[S] TRE eliminator opóźnienia zapłonu Suzuki GSXR DL SV HAYA
[S] TRE eliminator opóźnienia zapłonu Suzuki GSXR DL SV HAYA
Sprzedam smart tre. Jest to eliminator opóźnienia zapłonu. Suzuki specjalnie wprowadziło ograniczenie mocy na pierwszych czterech biegach (z uwagi na bezpieczeństwo użytkownika oraz emisję spalin). TRE pozwala na odblokowanie pełnej mocy silnika. Urządzenie zbudowane jest na tranzystorze - na biegu jałowym wyłącza się, obroty nie "szaleją".
Oryginalne wtyczki suzuki plug&play (4 lub 3 piny - zależy do jakiego moto).
Pasuje do suzuki
01-17 GSX-R600*
98-17 GSX-R750*
01-16 GSX-R1000*
99-17 GSX 1300R hayabusa*
98-03 TL1000R/S
03-08 SV1000*
02-...DL1000*
2003-... SV650
2003-... DL650*
* wbudowany wyświetlacz biegów w liczniku będzie pokazywał zapięty 4/5/6 bieg (dotyczy to młodszych egzemplarzy)
DOSTĘPNE do
2006 - ... Suzuki Boulevard M109 / Intruder M1800 / VZR 1800 * - odblokowuje vmax
2002 - ... DL1000 V strom * odblokowuje vmax
2008 - ... B-King * odblokowuje vmax
2005 - ... M90/C90 *
Wbudowany przełącznik saTRE on/off.
W sprzedaży są także TRE bez przełącznika.
Moja osobista produkcja. Kontrola 100%.
Filmik pokazujący działanie (w 100% oszukuje komputer) - https://www.youtube.com/watch?v=_skE3SvxwKQ
Filmik pokazujący jak zamontować TRE w SV - https://www.youtube.com/watch?v=v7vtRmviMEk
Zalety:
lepsza reakcja na manetkę (lepsze przyśpieszenie na biegach 1,2,3,4)
odblokowanie vmax (na liczniku będzie 299, ale obrotomierz będzie szedł do przodu)
pytania: dawid.ptak@poczta.fm
Cena: 90 zł
Wysyłka: wpłata 8zł, pobranie 16 zł (Poczta Polska)
Oryginalne wtyczki suzuki plug&play (4 lub 3 piny - zależy do jakiego moto).
Pasuje do suzuki
01-17 GSX-R600*
98-17 GSX-R750*
01-16 GSX-R1000*
99-17 GSX 1300R hayabusa*
98-03 TL1000R/S
03-08 SV1000*
02-...DL1000*
2003-... SV650
2003-... DL650*
* wbudowany wyświetlacz biegów w liczniku będzie pokazywał zapięty 4/5/6 bieg (dotyczy to młodszych egzemplarzy)
DOSTĘPNE do
2006 - ... Suzuki Boulevard M109 / Intruder M1800 / VZR 1800 * - odblokowuje vmax
2002 - ... DL1000 V strom * odblokowuje vmax
2008 - ... B-King * odblokowuje vmax
2005 - ... M90/C90 *
Wbudowany przełącznik saTRE on/off.
W sprzedaży są także TRE bez przełącznika.
Moja osobista produkcja. Kontrola 100%.
Filmik pokazujący działanie (w 100% oszukuje komputer) - https://www.youtube.com/watch?v=_skE3SvxwKQ
Filmik pokazujący jak zamontować TRE w SV - https://www.youtube.com/watch?v=v7vtRmviMEk
Zalety:
lepsza reakcja na manetkę (lepsze przyśpieszenie na biegach 1,2,3,4)
odblokowanie vmax (na liczniku będzie 299, ale obrotomierz będzie szedł do przodu)
pytania: dawid.ptak@poczta.fm
Cena: 90 zł
Wysyłka: wpłata 8zł, pobranie 16 zł (Poczta Polska)
Ostatnio zmieniony pt, 16 lut 2018, 10:38 przez ptaszek92, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Moderator
- Posty: 1764
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
- Polubił posty: 6
- Otrzymane Polubienia: 43
Re: [S] TRE eliminator opóźnienia zapłonu Suzuki GSXR DL SV
Sorki, że się w interes wpierdzielam, ale napisałeś:
"Urządzenie zbudowane jest na tranzystorze - na biegu jałowym wyłącza się, obroty nie "szaleją"."
Z pomiarów na filmiku dla SV 1000 wynikają napięcia:
1 - 2.30
N - 4.97
2 - 3.09
3 - 3.14
4 - 3.60
5 - 4.16
6 - 4.42
TRE - 4.98 zawsze
Z tego wynika, że na biegu jałowym TRE w cale się nie wyłącza, tylko po włączeniu TRE silnik zawsze chodzi na mapie napisanej dla biegu jałowego !!
Czy to aby napewno dobre rozwiązanie dla silnika ??
