Cześć,
od dłuższego czasu nosze się z zamiarem kupienia czegoś sportowego, co bedzie przede wszystkim na tor, ale również na ulicę od czasu do czasu.
Na tapecie są oczywiście Y... jednoślad R6, CBR 600 RR i GSR 600.
Każdym już się przejechałem. Najwięcej Yamahą, i na niej miałem najlepsze wyniki. CRB'ka odpadła - składa się za szybko, do samej ziemi . Ale kolega ma GSXR'a na sprzedaż, i się mocno zastanawiam.
I w związku z tym mam pytania:
- jaka jest różnica między K6 a K7 ? Czy jakakolwiek ?
- GSXR ma słaby dół - coś da się z tym zrobić (ma Power Comandera ta sztuka, ale dalej słabo).
- da się podnieść trochę kierownicę ? Mam wrażenie, że jest bardzo nisko względem ogona, i "nurkuję" na niej bardziej niż na R6.
Myślę by wziąć tego GSXR'a (ma papiery), pojeździć rok po torze, potem przygotować na drogę i pchnąć. Dostaję zapasowe owiewki i zapasowy silnik w komplecie.
GSXR do nauki po torze to dobry pomysł ? Ktoś ma jakieś doświadczenia ?
Pozdro
Qubek
GSX-R 600 K6 a K7 - jakieś różnice
Moderator: Emil
-
- BS Brother
- Posty: 168
- Rejestracja: pt, 28 mar 2014, 23:25
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
GSX-R 600 K6 a K7 - jakieś różnice
R12000 GS ADV L8, R6 RJ11 K8, S1000RR L7, był GSX 650 F K8, DL 650 VStrom K4
e-mail: qubeczek1@gmail.com
mobile: 607 884 963
e-mail: qubeczek1@gmail.com
mobile: 607 884 963
-
- Moderator
- Posty: 4324
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: Suzuki GSXR 600 K6 a K7 - jakieś różnice
Najpierw się zastanów czy co chcesz bo porównujesz motocykle do GSRa
jak masz podniesiony tył to wszystko będzie szybciej nurkować i się składać, składanie to zaleta a nurkowanie się ustawia zawieszeniem
jak masz PC to może być daleko od oryginału, ale każda 600 ma słaby dół bo tego się nie używa, szczególnie na torze więc to nie problem, nie schodź poniżej 8-10krpm i będzie git (tak wachluj biegami żeby trzymać ciągle między max momentem i max mocą), dostroić to najłatwiej odpowiednim przełożeniem, ale najpierw pojeździj sobie na max serii (z dostrojeniem zawieszenia) i dopiero kombinuj, ew. podnieś podnóżki
co do różnic to suzuki zmienia generację co 2 lata, najpierw litr a potem mniejsze, nie pamiętam jak to było dokładnie czy K5/K6 to to samo czy K6/K7, w każdym razie te generacje różniły się głównie sposobem siedzenia i kształtem baku (tak to wygląda z mojego punktu widzenia) - z czego mi osobiście ta starsza bardziej pasowała
jak masz podniesiony tył to wszystko będzie szybciej nurkować i się składać, składanie to zaleta a nurkowanie się ustawia zawieszeniem
jak masz PC to może być daleko od oryginału, ale każda 600 ma słaby dół bo tego się nie używa, szczególnie na torze więc to nie problem, nie schodź poniżej 8-10krpm i będzie git (tak wachluj biegami żeby trzymać ciągle między max momentem i max mocą), dostroić to najłatwiej odpowiednim przełożeniem, ale najpierw pojeździj sobie na max serii (z dostrojeniem zawieszenia) i dopiero kombinuj, ew. podnieś podnóżki
co do różnic to suzuki zmienia generację co 2 lata, najpierw litr a potem mniejsze, nie pamiętam jak to było dokładnie czy K5/K6 to to samo czy K6/K7, w każdym razie te generacje różniły się głównie sposobem siedzenia i kształtem baku (tak to wygląda z mojego punktu widzenia) - z czego mi osobiście ta starsza bardziej pasowała
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 168
- Rejestracja: pt, 28 mar 2014, 23:25
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Re: GSX-R 600 K6 a K7 - jakieś różnice
Oczywiście chodziło o gsXr'a.
R12000 GS ADV L8, R6 RJ11 K8, S1000RR L7, był GSX 650 F K8, DL 650 VStrom K4
e-mail: qubeczek1@gmail.com
mobile: 607 884 963
e-mail: qubeczek1@gmail.com
mobile: 607 884 963
-
- Moderator
- Posty: 4324
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: GSX-R 600 K6 a K7 - jakieś różnice
do nauki będzie ten najlepszy co masz najtaniej zakup i części
600 to świat i ludzie, nawet można zacząć od mniejszego czegoś spokojnie, a dzięki słabemu dołowi masz dodatkową lekcję prawidłowego wejścia w zakręt - nie nadrobisz daniem ognia na wyjściu
słabszy sprzęt to dodatkowo mniejszy stres przed kręceniem gazu do końca, bo się nie boisz że Cię koło nakryje (i tak zawsze jakoś ten gaz nie był otwarty do końca mimo że podczas jazdy wydawało się inaczej ale weryfikacja kamery po jeździe była nieubłaganą porażką )
600 to świat i ludzie, nawet można zacząć od mniejszego czegoś spokojnie, a dzięki słabemu dołowi masz dodatkową lekcję prawidłowego wejścia w zakręt - nie nadrobisz daniem ognia na wyjściu
słabszy sprzęt to dodatkowo mniejszy stres przed kręceniem gazu do końca, bo się nie boisz że Cię koło nakryje (i tak zawsze jakoś ten gaz nie był otwarty do końca mimo że podczas jazdy wydawało się inaczej ale weryfikacja kamery po jeździe była nieubłaganą porażką )
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: GSX-R 600 K6 a K7 - jakieś różnice
K6/K7 różnica tylko w malowaniach .
Brak dołu - pewnie przelot / PC + zablokowany zawór wydechowy = brak mocy na dole
Brak dołu - pewnie przelot / PC + zablokowany zawór wydechowy = brak mocy na dole
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E