GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

mateusz919

GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

Post autor: mateusz919 »

Witam jestem posiadaczem GSR600 z 2010 r mam ją drugi sezon, motocykl kupiłem od kumpla z przebiegiem 21.000tyś on zaś kupił z przebiegiem 16.000tyś stan obecny licznika 25.000tyś przed sezonem wiadomo oleje filtry przerwa na swiecach płyn chłodniczy to wszystko zostało zrobione, moto jest ogólnie zadbane, ale do rzeczy o co chodzi mianowicie gdy, gix się rozgrzeje jest słabo ,dosłownie słabo brakuję mu ducha od 8 tyś jest tak jak by nie dostawał paliwa lub powietrza dzwięk buuuuuuuuuuuuu... i nie jedzie więcej, jest to na każdym biegu. oba układy działają i dolot i paliwowy. Co ciekawę gdy go zgaszę i odpalę to wkręca się jak szalony i jak na gix-a przystało od 10tyś obrotów jest frajda, ale nie trwa długo, kilka chwil na obrotach powyżej 8tyś i zaczyna mulić. Zastanawia mnie kwestia luzu zaworowego lub jego braku, z tego co wiem w GSR luz ten ustawia się co 12.000tyś km czyli drugi wypadł by na 24.000. Kumpel od którego kupiłem na bank nie robił tej czynności, Myślę że sam odpowiadam sobie na to pytanie, ale nurtuje mnie to gaszenie i odpalenie i jest ok, fakt że kilka minut jazdy i znów muli, i tak i tak jestem na 20-stego umówiony na pomiary luzu i ew usunięcie nieprawidłowości, Może ktoś z was miał coś podobnego w gixie
Vater
The Real One
The Real One
Posty: 202
Rejestracja: czw, 9 mar 2017, 21:20
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lubliniec

Re: gsr600 muli po rozgrzaniu

Post autor: Vater »

Witaj. Dosyć wnikliwie opisałeś swój problem. Brak jednak podstawowych informacji o Twojej osobie i wizerunku. Zapraszamy zatem do działu przywitań :angry_smile:
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... m.php?f=33
"Nieważne dokąd, ważne z kim"
DL1000 V-Strom
Carry
Zmieniacz Żarówek
Posty: 79
Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: gsr600 muli po rozgrzaniu

Post autor: Carry »

Sprawdz jednak pompe bo moze po nagrzaniu tracić ciśnienie co jest częstą wadą w Gixach i GSR
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
https://www.facebook.com/mototunepl
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5660
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 165
Otrzymane Polubienia: 17
Kontakt:

Re: gsr600 muli po rozgrzaniu

Post autor: Dany »

Stawiam na pompę paliwową.
Zawory oczywiście nie zaszkodzi ustawić ale to nie to. Nie było by zmiany po ponownym uruchomieniu.
Oczywiście zostają jeszcze świece i moduł zapłonowy ale zacznij od układu paliwowego.
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
mateusz919

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

Post autor: mateusz919 »

a idzie tę pompę jakoś sprawdzić czy trzeba nową sprawną na podmiankę ?
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5660
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 165
Otrzymane Polubienia: 17
Kontakt:

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

Post autor: Dany »

Tak, można,
tylko musisz ogarnąć manometr do pomiaru ciśnienia paliwa
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
mateusz919

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

Post autor: mateusz919 »

mam tylko taki do kompresji wkręcany w otwory świec może się nada? mam tych złączek mase wiec coś ukleje jeśli takowy się nada, a jakie powinno być ciśnienie np przy tych 8 tyś obrotów i na wolnych
dziś wykręciłem po raz drugi zbiornik wyczysciłem wylałem stare paliwo obejrzałem pompę wszystko idealnie czyste, a w jeszcze czystszych warunkach ponownie zmontowane, mam rozebrany zacisk hamulcowy z przodu wiec nie wkręcę gsr na obroty sprawdzić czy problem znikł a na luzie nie mam zamiaru piłować maszyny wiec poczekam do jutra, a jeśli ktoś z was zna wartości pompy paliwowej przy danych obrotach będe bardzo bardzo wdzięczny :-) pozdrawiam
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5660
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 165
Otrzymane Polubienia: 17
Kontakt:

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

Post autor: Dany »

Nie, nie psuj sobie sprzętu...
To inny rodzaj pomiaru i sprzętu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw, 10 maja 2018, 14:53 przez Dany, łącznie zmieniany 1 raz.
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
mateusz919

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

Post autor: mateusz919 »

zamówiłem na allegro tester pomiaru cisnienia paliwowego pewnie w poniedziałek dojdzie to się podzielę opinią :-) dzięki za poswięcony czas
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5660
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 165
Otrzymane Polubienia: 17
Kontakt:

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

Post autor: Dany »

Nie ma sprawy...
ale niestety nie dysponuję danymi jakie ma być ciśnienie :(
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
Carry
Zmieniacz Żarówek
Posty: 79
Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

Post autor: Carry »

w serwisówce powinno być - moduł to ostateczność chociaż w GSR akurat siadają ECU bo kuż kilka takich miałem
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
https://www.facebook.com/mototunepl
mateusz919

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

Post autor: mateusz919 »

witam sorki ze nie odpisałem na temat w czasie

przyczyna była filtr paliwa, otóż suzuki zatopiło jeden filtr paliwa na samym dole w koszu i jest on bezobsługowy nalezało przez otwór wsadzić kabel miedziany (linkę) zrobiłem z niej mini szczotke drucianą i wyczyściłem filtr złozyłem i był powrót mocy, co się okazało stara pompa również sprawna :-) gdyby ktoś miał podobny problem to siedzą tam dwa filtry jeden mozna wymienić drugiego nie widać i nie idzie rozebrać.
ODPOWIEDZ