Plus taki, że chociaż 10PLN taniej dla nas niż na allegro.
http://allegro.pl/tre-suzuki-gsxr-1000- ... 58309.html
http://allegro.pl/tre-suzuki-sv650-dl65 ... 39571.html
"Urządzenie zbudowane jest na tranzystorze - na biegu jałowym wyłącza się, obroty nie "szaleją"."
Z pomiarów na filmiku dla SV 1000 wynikają napięcia:
1 - 2.30
N - 4.97
2 - 3.09
3 - 3.14
4 - 3.60
5 - 4.16
6 - 4.42
TRE - 4.98 zawsze
Z tego wynika, że na biegu jałowym TRE w cale się nie wyłącza, tylko po włączeniu TRE silnik zawsze chodzi na mapie napisanej dla biegu jałowego !!
Czy to aby napewno dobre rozwiązanie dla silnika ??
Plus taki, że chociaż 10PLN taniej dla nas niż na allegro.
http://allegro.pl/tre-suzuki-gsxr-1000- ... 58309.html
http://allegro.pl/tre-suzuki-sv650-dl65 ... 39571.html
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Re: [S] TRE eliminator opóźnienia zapłonu Suzuki GSXR DL SV
Masz rację kolego, źle ubrałem to w słowa!
"TRE na tranzystorze nie zmienia mapy napisanej dla biegu jałowego, obroty nie szaleją." Tak będzie poprawnie, zgodzisz się ze mną?
Czy jest to dobre i bezpieczne? Sądzę, że tak. Sam mam w swoim moto TRE.
Fabryka wypuściła swoje maszyny z ograniczonymi mapami ze względu na emisję spalin do środowiska i ochronę użytkownika przed nim samym.
"TRE na tranzystorze nie zmienia mapy napisanej dla biegu jałowego, obroty nie szaleją." Tak będzie poprawnie, zgodzisz się ze mną?
Czy jest to dobre i bezpieczne? Sądzę, że tak. Sam mam w swoim moto TRE.
Fabryka wypuściła swoje maszyny z ograniczonymi mapami ze względu na emisję spalin do środowiska i ochronę użytkownika przed nim samym.
-
- Moderator
- Posty: 1764
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
- Polubił posty: 6
- Otrzymane Polubienia: 43
Re: [S] TRE eliminator opóźnienia zapłonu Suzuki GSXR DL SV
Nie. Mi nie chodziło o gramatyczność zdania.
Mi chodzi o to, że mapa od biegu jałowego niekoniecznie jest najlepsza do jeżdżenia pod pełnym obciążeniem.
Gdyby Twoje TRE na biegu jałowym wysyłało napięcie biegu jałowego a na pozostałych na przykład od 5 biegu to by było git.
W takiej wersji to niekoniecznie mnie przekonuje. Nie miałbym ochoty pałować pod czerwone pole na 5 biegu mając zapiętą mapę zapłonową od luzu.
Mi chodzi o to, że mapa od biegu jałowego niekoniecznie jest najlepsza do jeżdżenia pod pełnym obciążeniem.
Gdyby Twoje TRE na biegu jałowym wysyłało napięcie biegu jałowego a na pozostałych na przykład od 5 biegu to by było git.
W takiej wersji to niekoniecznie mnie przekonuje. Nie miałbym ochoty pałować pod czerwone pole na 5 biegu mając zapiętą mapę zapłonową od luzu.
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Re: [S] TRE eliminator opóźnienia zapłonu Suzuki GSXR DL SV
Nie dawało mi to spokoju - poszedłem, nagrałem, wrzuciłem filmik.
Link uaktualniony w opisie przedmiotu.
Link uaktualniony w opisie przedmiotu.
-
- Moderator
- Posty: 1764
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
- Polubił posty: 6
- Otrzymane Polubienia: 43
Re: [S] TRE eliminator opóźnienia zapłonu Suzuki GSXR DL SV
I na poprzednim filmiku też tak było?
Proszę o szczerą odpowiedź.
Proszę o szczerą odpowiedź.
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
-
- BS Admin
- Posty: 2215
- Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 08:31
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Imielin
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 25
- Kontakt:
Re: [S] TRE eliminator opóźnienia zapłonu Suzuki GSXR DL SV
Panowie, przypominam, że tu nie klub dyskusyjny, nie ten dział :angry_smile:
Marauder VZ800 - sprzedany
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
-
- Śmigający inaczej...
- Posty: 386
- Rejestracja: ndz, 29 lis 2015, 14:54
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: kawałek od Radomia
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: [S] TRE eliminator opóźnienia zapłonu Suzuki GSXR DL SV
Adminie rację masz, ale jak już zaczęli temat, to może niech skończą, w końcu to dla dobra potencjalnych nabywców z Bractwa. Będą wiedzieli na czym stoją.
GSX 600F Jest motocykl - a jednak! ***** No i Katana odjechała...
Nadal jest motocykl, sportowy literek 171KM, ale już nie Suzuki...
