Witam
Pewnie gdzieś jest na forum ale nie mogę znaleźć Czy ktoś z szanownych kolegów orientuje się jakie są wartości luzów zaworowych przy Suzuki intruderze vs750G Z góry dziękuję za odpowiedź Nie wiem czemu ale moto po czyszczeniu i synchro gaźników nadal szarpie tak przy prędkości 80-100 km/h strzela w wydech Może ktoś pomoże ?
Luzy zaworowe w suzuki intruderze 750
-
- Podpatrywacz
- Posty: 24
- Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 19:43
- Województwo: łódzkie
Luzy zaworowe w suzuki intruderze 750
WSK125,JunakM -10,Iż-49,JunakM-10, Y... jednoślad Virago 535, Suzuki Intruder vs750, Volusia VL800
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Luzy zaworowe w suzuki intruderze 750
Synchro..... i mieszanka
0,08-0,13mm wejście - wyjście
0,08-0,13mm wejście - wyjście
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- The Real One
- Posty: 399
- Rejestracja: pt, 18 mar 2016, 20:14
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Tuchola
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: Luzy zaworowe w suzuki intruderze 750
Takie coś znalazłem, nie wiem czy to dokładnie Twój model.
Dane techniczne:
VS750GL 1986 z kierownicą "bawole rogi"
Silnik: czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie V 45o, czopy korbowodowe przestawione o 45o, pojemność 747ccm, śred.xskok 80x74,7mm, chłodzony cieczą, rozrząd OHC, TSCC, 4 zawory na cylinder, luz zaworowy regulowany śrubkami, 2 gaźniki podciśnieniowe Mikuni 34mm, moc maksymalna 55KM @ 7500rpm, moment obrotowy 60,3Nm @ 5000rpm, stopień sprężania 10:1, mokra miska olejowa, alternator 230W, akumulator 12V-16Ah, zapłon elektroniczny tranzystorowy, 2 filtry powietrza papierowe,
Przeniesienie napędu: napęd pierwotny kołami zębatymi 71/42 (1,690), napęd końcowy wał Kardana 34/11 (3,090) , sprzęgło mokre wielotarczowe, hydrauliczne, skrzynia biegów mechaniczna 5-stopniowa, I- 32/14 (2,285), II- 31/19 (1,631), III- 27/22 (1,227), IV- 25/25 (1,000), V- 23/27 (0,851),
Podwozie: podwójna rama kołyskowa z rur stalowych, zawieszenie: przednie widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym, śr.39mm, skok 130mm, kąt główki ramy 56o45', tylne dwa elementy resorująco-tłumiace o skoku 90mm, z pięciostopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, hamulec przedni tarczowy 295mm, zacisk jednotłoczkowy, hamulec tylny bębnowy 180mm, koła szprychowe, ogumienie - przód: 80/90-21 48H, tył: 140/90-15 M/C 57H,
Wymiary i masy: długość 2225mm, szerokość 710mm, wysokość 1160mm, wysokość siedzenia 685mm, rozstaw osi 1545mm, masa sucha 196kg, masa pojazdu z płynami 215kg, zbiornik paliwa 12 l, rezerwa 3 l, promień skrętu 2,9m, kąt skrętu kierownicą 400, wyprzedzenie 145mm,
Osiągi: prędkość maksymalna 165km/h, przyspieszenie 0-100km/h 6,1sek, średnie zużycie paliwa 5,5 l/100km,
Dane eksploatacyjne: świece zapłonowe - NGK DPR8EA-9, płyn chłodniczy - 1,7l, obroty biegu jałowego - 900-1100rpm, ciśnienie w ogumieniu - przód: 200kPa, tył: 225kPa, olej silnikowy SAE10W40 API SE - 2,8l (wymiana z filtrem), olej w przekładni końcowej SAE90 GL5 200ml, ciśnienie sprężania - 1450kPa, olej zawieszenia przedniego SAE10W - 337ml, luz zaworowy ssące i wydechowe 0,08-0,13mm, śruba skład mieszanki wykręcona o 3,5obr.,
Dane techniczne:
VS750GL 1986 z kierownicą "bawole rogi"
