Suzuki GSX Inazuma 750 problem
Moderator: bohas
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1821
- Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymane Polubienia: 8
Re: Suzuki GSX Inazuma 750 problem
Nie jeździj po takich objawach. Przyczepa i do dobrego mechanika. Myślę, że bez zdjęcia
głowicy się nie obędzie. ..
głowicy się nie obędzie. ..
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
Re: Suzuki GSX Inazuma 750 problem
Okey. Czyli w domowych warunkach nawet nie ruszać tego?. A co do opiłków metalu w oleju to takich raczej brak.
Re: Suzuki GSX Inazuma 750 problem
Siemka. Tym razem mam pytanie. Czeka mnie wymiana silnika bądź jego remont generalny. Wygląda na to że wymiana będzie bardziej opłacalna. Znalazłem kilka ofert ale najbardziej intryguje opcja kupna silnika od Suzuki katana 750, podobno jest to ten sam silnik i będzie pasować do Inazumy jednak nie mam 100% czy to możliwe bez większych ingerencji co wy na to? pozdrawiam
Re: Suzuki GSX Inazuma 750 problem
Cześć
Udało mi się wsadzić silnik od gsxf 750 katana do Inazumy 750. Silnik odpalił choć jak narzazie nie ustawiałem gaźników i mam problemy z obrotami na biegu jałowym.
Mam też inny problem a dokładniej chodzi mi o wysprzęglik w postaci pręta, w tym miejscu mam delikatny wyciek oleju. Możecie mi powiedzieć co można z tym zrobić ewentualnie co może być przyczyną? z góry dzięki
Udało mi się wsadzić silnik od gsxf 750 katana do Inazumy 750. Silnik odpalił choć jak narzazie nie ustawiałem gaźników i mam problemy z obrotami na biegu jałowym.
Mam też inny problem a dokładniej chodzi mi o wysprzęglik w postaci pręta, w tym miejscu mam delikatny wyciek oleju. Możecie mi powiedzieć co można z tym zrobić ewentualnie co może być przyczyną? z góry dzięki
-
- The Real One
- Posty: 201
- Rejestracja: pt, 22 kwie 2011, 09:47
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Werchrata
Re: Suzuki GSX Inazuma 750 problem
przyczyną jest uszczelniacz popychacza sprzęgła, to jest pewne a teraz do ASO Suzuki kupić oryginalny lub poszukać zamiennik ale o zamiennik ciężko bo nie jest to typowy simmerig
GS 500 SF - Na Zawsze
XL1000V SD02 - Nieoczekiwany Adwenczer
DL1000 V-STROM K2 - Wielkie Zaskoczenie
XL1000V SD02 - Nieoczekiwany Adwenczer
DL1000 V-STROM K2 - Wielkie Zaskoczenie
Re: Suzuki GSX Inazuma 750 problem
Super dzięki za info. Co do wymiany uszczelniacza to cała robotę wykonuję od strony zębatki zdawczej ?Bociek pisze:przyczyną jest uszczelniacz popychacza sprzęgła, to jest pewne a teraz do ASO Suzuki kupić oryginalny lub poszukać zamiennik ale o zamiennik ciężko bo nie jest to typowy simmerig
-
- The Real One
- Posty: 297
- Rejestracja: śr, 3 maja 2017, 08:00
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Grójec
Re: Suzuki GSX Inazuma 750 problem
Adzer tak z ciekawości zapytam.Rozbierałeś ten stary silnik?Co tam się stało?
-
- The Real One
- Posty: 201
- Rejestracja: pt, 22 kwie 2011, 09:47
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Werchrata
Re: Suzuki GSX Inazuma 750 problem
Jeśli popychacz sprzęgła (ten tak zwany drut) masz od strony zębatki zdawczej oraz dźwigni zmiany biegów to tak. Ja zmieniałem u siebie w GS500 i wcale bym się nie zdziwił, iż będzie to ten sam rozmiar. Najlepiej wydziobać go śrubokrętem a jeśli śrubokręt nie zda egzaminu to wywiercić delikatnie dziurkę i wtedy szarpać śrubokrętem. Ważna Uwaga! Jeśli masz w silniku olej to poleci ! Polecam położyć go na jakies stare opony i zdjąć bak żeby paliwo nie pociekło lub spuścić paliwo (z gaźników trochę poleci paliwa ale to normalka).