Nadal jest motocykl, sportowy literek 171KM, ale już nie Suzuki...
-
- Moderator
- Posty: 1764
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
- Polubił posty: 6
- Otrzymane Polubienia: 43
Re: [S] TRE eliminator opóźnienia zapłonu Suzuki GSXR DL SV
To może po kolei.
Trzeci post – sprzedam. Ok. Niech będzie.
Podałem dane z filmu i wynikało to co napisałem. Był nieaktualny, być może z czasu projektu, jest nowy na którym TRE już działa jak należy. Przyznaję rację i już się tego nie czepiam.
Pozmieniaj sobie kolego jeszcze linki na allegro, bo po tej podmiance przestały działać.
Moim zdaniem powinna być inna kolejność działań.
Przyjeżdżam na zlot (jak większość nowych pisze), poznaję Was, widzę jacy jesteście zajebiści i stwierdzam, że potrafię coś zrobić, więc się podzielę umiejętnościami. Większość z nas, którzy się znamy ze spotkań tak podchodzimy do tematów związanych z Bractwem Suzuki. O bezinteresownym pomaganiu sobie nie wspomnę. W końcu to BRACTWO. Próba dorabiania się na nas nie jest fajna lekko to ujmując.
Wracając do TRE.
Moje zdanie jest takie:
Cena 40PLN to max wraz z wysyłką aby była akceptowalna. Robota nie jest za darmo a my jako grono przyjaciół mamy promocyjne ceny.
Dane potrzebne do stworzenia TRE są ogólnodostępne:
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=24&t ... &start=320
http://wotid.com/tls/content/view/17/57/
Jeśli mimo to ktoś z BS jest zainteresowany a nie wie, jak podejść do budowy, to Lubelscy bracia służą pomocą.
W naszej wersji wygląda to tak:
Potrzebujesz rangę BS Brother lub The Real One, aby móc skorzystać z promocji.
Do budowy trzeba
Tranzystor PN2222A – 22 grosze
Dwa oporniki różne w zależności od moto i wybranego biegu – około 40 groszy
Przełącznik dźwigniowy – 2,50 złotego
Metr kabla i kawałek rurki termokurczliwej – 1 złoty
Dysponujemy podzespołami.
KOSZT TO OKOŁO 4 PLN !! !! !!
Jeśli ktoś ma ochotę na wersję plug&play trzeba dołożyć 5-10 zł na kostki (w zależności od jakości wykonania).
Czy moja wycena odbiega od rzeczywistości i nie jest prawdziwa? Proszę kolego o szczerą odpowiedź.
Trzeci post – sprzedam. Ok. Niech będzie.
Podałem dane z filmu i wynikało to co napisałem. Był nieaktualny, być może z czasu projektu, jest nowy na którym TRE już działa jak należy. Przyznaję rację i już się tego nie czepiam.
Pozmieniaj sobie kolego jeszcze linki na allegro, bo po tej podmiance przestały działać.
Moim zdaniem powinna być inna kolejność działań.
Przyjeżdżam na zlot (jak większość nowych pisze), poznaję Was, widzę jacy jesteście zajebiści i stwierdzam, że potrafię coś zrobić, więc się podzielę umiejętnościami. Większość z nas, którzy się znamy ze spotkań tak podchodzimy do tematów związanych z Bractwem Suzuki. O bezinteresownym pomaganiu sobie nie wspomnę. W końcu to BRACTWO. Próba dorabiania się na nas nie jest fajna lekko to ujmując.
Wracając do TRE.
Moje zdanie jest takie:
Cena 40PLN to max wraz z wysyłką aby była akceptowalna. Robota nie jest za darmo a my jako grono przyjaciół mamy promocyjne ceny.
Dane potrzebne do stworzenia TRE są ogólnodostępne:
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=24&t ... &start=320
http://wotid.com/tls/content/view/17/57/
Jeśli mimo to ktoś z BS jest zainteresowany a nie wie, jak podejść do budowy, to Lubelscy bracia służą pomocą.
W naszej wersji wygląda to tak:
Potrzebujesz rangę BS Brother lub The Real One, aby móc skorzystać z promocji.
Do budowy trzeba
Tranzystor PN2222A – 22 grosze
Dwa oporniki różne w zależności od moto i wybranego biegu – około 40 groszy
Przełącznik dźwigniowy – 2,50 złotego
Metr kabla i kawałek rurki termokurczliwej – 1 złoty
Dysponujemy podzespołami.
KOSZT TO OKOŁO 4 PLN !! !! !!
Jeśli ktoś ma ochotę na wersję plug&play trzeba dołożyć 5-10 zł na kostki (w zależności od jakości wykonania).
Czy moja wycena odbiega od rzeczywistości i nie jest prawdziwa? Proszę kolego o szczerą odpowiedź.
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Re: [S] TRE eliminator opóźnienia zapłonu Suzuki GSXR DL SV
Moja pszczółka zapiepsza bez jakiegoś TRElemorele