Silnik: czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie V 45o, czopy korbowodowe przestawione o 45o, pojemność 747ccm, śred.xskok 80x74,7mm, chłodzony cieczą, rozrząd OHC, TSCC, 4 zawory na cylinder, luz zaworowy regulowany śrubkami, 2 gaźniki podciśnieniowe Mikuni 34mm, moc maksymalna 55KM @ 7500rpm, moment obrotowy 60,3Nm @ 5000rpm, stopień sprężania 10:1, mokra miska olejowa, alternator 230W, akumulator 12V-16Ah, zapłon elektroniczny tranzystorowy, 2 filtry powietrza papierowe,
Przeniesienie napędu: napęd pierwotny kołami zębatymi 71/42 (1,690), napęd końcowy wał Kardana 34/11 (3,090) , sprzęgło mokre wielotarczowe, hydrauliczne, skrzynia biegów mechaniczna 5-stopniowa, I- 32/14 (2,285), II- 31/19 (1,631), III- 27/22 (1,227), IV- 25/25 (1,000), V- 23/27 (0,851),
Podwozie: podwójna rama kołyskowa z rur stalowych, zawieszenie: przednie widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym, śr.39mm, skok 130mm, kąt główki ramy 56o45', tylne dwa elementy resorująco-tłumiace o skoku 90mm, z pięciostopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, hamulec przedni tarczowy 295mm, zacisk jednotłoczkowy, hamulec tylny bębnowy 180mm, koła szprychowe, ogumienie - przód: 80/90-21 48H, tył: 140/90-15 M/C 57H,
Wymiary i masy: długość 2225mm, szerokość 710mm, wysokość 1160mm, wysokość siedzenia 685mm, rozstaw osi 1545mm, masa sucha 196kg, masa pojazdu z płynami 215kg, zbiornik paliwa 12 l, rezerwa 3 l, promień skrętu 2,9m, kąt skrętu kierownicą 400, wyprzedzenie 145mm,
Osiągi: prędkość maksymalna 165km/h, przyspieszenie 0-100km/h 6,1sek, średnie zużycie paliwa 5,5 l/100km,
Dane eksploatacyjne: świece zapłonowe - NGK DPR8EA-9, płyn chłodniczy - 1,7l, obroty biegu jałowego - 900-1100rpm, ciśnienie w ogumieniu - przód: 200kPa, tył: 225kPa, olej silnikowy SAE10W40 API SE - 2,8l (wymiana z filtrem), olej w przekładni końcowej SAE90 GL5 200ml, ciśnienie sprężania - 1450kPa, olej zawieszenia przedniego SAE10W - 337ml, luz zaworowy ssące i wydechowe 0,08-0,13mm, śruba skład mieszanki wykręcona o 3,5obr.,
LS 650 Savage - odjechał
H...a Deauville - czas na wygodę
H...a Deauville - czas na wygodę
-
- Podpatrywacz
- Posty: 24
- Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 19:43
- Województwo: łódzkie
Re: Luzy zaworowe w suzuki intruderze 750
1. W sensie że synchronizacja źle została zrobiona ? Pytam bo ponoć mechanik mył gaźniki i robił synchroosama pisze:Synchro..... i mieszanka
0,08-0,13mm wejście - wyjście
2 .Na obydwóch parach zaworów luz taki sam ?
WSK125,JunakM -10,Iż-49,JunakM-10, Y... jednoślad Virago 535, Suzuki Intruder vs750, Volusia VL800
-
- Podpatrywacz
- Posty: 24
- Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 19:43
- Województwo: łódzkie
Re: Luzy zaworowe w suzuki intruderze 750
W tego co wysłał Eddy70 wychodzi na to że na obydwóch Wielkie dzięki koledzy
WSK125,JunakM -10,Iż-49,JunakM-10, Y... jednoślad Virago 535, Suzuki Intruder vs750, Volusia VL800
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Luzy zaworowe w suzuki intruderze 750
synchro w intruzie to długi i szeroki temat....
sam muszę sobie po raz 3 w tym roku zrobić bo za każdym razem coś nei tak...
sam muszę sobie po raz 3 w tym roku zrobić bo za każdym razem coś nei tak...
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl