia

Post autor: mariusz-n2 »

compare pisze:Dzięki za info o Waszych doświadczeniach, wychodzi na to, że mam normalne spalanie. A propos wskaźnika poziomu paliwa, mam taki plan, żeby kiedyś zabrać 3-4L paliwa w bańkę i spraktykować ile da się przejechać do zatrzymania maszyny na suchym zbiorniku. Sam się przekonam ile można przejechać ;)
Ja już przetestowałem ,2 lata temu kręcąc się po wschodnich rubieżach Polski,
bocznymi drogami ,kiepskiej jakości,które skastrowały prędkość przelotu do 80-90 km/h,
uzyskalem gsx-em zasięg 326 km i zostało jeszcze trochę paliwa .
Idąc za ciosem poprawiłem ten wynik do~350 km,ale skończyło się kilkusetmetrowym pchaniem
moto do stacji benzynowej,ha,ha :mrgreen:
I udało mi się wtedy zatankować 19,5 L paliwa ,przy czym zbiornik ma 19 L pojemności.
Wygląda na to ,że wypaliłem paliwo nawet z przewodów paliwowych,ha,ha
nastoletnie początki to stary JUNAK,potem dłuuugo nic,Powrót to H... jednoślad ps 150,4 sezony gsx 1250 fa,
Czarna Hayabusa L 4, III generacja hajki 2022

Pragnę realizować dotychczas niespełnione marzenia
ODPOWIEDZ