GS 500 SF - Na Zawsze
XL1000V SD02 - Nieoczekiwany Adwenczer
DL1000 V-STROM K2 - Wielkie Zaskoczenie
XL1000V SD02 - Nieoczekiwany Adwenczer
DL1000 V-STROM K2 - Wielkie Zaskoczenie
Re: Suzuki GSX Inazuma 750 problem
Dokładnie silnika starego nie sprawdziłem ale na czwartym cylindrze i pierwszym cylindrze kompresja była praktycznie zerowa, pił olej na potęgę. Generalnie mechanik powiedział że koszty naprawy przenośna koszt motocykla.chicken19 pisze:Adzer tak z ciekawości zapytam.Rozbierałeś ten stary silnik?Co tam się stało?
Re: Suzuki GSX Inazuma 750 problem
Witam
panowie wiem że męcząca że mnie osoba i przepraszam za to ale czy ktoś może wie jaka jest optymalna temperatura pracy w takim olejku?
panowie wiem że męcząca że mnie osoba i przepraszam za to ale czy ktoś może wie jaka jest optymalna temperatura pracy w takim olejku?
-
- The Real One
- Posty: 201
- Rejestracja: pt, 22 kwie 2011, 09:47
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Werchrata
Re: Suzuki GSX Inazuma 750 problem
GS 500 SF - Na Zawsze
XL1000V SD02 - Nieoczekiwany Adwenczer
DL1000 V-STROM K2 - Wielkie Zaskoczenie
XL1000V SD02 - Nieoczekiwany Adwenczer
DL1000 V-STROM K2 - Wielkie Zaskoczenie
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re: Suzuki GSX Inazuma 750 problem
Tak to można z każdym pytaniem odsyłać do wujka google i nie potrzeba forum. Przecież wszystko można znaleźć w necie. :angry_smile:
Każdy silnik w różnych miejscach będzie miał inną temp. Jeśli chodzi o olejaka, to głównym czynnikiem chłodzącym jest powietrze i olej, który jest schładzany w chłodnicy. Jeśli zostanie przekroczona krytyczna temperatura oleju, to kończy się prawidłowe smarowanie. Optymalna temp. oleju to w przedziale 80-100 stopni. W upalne dni przy ostrym piłowaniu może być nawet 120-130 stopni ale jeszcze się nic złego nie dzieje. Wszystko zależy jak jedziesz i jaka temp na zewnątrz.Adzer pisze:Witam
panowie wiem że męcząca że mnie osoba i przepraszam za to ale czy ktoś może wie jaka jest optymalna temperatura pracy w takim olejku?
email: bohas@interia.pl
-
- The Real One
- Posty: 201
- Rejestracja: pt, 22 kwie 2011, 09:47
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Werchrata
Re: Suzuki GSX Inazuma 750 problem
Przepraszam jeśli mój link został uznany za nieuprzejmy ale cóż... w internecie jest bardzo wiele odpowiedzi na bardzo wiele pytań. Czasem można znaleźć łatwą odpowiedź a czasem prosimy o wyjaśnienie.
GS 500 SF - Na Zawsze
XL1000V SD02 - Nieoczekiwany Adwenczer
DL1000 V-STROM K2 - Wielkie Zaskoczenie
XL1000V SD02 - Nieoczekiwany Adwenczer
DL1000 V-STROM K2 - Wielkie Zaskoczenie
Re: Suzuki GSX Inazuma 750 problem
Okey. Dzięki wszystkim za pomoc. Udało mi się wsadzić silnik z Katana 750 do Inazumy 750. Silnik pracuje na starym gazniku jak narazie jest wszystko dobrze. Co do temperatury pracy OLEJAKA to ta może osiągnąć nawet 140 stopni wiele zależy od czynników zewnętrznych