Vl800 problem z odpaleniem
-
- Podpatrywacz
- Posty: 22
- Rejestracja: sob, 27 maja 2017, 16:16
- Województwo: świat i okolice
Re: Vl800 problem z odpaleniem
Paliwko swieze z wczoraj, a juz bylem teraz gotowy ruszyc a baba znów focha
-
- Podpatrywacz
- Posty: 22
- Rejestracja: sob, 27 maja 2017, 16:16
- Województwo: świat i okolice
Re: Vl800 problem z odpaleniem
Bak zdjety sprawdzam iskrr, Prawdopodobnie problem z elektryka, iskra raz jest raz nie ma, bawilem sie 10 razy z przerwami krecilem, to z iskrą jak z odpaleaniem raz odpali pozniej nie i tak w koło, akumulator nowy z 1/2 roku ma, ale wczoraj i dzisiaj jak go probowalem podladowac to co ktorys raz wyskakiwał "błąd" na prostowniku, czy to moze swiadczyc ze cos w nim?
Wyjasnialo to by dlaczego nigdy podczas jazdy nie ma problemow bo jest ładowanie. Dobrze kminie?
CO Z PRĄDEM moze byc tylko podczas odpalania, ze ma wpływ na iskre? Pomysly prosze
Wyjasnialo to by dlaczego nigdy podczas jazdy nie ma problemow bo jest ładowanie. Dobrze kminie?
CO Z PRĄDEM moze byc tylko podczas odpalania, ze ma wpływ na iskre? Pomysly prosze
Re: Vl800 problem z odpaleniem
Sprawdź akumulator, że nowy to nic nie znaczy. Może być cela wadliwa i z paleniem będzie kłopot.
-
- Podpatrywacz
- Posty: 22
- Rejestracja: sob, 27 maja 2017, 16:16
- Województwo: świat i okolice
-
- BS Brother
- Posty: 2359
- Rejestracja: wt, 28 maja 2013, 06:16
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Raszyn k/Wawa
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 38
Re: Vl800 problem z odpaleniem
Jeżeli rozrusznik kręci w normalnym tempie, bez zwolnień itp. to raczej prądu starczy na iskrę.
W końcu największy pobór mocy podczas rozruchu idzie na rozrusznik
Podłącz pod akumulator samochodowy wykluczysz jedną opcję
W końcu największy pobór mocy podczas rozruchu idzie na rozrusznik
Podłącz pod akumulator samochodowy wykluczysz jedną opcję
SV 650N K6 -->
S1000XR (unicestwiony - uczulony na trawę) -->
1290 SA S ( pomarańczowa wścieklizna )
S1000XR (unicestwiony - uczulony na trawę) -->
1290 SA S ( pomarańczowa wścieklizna )
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Vl800 problem z odpaleniem
brak iskry, należy sprawdzić:
- czujnik stopki bocznej
- wyłącznik na kierownicy (otworzyć i wyczyścić styki)
- wiązka idąca od kiery - może podczas składania po robieniu gaźników, gdzieś się któryś konektor poluzował / nie styka poprawnie (ja tak właśnie miałem ostatnio po robieniu gaźników)
- jeżeli powyższe nie pomogły, a iskry brakuje na jednej świecy - wtedy sprawdzić daną cewkę. Jeżeli nie ma iskry na obu jednocześnie, wtedy rozwiązaniem może być tylko jeden z 3 powyższych punktów
jak przejdziesz te punkty, to moto będzie działać.
- czujnik stopki bocznej
- wyłącznik na kierownicy (otworzyć i wyczyścić styki)
- wiązka idąca od kiery - może podczas składania po robieniu gaźników, gdzieś się któryś konektor poluzował / nie styka poprawnie (ja tak właśnie miałem ostatnio po robieniu gaźników)
- jeżeli powyższe nie pomogły, a iskry brakuje na jednej świecy - wtedy sprawdzić daną cewkę. Jeżeli nie ma iskry na obu jednocześnie, wtedy rozwiązaniem może być tylko jeden z 3 powyższych punktów
jak przejdziesz te punkty, to moto będzie działać.
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- Podpatrywacz
- Posty: 22
- Rejestracja: sob, 27 maja 2017, 16:16
- Województwo: świat i okolice
Re: Vl800 problem z odpaleniem
Dzięki, brak iskry na obu, bo przy jednej zdjetej fajce jak nie ma focha to odpalila na jeden cylinder.
sprawdzę te 3 punkty tzn 2 bo stopka do odpalenia nic nie ma, jedynie jak wrzuce bieg na stopce to zgasnie, a na luzie moge palic z i bez stopki.
W sumie to i czujnik na kierownicy rozlacza rozrusznik i caly zaplon a nie same cewki. A u mnie rozrusznik kreci, a iskry co ktorys raz na postoju brak.
Czujnik przy klamce sprzegla rozłacza calkiem rozrusznik, to tez nie on.
sprawdzę te 3 punkty tzn 2 bo stopka do odpalenia nic nie ma, jedynie jak wrzuce bieg na stopce to zgasnie, a na luzie moge palic z i bez stopki.
W sumie to i czujnik na kierownicy rozlacza rozrusznik i caly zaplon a nie same cewki. A u mnie rozrusznik kreci, a iskry co ktorys raz na postoju brak.
Czujnik przy klamce sprzegla rozłacza calkiem rozrusznik, to tez nie on.
Ostatnio zmieniony sob, 2 gru 2017, 05:32 przez krzysztofkk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Podpatrywacz
- Posty: 22
- Rejestracja: sob, 27 maja 2017, 16:16
- Województwo: świat i okolice
Re: Vl800 problem z odpaleniem
Nie wiem jak z stacyjka jest czy przekrecenie jej, daje tym samym kablem prad na cewki i na konkrolki i licznik?