mam problem jak opisałem w dziale przywitanie niedawno nabyłem GSXF. Przed przystąpieniem do jazdy wymieniłem:
- świece
- akumulator
- klocki hamulcowe
- filtr oleju oraz olej
Planuję jeszcze wymienić filtr powietrze (nie wiem czemu mi to nie wpadło do głowy wcześniej, że jak ponad rok stała to może być tam straszny syf), na bank muszę wyregulować gaźniki oraz je zsynchronizować. I tutaj pojawia się moje pytanie czy zainwestować w wakuometr i samemu podjąć się zadania czy może to przerosnąć początkującego mechanika?
Na pewno chciałbym jeszcze sprawdzić luzy na zaworach znacie może jakieś sprawdzone poradniki lub instrukcje jak się za powyższe kwestie zabrać?
Do tej pory było to co chcę zrobić
Nie jest to młody motocykl (1989) i jak każdy olejak będzie brał olej (zdążyłem się w temacie dokształcić) jednak mój model chyba bierze go za dużo ciężko powiedzieć ile, ale wlałem do niej przy wymianie 4l Motula 5100 10w40 i w okienku stanu wskazywał full po krótkiej przejażdżce niecałe 100km stan jest poniżej wskaźnika LOW o.O. Zauważyłem też że mocno kopci na jasno szary odcień. Będę wdzięczny za podpowiedzi od czego rozpocząć sprawdzenie aby odnaleźć źródło problemu
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam,
Piotrek.